Vast niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef superhero87 het volgende:
Ik heb zin in vanavond, hopelijk gaan ze eindelijk onthullen wat de naam wordt van naamloze 6![]()
als ze maar niet iets doms kiezen, ze zijn wel mijn favoriet namelijk!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:54 schreef Woelli het volgende:
[..]
Vast niet.
Dat hebben/gaan ze vast doen tussen de tijd dat de rondes van deze week zijn opgenomen met volgende week.
Groepjes krijgen in Nederland altijd raare namenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:55 schreef superhero87 het volgende:
[..]
als ze maar niet iets doms kiezen, ze zijn wel mijn favoriet namelijk!![]()
Ik had eerst Red Room #15 in de TT gezet, terwijl het 17 moet zijnquote:
Ik heb het gevoel dat hun naam iets van 'De naamloze 6' wordt ofzoquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Groepjes krijgen in Nederland altijd raare namen![]()
Kus, K-otic, XYP, Men2b, enz.
Bijvoorbeeld jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:58 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hun naam iets van 'De naamloze 6' wordt ofzo![]()
Ja dan krijg je weer zulke creaties als K-otic en Raffishquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
als ze nou een paar suggesties hadden, en dat de kijkers dan mochten stemmen![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dan krijg je weer zulke creaties als K-otic en Raffish
The Young Gunzquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dan krijg je weer zulke creaties als K-otic en Raffish
the Young Gunz was een v/d andere SMS-namen voor K-Oticquote:
En enorm kut.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:25 schreef alwaysthebest het volgende:
6 Zonder Naam. Enorm origineel.
Wie weet horen ze over een tijdje wel in het rijtje met BZN en Zangeres zonder naam.quote:
SpecialGuestquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:27 schreef superhero87 het volgende:
Waar is WithMe eigenlijk gebleve?
Sorryquote:
Hanze toch? Ben ik de afgelopen week niet geweest...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:29 schreef superhero87 het volgende:
Oh SpecialGuest is WithMe![]()
Hee, Specialguestklopt het dat ik je op mijn school zag eergister?
![]()
Ik dacht echt dat ik je zag in een computerlokaal, je keek me ook aan alsof je mij herkende... maar dan was het zeker iemand andersquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:31 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hanze toch? Ben ik de afgelopen week niet geweest...
Ik ben altijd veel te behulpzaamquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:30 schreef PeRi het volgende:
Wat is die Fir3 toch een oetlul ook hč.
nog dankje btwquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben altijd veel te behulpzaam.
Oh nee meneertje, hier lul je je niet meer uitquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben altijd veel te behulpzaam.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ga meedoen aan die crewverkiezingen.
waar hebben jullie het ooit overquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:33 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh nee meneertje, hier lul je je niet meer uit.
Daar hebben we het al vaak genoeg over gehadquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:34 schreef PeRi het volgende:
Die Fir3 komt ook zn beloftes nooit na.
[..]
Nou! Ik ben Fir3 aan het uitkotsen! Fir3 =quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:35 schreef superhero87 het volgende:
[..]
waar hebben jullie het ooit over![]()
Vreselijk he, die 3quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Fir3....tja. Weinig inhoud, breezernaampje. Ik kan er weinig mee.
zelfs SVEN is crew weerquote:
Dat is inderdaad waar. Vooral forumcrewquote:
Jullie zijn gewoon jaloers op ons kliekgedragquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar. Vooral forumcrew!
Ha, de sportcrew kan daar anders ook wat van hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon jaloers op ons kliekgedrag.
Pfuh, wij zijn beter want omdat iew subsite.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ha, de sportcrew kan daar anders ook wat van hoor.
Het forum is zó overratedquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pfuh, wij zijn beter want omdat iew subsite.
Dat zou veel te veel werk worden voor maar 1 iemand ja....quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wij hoeven niemand aan te nemen als 3e mod om onze berichten te checken op spelfouten
Ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:15 schreef sbientje het volgende:
doet irc het bij jullie?
geen idee.... ik doe niet aan ircquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:15 schreef sbientje het volgende:
doet irc het bij jullie?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RAY i/d finale!!!! WHAT THE FUCK!!!
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
RAY i/d finale!!!! WHAT THE FUCK!!!
XFA UK. Ben haalde de finale niet maar Ray welquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe?
Benquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
XFA UK. Ben haalde de finale niet maar Ray welDat leona de finale haalde was geen verrassing
Jaaaquote:
Opstapje naar het echte werk, zo deed ik het vorig jaar ookquote:
Whehequote:Op zaterdag 9 december 2006 19:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wij hoeven niemand aan te nemen als 3e mod om onze berichten te checken op spelfouten
Ga liever Ugly Betty eindelijk eens checken, dat zou je ook al wéken geleden doen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef PeRi het volgende:
CDP ik heb Torchwood binnen, misschien ga ik morgen wel kijken hoe ver ik kom en of t wat is.
Ja, en erg verneukeratief. Maar ik vond dat elke categorie een eigen topic moest hebben dus ik dacht, daar kan ook wel een poll bijquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:51 schreef sbientje het volgende:
polls zijn zo duf/!
Ik vind het stom.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef Marble het volgende:
[..]
Ga liever Ugly Betty eindelijk eens checken, dat zou je ook al wéken geleden doen.
dat is idd erg onverwacht...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
XFA UK. Ben haalde de finale niet maar Ray welDat leona de finale haalde was geen verrassing
Ik weet niet of je Scary Movie wel eens gezien hebt, maar ik zou je graag willen verwijzen naar de bedscčne van Ray en Brenda voor een idee van hoe dat er ongeveer uit zou zien.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het stom.. Wil je nu nog wel met me neuken?
.
Peer als footballer?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Scary Movie wel eens gezien hebt, maar ik zou je graag willen verwijzen naar de bedscčne van Ray en Brenda voor een idee van hoe dat er ongeveer uit zou zien.
Bingo.quote:
Thanks.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik vind je trouwens echt hilarisch Marble. Elke post weer..
.
Haloooooooooo, ik was dus dé topposter in het Popular-topique he! (Weliswaar vnl. onder SmashBro.)quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marble, jij hebt vast ook Popular gekeken? Ik download de DVDs nu!
Klik op die link voor de rest van het topique! Popular is zo ongeveer de briljantste serie ever.quote:Op zondag 28 juli 2002 21:41 schreef Marble het volgende:
Dit is absoluut mijn favoriete serie van dit moment. Vandaag was ook weer een geweldige aflevering, echt non-stop genieten.
Mary Cherry is idd erg grappig (die náám alleen al ), maar ook dat Carmen een snoepje op de enter-toets liet vallen er opeens "sent to all" op het beeldscherm verscheen vond ik erg komisch.
Die Josh is wel echt een megahunk trouwens. Maar Sam mag er ook wezen. Al is het een beetje ongeloofwaardig dat niemand haar mooi en begeerlijk vindt, aangezien ze toch echt het knapste meisje van de hele cast is. Maar ja.
Brooke heeft volgens mij trouwens de kleinste voorgevel van heel Hollywood (de kindsterretjes laten we dan natuurlijk even buiten beschouwing). Het zijn echt net erwtjes. Niet dat het echt ontzettend belangrijk is ofzo, maar opvallend is het wel.
Ja, Josh Ford heet ie!quote:
Ik wil ook met je neuken. Desnoods met PeRi erbij.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Haloooooooooo, ik was dus dé topposter in het Popular-topique he! (Weliswaar vnl. onder SmashBro.)
Bijv.:
[..]
Klik op die link voor de rest van het topique! Popular is zo ongeveer de briljantste serie ever..
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, Josh Ford heet ie!
*hereinnert zich nog heel wat fijne douche-scenes*
[afbeelding]
Tvpquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, Josh Ford heet ie!
*hereinnert zich nog heel wat fijne douche-scenes*
[afbeelding]
Die is lesbisch met Melissa Etheridge, als je die tenminste bedoelt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:35 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat populaire vervelende kutwijf, die wel erg
was.
Ja, daardoor kwam ik weer bij Popular.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:45 schreef Marble het volgende:
En voor de Ugly Betty fans: Henry = Harrison uit Popular!
Wat een gek koppelquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die is lesbisch met Melissa Etheridge, als je die tenminste bedoelt.
Die blonde met dat korte haar is met Melissa ja, en het meisje met donker lang haar was de loser zeg maar.. en dan had je nog een populaire blonde met lang haar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een gek koppel. Maar nee, die bdoelde ik niet, dat was toch juist de pispaal?
Ik ken de serie verder niet echt goed.
Die bedoelde ik, denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
een populaire blonde met lang haar.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Die bedoelde ik, denk ik. Dat was de hoofdpersoon toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |