Je negeert wel meer zaken dan 'ooggetuigen'.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:39 schreef proteus het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Voor de zoveelste keer, de TS heeft in de OP aangegeven dat hij geen ooggetuigen verslagen wil.
hee wat goed, ik heb die docu nooit gezien, wel over gelezen. Ben benieuwd!quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef DizzyDizzer het volgende:
Jezus, wat een starre geest heeft proteus. Doet er alles aan om maar geen discussie aan te hoeven gaan over een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek. Dat is pas niet te geloven. Uit alles blijkt keer op keer dat hij per sé geen duscussie wil over de feiten, wat doe je dan op een forum? Ben heel de tijd bezig met bepaalde zaken zwart op wit te zetten uit de documentaire Out of the blue, wat een klote baan! Inprincipe wel leuk om te doen maar ik heb het een beetje onderschat ivm de tijd die daarin gaat zitten en twijfel steeds over de manier waarop ik dit aan zal pakken, dus dat zal wat langer duren dan een dag. Het liefst doe ik het dan meteen goed en noteer ik meerdere bewijzen uit meerdere documentaires in een post.
Er zijn vast ook veel mensen die geinteresseerd zijn hoor. En sommige mensen willen nou eenmaal niet overtuigd worden, omdat ze bij voorbaat al hebben besloten dat het allemaal niet waar kan zijn, wat je ze ook laat zien of lezen.quote:Eigenlijk ook wel een beetje een raar idee om zoiets te doen enkel en alleen omdat je weet dat bepaalde starre mensen het toch vertikken om zo een documentaire vol met bewijs te bekijken. Had mij heel wat schrijfwerk gescheelt. Maar ach, dan heb ik tenminste zometeen ook wat.
Wat ben ik hier dan aan het doen Dizzy? Discussieren toch? Ik heb die docu's gezien, en TS ook en Wombcat ook, en Bonke ook, en wij zien dat niet als bewijs. Kom dan met iets anders, en blijf niet zeuren over je docu's, dan ben jij namelijk de starre geest.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:47 schreef DizzyDizzer het volgende:
Jezus, wat een starre geest heeft proteus. Doet er alles aan om maar geen discussie aan te hoeven gaan over een zeer goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek. Dat is pas niet te geloven. Uit alles blijkt keer op keer dat hij per sé geen duscussie wil over de feiten, wat doe je dan op een forum?
Oja, waar gaat Out of the blue dan grotendeels over? Vertel het eens ...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:54 schreef proteus het volgende:
[..]
Wat ben ik hier dan aan het doen Dizzy? Discussieren toch? Ik heb die docu's gezien, en TS ook en Wombcat ook, en Bonke ook, en wij zien dat niet als bewijs. Kom dan met iets anders, en blijf niet zeuren over je docu's, dan ben jij namelijk de starre geest.
proteus gaat nu snel googelenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Oja, waar gaat Out of the blue dan grotendeels over? Vertel het eens ...
verpak et maar in je samenvattingquote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Slechte UFO filmpjes, en een hoop OOGGETUIGEN. Ga toch wieberen met je filmpjes.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:55 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
irritant toontje hou je er op na.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Slechte UFO filmpjes, en een hoop OOGGETUIGEN. Ga toch wieberen met je filmpjes.
Met jou hoef ik echt geen vriendjes te zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant toontje hou je er op na.![]()
Onzin, ik geef je nog 1 kansje. Noem eens zoals huupia iets wat erin voorkomt. Iets wat niet in de eerste 10 minuten voorkomt. Ik weet nl wel zeker dat je het niet hebt gezien.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:58 schreef proteus het volgende:
[..]
Slechte UFO filmpjes, en een hoop OOGGETUIGEN. Ga toch wieberen met je filmpjes.
Ja he? Doet hij heel de tijd al, eigenlijk vanaf het moment dat ik me in dit topic heb gemengt met een dosis aan documentaires. Sindsdien is hij een tikkeltje agressief.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
irritant toontje hou je er op na.![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef proteus het volgende:
[..]
Met jou hoef ik echt geen vriendjes te zijn.
teveel informatie die hij belachelijk moet maken of negeren, denk ik.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ja he? Doet hij heel de tijd al, eigenlijk vanaf het moment dat ik me in dit topic heb gemengt met een dosis aan documentaires. Sindsdien is hij een tikkeltje agressief.
ach, hij krijgt vanzelf wel een ban omdat ie niet meeloopt met de believersquote:Op zondag 7 januari 2007 19:02 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Ja he? Doet hij heel de tijd al, eigenlijk vanaf het moment dat ik me in dit topic heb gemengt met een dosis aan documentaires. Sindsdien is hij een tikkeltje agressief.
ik denk dat ze daar ook niet op uit is.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef proteus het volgende:
[..]
Met jou hoef ik echt geen vriendjes te zijn.
WHO GIVES A FUCK. Ik heb er al spijt van dat ik die rotzooi ooit bekeken heb.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:01 schreef DizzyDizzer het volgende:
[..]
Onzin, ik geef je nog 1 kansje. Noem eens zoals huupia iets wat erin voorkomt. Iets wat niet in de eerste 10 minuten voorkomt. Ik weet nl wel zeker dat je het niet hebt gezien.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef huupia het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook niet op uit is.
marietje34 staat een stuk hoger op de ladder![]()
heb je der wel eens gezien?quote:Op zondag 7 januari 2007 19:04 schreef huupia het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar ook niet op uit is.
marietje34 staat een stuk hoger op de ladder![]()
Ok, door de mand gevallen. Zoals ik allang wist, je hebt er niks van bekeken.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:05 schreef proteus het volgende:
[..]
WHO GIVES A FUCK. Ik heb er al spijt van dat ik die rotzooi ooit bekeken heb.
quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef bonke het volgende:
[..]
heb je der wel eens gezien?
weet je waar ze woont, wie ze is, wat ze doet enzzzzzz
oww dat is niet nodig want je gelooft toch alles wat ze zeggen
ik "ken" marietje 34 wel uit andere topics, zoals over graancirkels.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:06 schreef bonke het volgende:
[..]
heb je der wel eens gezien?
weet je waar ze woont, wie ze is, wat ze doet enzzzzzz
oww dat is niet nodig want je gelooft toch alles wat ze zeggen
boeie, ben gelukkig niet de enigequote:Op zondag 7 januari 2007 19:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je gaat nu wel erg offtopic hoor!
rare lijnquote:Op zondag 7 januari 2007 19:08 schreef huupia het volgende:
[..]
ik "ken" marietje 34 wel uit andere topics, zoals over graancirkels.
we zitten vaak op 1 lijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |