quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja OK dat is misschien een voordeel. Maar de PT ploegen denken dat de PT gered kan worden als ze Discovery er kunnen uitknikkeren en de Astana licentie niet opvullen. Dan houdt je 18 ploegen over en kunnen ze mss weer toenadering krijgen tot de GT rondes (lees de GT kunnen meer wildcards uitdelen).
En daarnaast Discovery is uit de De vereniging van ProTourteams geknikkerd en niet uit de PT zelf. Dus ze mogen gewoon starten in de PT koersen. Dat wat de NOS zei geloof ik gisteren dat ze eruit gegooid zouden worden is niet waar lees ik ergens anders. De andere ploegen hebben wel gevraagd aan de UCI geloof ik om ze de licentie te ontnemen. Maar dat gaat zomaar niet want ze hebben nog een licentie tot eind 2008 ofzo.
Game onquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat een van die 2 of dat ze alle 2 erbij komen gaat sowieso gebeuren. Astana krijgt geen licentie en de licentie van Saiz wordt ook niet opgevuld omdat die geen ploeg kan vinden.
Neuh, meer omdat doping bij een duursport veel meer invloed heeft en zelfs misschien wel noodzakelijk is (zie de 3 grote rondes).quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef -skippybal- het volgende:
De enige reden dat er zoveel doping in het wielrennen is, is dat dat er zoveel naar gezocht word.
Zie je ze al bij voetballer vroeg in de ochtend aanbellen voor een plasje en spuitje![]()
Omdat de voetbalwereld zo corrupt als de pest isquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:44 schreef maril het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat de voetbal wereld het oppakt alsof ze een boer hebben gelaten.
Ja, mag 'discussieren' over doping niet meer, die paar postsquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja dit is toch ook een topic over Doping in het wielrennen?!
Ja, dat gedomineerd wordt door Puerto waar ook vele andere sporten in voorkomen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:48 schreef Jeroen_M het volgende:
Ja dit is toch ook een topic over Doping in het wielrennen?!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:50 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, mag 'discussieren' over doping niet meer, die paar posts![]()
het is een topic over wielrennen maar kan net zo goed ook algemen doping topic zijn. en daarnaast gaat het om de zaak fuentes en dat wielrennen, voetballen enzo in een adem genoemd worden. Kortom waar maak je je druk om dudequote:
Dit topic gaat over wielrennen, dus heb ik het graag over wielrennen. Je kan wel steeds blijven zeggen dat wielrennen het zielige gepeste jongetje van de klas is, maar daar schiet niemand wat mee op.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het is een topic over wielrennen maar kan net zo goed ook algemen doping topic zijn. en daarnaast gaat het om de zaak fuentes en dat wielrennen, voetballen enzo in een adem genoemd worden. Kortom waar maak je je druk om dude
het gaat om de zaak fuentes en daar worden ook voetbalploegen in genoemd. Je kan nu wel roepen dat dit alleen om wielrennen gaat en het zwaar gepeste jongetje is. Dat kan allemaal wel zijn maar de rest van die zaak fuentes de doofpot instoppen en alleen de beerput bij het wielrenen opentrekkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Dit topic gaat over wielrennen, dus heb ik het graag over wielrennen. Je kan wel steeds blijven zeggen dat wielrennen het zielige gepeste jongetje van de klas is, maar daar schiet niemand wat mee op.
We zijn nou eenmaal erg streng in het wielrennen, ondanks dat een doperende fietser waarschijnlijk gezonder is dan de nose tackle van een gemiddeld NFL team.
Nou ja, dat Fuentes ook mensen uit de tennis sport, atletiek, en F1 op zijn lijst zou hebben staan zijn volgens mij geruchten die nooit bevestigd zijn. Fuentes heeft zelf gezegd dat hij met voetbal ploegen uit de spaanse competitie heeft gewerkt, maar voor zover ik weet heeft hij nooit toegegeven met tennissers of F1 coureurs te werken. Maar ik word sowieso wel altijd een beetje moe van de Calimero reactie van de wielerwereld. So what dat ze in de voetbal wereld alle dopingverhalen in de doofpot stoppen? Dat is hun probleem. De wielrennerij heeft een gigantisch dopingprobleem, laten ze dat maar eerst eens oplossen, voordat ze direct weer naar andere sporten gaan wijzen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het gaat om de zaak fuentes en daar worden ook voetbalploegen in genoemd. Je kan nu wel roepen dat dit alleen om wielrennen gaat en het zwaar gepeste jongetje is. Dat kan allemaal wel zijn maar de rest van die zaak fuentes de doofpot instoppen en alleen de beerput bij het wielrenen opentrekken![]()
Besides vandaag in de krant beweerde Ten Cate dat Fuentes nix met Barca van doen had. Tuurlijk Henk het gaat ook om een periode volgens mij alvorens jij bij Barca kwam. Maar dat ff terzijde.
Geldt niet alleen voor voetbal maar ook voor al die andere sporters die op die lijst van 200 voorkwamen. Al dan niet professionals in hun tak van sport (Atletiek, F1 enzo)
Nee, andersom. Omdat er in andere sporten passief of laks mee om wordt gegaan, betekend dat dat we dat in het wielrennen ook maar moeten doen?! Of moet de beerput (zoals je dat noemt) volgens jou in het wielrennen dichtblijven omdat de rest ook in de doofpot geraakt?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het gaat om de zaak fuentes en daar worden ook voetbalploegen in genoemd. Je kan nu wel roepen dat dit alleen om wielrennen gaat en het zwaar gepeste jongetje is. Dat kan allemaal wel zijn maar de rest van die zaak fuentes de doofpot instoppen en alleen de beerput bij het wielrenen opentrekken![]()
Lemonde claimt dat ze de hand hebben gelegd op (door Fuentes gemaakte) voorbereidingsschema's voor Barca's seizoen 05/06.quote:Besides vandaag in de krant beweerde Ten Cate dat Fuentes nix met Barca van doen had. Tuurlijk Henk het gaat ook om een periode volgens mij alvorens jij bij Barca kwam. Maar dat ff terzijde.
Ben je niet in de war met l'Equipe? Ik herinner me alleen Armstrong die niet uitkwam...quote:Op zondag 10 december 2006 02:30 schreef opgebaarde het volgende:
Lemonde heeft onderhand iedereen al beschuldigt buiten Fransen na (of Virenque ook?!)
Lemonde heeft toch ook al gruwelijk veel gepubliceerd?quote:Op zondag 10 december 2006 02:36 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met l'Equipe? Ik herinner me alleen Armstrong die niet uitkwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |