quote:Op maandag 11 december 2006 14:22 schreef Pa-ddy het volgende:
[..]
Maar of ik er wel of niet bij ben ik wil daar niemand anders bij hebben dan verpleegkundigen of Vroet/wroed-vrouw(en)...
GVD hoe spel je dat
Kan me voorstellen dat jullie onwijs geschrokken zijn!!! Hopelijk kun je even tot rust komen en trek meteen aan de bel als je symptonen krijgt! Veel plezier bij de echo vanaaf iig.quote:Op maandag 11 december 2006 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
beebje heeft ons laten schrikken vanmorgen....moest op controle bij de vk, en toen ze het hartje ging luisteren bleek die zo snel te gaan dat ze het niet eens kon meten, het was wel meer als 200 slagen per minuut.
Daarom werd ik doorgestuurd naar het zkh...
Daar aangekomen moest ik eerst bloeddruk meten, die was gigantisch 140/98, dus dat was al schrikken. Toen aan de ctg, gelukkig was het ritme nu normaal, rond 150 slagen per minuut met af en toe een uitschieter. Storm in een glas water dus. Ook nog een echo gehad, alles leek goed. Buikje had een omvang van 29 weken! (ben nu 27w+5d)
Ze waren alleen niet zo blij met die bloeddruk, urine toonde een spoortje eiwit (nog niet ernstig veel) Later nog een keer bloeddruk gemeten, toen was het gezakt naar 140/90
Ik moet volgende week weer komen in het zkh, en daarna kan ik weer gewoon naar de vk.
Wel krijg ik in week 33 nog een extra echo van het hartje, en ze gaan me aan het eind van de zwangerschap overnemen van de vk, ivm de bloeddruk. Ook omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad toen ze zwanger was van mijn zus. (die is ook meervoudig gehandicapt geboren, en inmiddels overleden)
Het was wel schrikken zeg!
Mijn vriend was ook helemaal aan het trillen....
Vanavond de 3d echo. Hopelijk kunnen we daar wel lekker van genieten.
Niks ervan...ben ik maar ouwerwets.....veels te onduidelijk veloskundige........quote:Op maandag 11 december 2006 14:27 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
een mutsenwroeter
Een verloskundige noemen ze dat tegenwoordig!
Waar heb je het nou over? Midwife? Midman?quote:Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef Pa-ddy het volgende:
[..]
Niks ervan...ben ik maar ouwerwets.....veels te onduidelijk veloskundige........
V/WroeD/TVROUW is veel duidelijker....... wij willen eem midWIFE nod midMAN.....
Er is geen vent die...... tenzij hij zijn BUL heeft
vroedvrouw.... is nou ook niet echt een woord dat in je dagelijks vocabulaire ligt tenzij er iemand in je heel-directe omgevingzwanger is en daar komt bij dat door omstandigheden ik dan ook nog bekender ben met de midwife.quote:Op maandag 11 december 2006 14:49 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Midwife? Midman?
Je weet zelf niet eens hoe je het schrijft maar je vind het wel makkelijker? Het is vroedvrouw btw.
En er zijn genoeg mannen die tegenwoordig verloskundigen zijn.
Ik ga alleen al om je eerdere reactie van 'geen man die in de buurt komt...' zitten hopen op een mannelijke verloskundige voor jullie!quote:Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef Pa-ddy het volgende:
Maar persoonlijk stel ik net als de heer Trotter een vrouwelijke verloskundige op prijs........
Ai Karin...probeer vanavond de schade in te halen idd voor de schrik...sterkte en ik hoo pdat het verder goed blijft gaan!quote:Op maandag 11 december 2006 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
beebje heeft ons laten schrikken vanmorgen....moest op controle bij de vk, en toen ze het hartje ging luisteren bleek die zo snel te gaan dat ze het niet eens kon meten, het was wel meer als 200 slagen per minuut.
Daarom werd ik doorgestuurd naar het zkh...
Daar aangekomen moest ik eerst bloeddruk meten, die was gigantisch 140/98, dus dat was al schrikken. Toen aan de ctg, gelukkig was het ritme nu normaal, rond 150 slagen per minuut met af en toe een uitschieter. Storm in een glas water dus. Ook nog een echo gehad, alles leek goed. Buikje had een omvang van 29 weken! (ben nu 27w+5d)
Ze waren alleen niet zo blij met die bloeddruk, urine toonde een spoortje eiwit (nog niet ernstig veel) Later nog een keer bloeddruk gemeten, toen was het gezakt naar 140/90
Ik moet volgende week weer komen in het zkh, en daarna kan ik weer gewoon naar de vk.
Wel krijg ik in week 33 nog een extra echo van het hartje, en ze gaan me aan het eind van de zwangerschap overnemen van de vk, ivm de bloeddruk. Ook omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad toen ze zwanger was van mijn zus. (die is ook meervoudig gehandicapt geboren, en inmiddels overleden)
Het was wel schrikken zeg!
Mijn vriend was ook helemaal aan het trillen....
Vanavond de 3d echo. Hopelijk kunnen we daar wel lekker van genieten.
En je vrouw?quote:Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef Pa-ddy het volgende:
Maar persoonlijk stel ik net als de heer Trotter een vrouwelijke verloskundige op prijs........
Heeft je vrouw ook nog iets in te brengenquote:Op maandag 11 december 2006 14:22 schreef Pa-ddy het volgende:
[..]
ik wil daar niemand anders bij hebben dan verpleegkundigen of Vroet/wroed-vrouw(en)...
heeft die wat te willenquote:
Mag die 'er' wel aan zitten dan?quote:Op maandag 11 december 2006 15:27 schreef Pa-ddy het volgende:
Eerste afspraak met dokter morgen middag
Vind je dat niet een beetje ziek van jezelf?quote:Op maandag 11 december 2006 15:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga alleen al om je eerdere reactie van 'geen man die in de buurt komt...' zitten hopen op een mannelijke verloskundige voor jullie!![]()
Mannelijke broeder? vquote:Wat een onzin zeg! Mag ze ook niet door een mannelijke broeder gewassen worden als ze evt. in het ziekenhuis komt te liggen?
Als je mijn vrouw was geweest ........quote:Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk... die mannen die denken dat ze wel even alles kunnen bepalen voor hun vrouwtjeEn al helemaal als die vrouw ook nog zwanger is... Succes, als je die van mij was geweest, had ik met opzet gaan zoeken naar een mannelijke verloskundige
![]()
Maak het maar belachelijk....quote:Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mag die 'er' wel aan zitten dan?
Het heeft met perceptie en met historie te maken. Artsen zijn van origine vaak man, verloskundigen zijn van origine vrouw.quote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Pa-ddy het volgende:
[..]
Maak het maar belachelijk....
Ik vraag me af hoeveel vrouwen hier liever een vrouwelijke verloskundige hebben.
En wat jullie partners eerlijk zouden willen.
En als dat op vooroordelen berust ...prima
Stel je niet zo aan zegquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Pa-ddy het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje ziek van jezelf?
Dat je ander niet gunt wat zij graag willen?
Ja, maar dan moet je dat natuurlijk wel menenquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Pa-ddy het volgende:
Vind je dat niet een beetje ziek van jezelf?
Dat je ander niet gunt wat zij graag willen?
Ik hoop dat jullie een vrouwelijke verl;oskundige beschikbaar gaan hebben tijdens de bevalling klinkt een stuk aardiger?
Wil iemand het hormonstertopic ff omhoog sleurenquote:Als je mijn vrouw was geweest ........![]()
Zoals al gezegd.... ik denk dat mijn vrouw een vrouwelijke verloskundige kiest...haar kennende.
en jij mag hier niet meer posten tot Benthe een brusje heeftquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Stiekemurd het volgende:
hehehehe ach gut, er komt weer een man het topic binnen en wordt volledig opgevreten
Maar ja wat wil je met die opmerkingen!
Ik denk niet dat wij ooit getrouwd zouden zijn, laat staan dat ik van jou in verwachting geraakt zou zijn. Gebaseerd op het kleine beetje dat ik nu van je zie, kan ik je voorspellen dat een relatie tussen ons nooit van de grond gekomen zou zijnquote:Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Pa-ddy het volgende:
[..]
Als je mijn vrouw was geweest ........![]()
Zoals al gezegd.... ik denk dat mijn vrouw een vrouwelijke verloskundige kiest...haar kennende.
Sterkte... een zwangerschap is een goede test voor een relatiequote:"Begrip is het voelen wat een ander denkt, niet het denken wat een ander voelt."
Elke man is hier van harte welkom... totdattie gaat Hassanjassannenquote:Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Stiekemurd het volgende:
hehehehe ach gut, er komt weer een man het topic binnen en wordt volledig opgevreten
Maar ja wat wil je met die opmerkingen!
quote:Op maandag 11 december 2006 16:20 schreef m@x het volgende:
[..]
en jij mag hier niet meer posten tot Benthe een brusje heeft. Ik denk elke keer dat je een leuk nieuwtje hebt als ik je naam in mijn AT voorbij zie komen
Eet meer fruit! En snel een beetje, het is betaald ja!quote:Op maandag 11 december 2006 16:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Elke man is hier van harte welkom... totdattie gaat Hassanjassannen![]()
Dan ben ik nu zó benieuwd wie dat was hequote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef Sjeen het volgende:
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
quote:Op maandag 11 december 2006 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongûs, doe nou net niet als bij Hassanjassan... Pa-ddy zal zijn vrouw heus niet stampvoetend richting uitgang duwen mocht er een Herman op komen dagen als zijnde de vlos...
Ja, ik ook... maar ik kan niks vindenquote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dan ben ik nu zó benieuwd wie dat was he
Waarom verbaast mij dat nou niks?quote:Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef Sjeen het volgende:
Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
mijn schoonzus heeft net een kindje, die vindt het snachts erg gezelligquote:Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef Sidn3y het volgende:
Ik lees net in het 9-maandendagboek dat uk in de buik nu al een slaap en waakritme aan het vormen is en als je iedere dag op hetzelfde moment met uk "speelt" dat uk dan straks buiten de buik steeds op die tijd klaarwakker zal zijn. Heeft hier iemand ook ervaring mee? (aangezien uk altijd flink wakker en actief is voor wij naar bed gaan en het me niets lijkt als uk dat straks buiten de buik ook heeft).![]()
Kleintje laat na alle stress goed merken dattie er nog is, flink aan het schoppenquote:Op maandag 11 december 2006 18:48 schreef oYo het volgende:
Die etterbakken moet je gewoon straal negeren. Als er geen reactie komt, houden ze vanzelf op.
Karin, schrikken! Hoop dat alles ok is nu.s
Ja ik wil het dit keer weer heel graag weten wat het wordt. Heel veel mensen om me heen zeggen een meisje. Behalve Lois en Bram, die denken een jongenquote:Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef melonovy het volgende:
Lekker hoor Karin dat alles goed is! Over 8 weken weer, wil je dan ook weten wat het gaat worden?
Ze zijn vast van de spiegelmaffiaquote:Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef poemojn het volgende:
Gewoon thuisbevallen en de spiegels uit het zicht leggen dus Slaapmeisjeof hebben ze standaard handspiegels bij zich?
Was even helemaal vergeten op je echo te reageren! Hij's errrg liefquote:Op maandag 11 december 2006 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
we zijn er weer van de echo, was toch wel weer erg leuk. Kindje lag wel veel met de handjes voor het gezichtje, maar maakt het niet zo bont als die van Slaapmeisje
En het kan ook al goed lachen!!
[afbeelding]
"komt dat nog goed?"quote:Op dinsdag 12 december 2006 09:02 schreef m@x het volgende:
Die van mij vond het echt geen mooi gezicht. Die is zich kapot geschrokken
Spiegeltjes en kraaltjes, je weet wel, waar ze vroeger hele volksstammen mee opkochten bij mijn broeders in donker Afrikaquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:19 schreef Stiekemurd het volgende:
Kraaltjes?
Nee johquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:25 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee weet ik niet.. ben ik nu heel dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |