Je woont hier hemelsbreed 20km vandaan en hier is het grauw, dichtbewolkt en regenachtigquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:03 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Dit weer? Heerlijk! Zonnig en koud, perfect!
Hoe laat? Want zoals het nu is valt er vanavond wel wat te zien![]()
Ghehequote:Op zaterdag 16 december 2006 15:07 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Je woont hier hemelsbreed 20km vandaan en hier is het grauw, dichtbewolkt en regenachtig![]()
Kut, dat is gewoon op iets van 10-15km van mij. En ik was om 4 uur nog wakker en even uit het raam gekeken en niks gezienquote:
Da's vervelend. Gelukkig hoef ik hier op 7.5° ten zuiden van de evenaar me geen zorgen te maken of ik het mis of niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Kut, dat is gewoon op iets van 10-15km van mij. En ik was om 4 uur nog wakker en even uit het raam gekeken en niks gezien![]()
Nu ook prima weer hier hoor.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
GheheAlleen boven zee zijn nog wat dikke wolken te zien, verder is het blauw, met wat hele hoge bewolking.. Poollicht, kom maar op
![]()
In België is het ook redelijk vaak te zien, zal wel meevallen dusquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:26 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nu ook prima weer hier hoor.![]()
En dat poollicht wil ik ook wel eens zien. Maar ik ben bang dat ik teveel naar het zuiden woon.![]()
Gewoon met nog iemand de hele nacht met een slaapzak op een heuvel liggen en flink wat bier erbijquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:28 schreef Hi_flyer het volgende:
*wekker om 4 uur zet
Poollicht wordt ook wel noorderlicht genoemd. Raad nog es.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mwoeah hier is het ook weer een beetje opgeklaard..
Waar komt dat licht vandaan btw? Ja, de zon, no shit.. Noord, zuid? Zuid lijkt me logisch![]()
Damn lijkt wel een shelfquote:
Liever niet...quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Poollicht wordt ook wel noorderlicht genoemd. Raad nog es.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |