abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44276533
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:23 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Ja OK dat is misschien een voordeel. Maar de PT ploegen denken dat de PT gered kan worden als ze Discovery er kunnen uitknikkeren en de Astana licentie niet opvullen. Dan houdt je 18 ploegen over en kunnen ze mss weer toenadering krijgen tot de GT rondes (lees de GT kunnen meer wildcards uitdelen).

En daarnaast Discovery is uit de De vereniging van ProTourteams geknikkerd en niet uit de PT zelf. Dus ze mogen gewoon starten in de PT koersen. Dat wat de NOS zei geloof ik gisteren dat ze eruit gegooid zouden worden is niet waar lees ik ergens anders. De andere ploegen hebben wel gevraagd aan de UCI geloof ik om ze de licentie te ontnemen. Maar dat gaat zomaar niet want ze hebben nog een licentie tot eind 2008 ofzo.
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Dat een van die 2 of dat ze alle 2 erbij komen gaat sowieso gebeuren. Astana krijgt geen licentie en de licentie van Saiz wordt ook niet opgevuld omdat die geen ploeg kan vinden.
Game on

Weet ff geen goede titel
pi_44276550
Het zal me echt een worst wezen, heb helaas totaal geen vertrouwen meer in dat wielrennen, ik blijf het volgen alleen wat minder als normaal
pi_44276556
Ik vind het jammer dat je zo weinig contructiefs van de renners zelf hoort. Over hen gaat dit allemaal. Ik heb alleen nog maar GIlbert en Voigt gehoord. Maar als ik laatst de krekel hoor, vraag ik me ook af wat hij wil. Impliciet beschuldigd hij Basso, maar hij is pertinent tegen een verplicht DNA profiel. Dan denk ik, wat wil je dan? Jou sport gaat naar de kloten, probeer aan een oplossing te bouwen. Jij bent de alom gerespecteerde wielrennen, jij kunt je bek opentrekken. Niemand zal hem doodzwijgen of in het verdomhoekje plaatsen.
pi_44276628
het gaat hier steeds weer over het wielrennen. en Bettini wordt zo ook verdacht en al die andere die geen DNA willen ook. Maar komop de rest van de sporten gaan gewoon de doofpot in, Nu werden Real en Barcelona ook beschuldig maar Fuentes zegt dan het nu alleen om Valencia en ik meen Betis zou gaan. Hoezo vreemd dat die meteen zegt dat de 2 grootste clubs van Spanje er niet bij betrokken zijn
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:37:59 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_44276702
Ik kan Bettini wel ergens begrijpen, al die wielrenners worden bij wijze van spreken tot op het bot ontleed en tegelijkertijd weet ieder weldenkend mens dat heel Barcelona, heel Real Madrid, alle Spaanse tennistoppers, hun F1-wereldkampioen en ook nog eens de hele Spaanse basketbaltop gewoon ook op die lijst van Fuentes stonden en dat daarmee helemaal niets gebeurt.

En de wielrennerkes zijn dan valsspelers die geen DNA willen geven. Nou, nou.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:38:11 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44276711
De enige reden dat er zoveel doping in het wielrennen is, is dat dat er zoveel naar gezocht word.
Zie je ze al bij voetballer vroeg in de ochtend aanbellen voor een plasje en spuitje
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_44276733
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef -skippybal- het volgende:
De enige reden dat er zoveel doping in het wielrennen is, is dat dat er zoveel naar gezocht word.
Zie je ze al bij voetballer vroeg in de ochtend aanbellen voor een plasje en spuitje
Neuh, meer omdat doping bij een duursport veel meer invloed heeft en zelfs misschien wel noodzakelijk is (zie de 3 grote rondes).
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:41:53 #8
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44276784
Nou een voetballer zou het echt niet erg vinden als 'ie de topsnelheid van z'n sprintje een halve seconde langer kan vasthouden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:43:26 #9
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_44276834
Voetbal wordt ook steeds meer uithouding/kracht en minder "talent". Als je maar 90 minuten kan blijven rennen en anderen omver duwen, dan ben je goed.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_44276861
Ik blijf het vreemd vinden dat de voetbal wereld het oppakt alsof ze een boer hebben gelaten.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_44276891
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef maril het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat de voetbal wereld het oppakt alsof ze een boer hebben gelaten.
Omdat de voetbalwereld zo corrupt als de pest is
pi_44276944
Ja dit is toch ook een topic over Doping in het wielrennen?!
pi_44276970
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja, mag 'discussieren' over doping niet meer, die paar posts
  zaterdag 9 december 2006 @ 15:50:54 #14
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44276982
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja, dat gedomineerd wordt door Puerto waar ook vele andere sporten in voorkomen.
LastFM
pi_44277308
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 15:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja, mag 'discussieren' over doping niet meer, die paar posts
Ik reageerde op Bartoli.
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:16:29 #16
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_44277495
Ach kijk over dat voetbal. Barcelona geeft Messi al sinds hij een ukkie was groeihormonen om toch maar wat lengte te krijgen en er kraait geen haan naar. Je zou dat eens aan een junior in het wielrennen moeten geven ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_44279763
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:06 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

Ik reageerde op Bartoli.
het is een topic over wielrennen maar kan net zo goed ook algemen doping topic zijn. en daarnaast gaat het om de zaak fuentes en dat wielrennen, voetballen enzo in een adem genoemd worden. Kortom waar maak je je druk om dude
pi_44286263
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Bartoli het volgende:

[..]

het is een topic over wielrennen maar kan net zo goed ook algemen doping topic zijn. en daarnaast gaat het om de zaak fuentes en dat wielrennen, voetballen enzo in een adem genoemd worden. Kortom waar maak je je druk om dude
Dit topic gaat over wielrennen, dus heb ik het graag over wielrennen. Je kan wel steeds blijven zeggen dat wielrennen het zielige gepeste jongetje van de klas is, maar daar schiet niemand wat mee op.
We zijn nou eenmaal erg streng in het wielrennen, ondanks dat een doperende fietser waarschijnlijk gezonder is dan de nose tackle van een gemiddeld NFL team.
pi_44288388
quote Bruyneel (cyclingnews.com):
"On Saturday, team manager Johan Bruyneel reacted to the exclusion from the squad's training camp in Austin, Texas. "Now, we know we have enemies, but if someone decides to make this attitude a mission, they have to know that we, too, are ready to go all the way," he told Italian tuttobiciweb. "It seems to me that only the names of Ullrich and Basso have been soiled in this story. I wonder why nobody stood up against Lampre, Euskaltel or other teams that have riders that are in the same situation."

Zo helder als Bruyneel t ziet, snap ik niet dat de PT ploegen tot een dergelijk oordeel zijn gekomen. Tenslotte hebben meerdere ploegen renners die niet helemaal proper zijn. Ze (de overige ploegen) schieten zichzelf hiermee in de voet, tonen geen rechte rug en ik snap niet wat ze willen in de toekomst.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_44290460
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

Dit topic gaat over wielrennen, dus heb ik het graag over wielrennen. Je kan wel steeds blijven zeggen dat wielrennen het zielige gepeste jongetje van de klas is, maar daar schiet niemand wat mee op.
We zijn nou eenmaal erg streng in het wielrennen, ondanks dat een doperende fietser waarschijnlijk gezonder is dan de nose tackle van een gemiddeld NFL team.
het gaat om de zaak fuentes en daar worden ook voetbalploegen in genoemd. Je kan nu wel roepen dat dit alleen om wielrennen gaat en het zwaar gepeste jongetje is. Dat kan allemaal wel zijn maar de rest van die zaak fuentes de doofpot instoppen en alleen de beerput bij het wielrenen opentrekken

Besides vandaag in de krant beweerde Ten Cate dat Fuentes nix met Barca van doen had. Tuurlijk Henk het gaat ook om een periode volgens mij alvorens jij bij Barca kwam. Maar dat ff terzijde.

Geldt niet alleen voor voetbal maar ook voor al die andere sporters die op die lijst van 200 voorkwamen. Al dan niet professionals in hun tak van sport (Atletiek, F1 enzo)
pi_44292990
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef Bartoli het volgende:

[..]

het gaat om de zaak fuentes en daar worden ook voetbalploegen in genoemd. Je kan nu wel roepen dat dit alleen om wielrennen gaat en het zwaar gepeste jongetje is. Dat kan allemaal wel zijn maar de rest van die zaak fuentes de doofpot instoppen en alleen de beerput bij het wielrenen opentrekken

Besides vandaag in de krant beweerde Ten Cate dat Fuentes nix met Barca van doen had. Tuurlijk Henk het gaat ook om een periode volgens mij alvorens jij bij Barca kwam. Maar dat ff terzijde.

Geldt niet alleen voor voetbal maar ook voor al die andere sporters die op die lijst van 200 voorkwamen. Al dan niet professionals in hun tak van sport (Atletiek, F1 enzo)
Nou ja, dat Fuentes ook mensen uit de tennis sport, atletiek, en F1 op zijn lijst zou hebben staan zijn volgens mij geruchten die nooit bevestigd zijn. Fuentes heeft zelf gezegd dat hij met voetbal ploegen uit de spaanse competitie heeft gewerkt, maar voor zover ik weet heeft hij nooit toegegeven met tennissers of F1 coureurs te werken. Maar ik word sowieso wel altijd een beetje moe van de Calimero reactie van de wielerwereld. So what dat ze in de voetbal wereld alle dopingverhalen in de doofpot stoppen? Dat is hun probleem. De wielrennerij heeft een gigantisch dopingprobleem, laten ze dat maar eerst eens oplossen, voordat ze direct weer naar andere sporten gaan wijzen.
pi_44293441
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Nee, andersom. Omdat er in andere sporten passief of laks mee om wordt gegaan, betekend dat dat we dat in het wielrennen ook maar moeten doen?! Of moet de beerput (zoals je dat noemt) volgens jou in het wielrennen dichtblijven omdat de rest ook in de doofpot geraakt?
quote:
Lemonde claimt dat ze de hand hebben gelegd op (door Fuentes gemaakte) voorbereidingsschema's voor Barca's seizoen 05/06.

Blijft voor mij staan dat ik de uitlatingen van Bettini, en de niet-uitlatingen van andere renners erg raar vind.
pi_44293454
Lemonde heeft onderhand iedereen al beschuldigt buiten Fransen na (of Virenque ook?!)
pi_44293496
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:30 schreef opgebaarde het volgende:
Lemonde heeft onderhand iedereen al beschuldigt buiten Fransen na (of Virenque ook?!)
Ben je niet in de war met l'Equipe? Ik herinner me alleen Armstrong die niet uitkwam...
pi_44293511
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Jeroen_M het volgende:

[..]

Ben je niet in de war met l'Equipe? Ik herinner me alleen Armstrong die niet uitkwam...
Lemonde heeft toch ook al gruwelijk veel gepubliceerd?
Hm, misschien zit ik wel fout ja, maarja, ik heb het niet zo op die Franse (pers) helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')