Vast niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb zin in vanavond, hopelijk gaan ze eindelijk onthullen wat de naam wordt van naamloze 6![]()
als ze maar niet iets doms kiezen, ze zijn wel mijn favoriet namelijk!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vast niet.
Dat hebben/gaan ze vast doen tussen de tijd dat de rondes van deze week zijn opgenomen met volgende week.
Groepjes krijgen in Nederland altijd raare namenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
als ze maar niet iets doms kiezen, ze zijn wel mijn favoriet namelijk!![]()
Ik had eerst Red Room #15 in de TT gezet, terwijl het 17 moet zijnquote:
Ik heb het gevoel dat hun naam iets van 'De naamloze 6' wordt ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Groepjes krijgen in Nederland altijd raare namen![]()
Kus, K-otic, XYP, Men2b, enz.
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hun naam iets van 'De naamloze 6' wordt ofzo![]()
Ja dan krijg je weer zulke creaties als K-otic en Raffishquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
als ze nou een paar suggesties hadden, en dat de kijkers dan mochten stemmen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dan krijg je weer zulke creaties als K-otic en Raffish
The Young Gunzquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dan krijg je weer zulke creaties als K-otic en Raffish
the Young Gunz was een v/d andere SMS-namen voor K-Oticquote:
En enorm kut.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
6 Zonder Naam. Enorm origineel.
Wie weet horen ze over een tijdje wel in het rijtje met BZN en Zangeres zonder naam.quote:
SpecialGuestquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef superhero87 het volgende:
Waar is WithMe eigenlijk gebleve?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |