abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44325943
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:22 schreef Pa-ddy het volgende:

[..]

Maar of ik er wel of niet bij ben ik wil daar niemand anders bij hebben dan verpleegkundigen of Vroet/wroed-vrouw(en)...

GVD hoe spel je dat

een mutsenwroeter

Een verloskundige noemen ze dat tegenwoordig!
pi_44325960
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
beebje heeft ons laten schrikken vanmorgen....moest op controle bij de vk, en toen ze het hartje ging luisteren bleek die zo snel te gaan dat ze het niet eens kon meten, het was wel meer als 200 slagen per minuut.
Daarom werd ik doorgestuurd naar het zkh...
Daar aangekomen moest ik eerst bloeddruk meten, die was gigantisch 140/98, dus dat was al schrikken. Toen aan de ctg, gelukkig was het ritme nu normaal, rond 150 slagen per minuut met af en toe een uitschieter. Storm in een glas water dus. Ook nog een echo gehad, alles leek goed. Buikje had een omvang van 29 weken! (ben nu 27w+5d)
Ze waren alleen niet zo blij met die bloeddruk, urine toonde een spoortje eiwit (nog niet ernstig veel) Later nog een keer bloeddruk gemeten, toen was het gezakt naar 140/90
Ik moet volgende week weer komen in het zkh, en daarna kan ik weer gewoon naar de vk.
Wel krijg ik in week 33 nog een extra echo van het hartje, en ze gaan me aan het eind van de zwangerschap overnemen van de vk, ivm de bloeddruk. Ook omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad toen ze zwanger was van mijn zus. (die is ook meervoudig gehandicapt geboren, en inmiddels overleden)

Het was wel schrikken zeg!
Mijn vriend was ook helemaal aan het trillen....

Vanavond de 3d echo. Hopelijk kunnen we daar wel lekker van genieten.
Kan me voorstellen dat jullie onwijs geschrokken zijn!!! Hopelijk kun je even tot rust komen en trek meteen aan de bel als je symptonen krijgt! Veel plezier bij de echo vanaaf iig.
pi_44326098
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:27 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

een mutsenwroeter

Een verloskundige noemen ze dat tegenwoordig!
Niks ervan...ben ik maar ouwerwets.....veels te onduidelijk veloskundige........
V/WroeD/TVROUW is veel duidelijker....... wij willen eem midWIFE nod midMAN.....
Er is geen vent die...... tenzij hij zijn BUL heeft
  Milf maandag 11 december 2006 @ 14:49:07 #79
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44326216
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:40 schreef Pa-ddy het volgende:

[..]

Niks ervan...ben ik maar ouwerwets.....veels te onduidelijk veloskundige........
V/WroeD/TVROUW is veel duidelijker....... wij willen eem midWIFE nod midMAN.....
Er is geen vent die...... tenzij hij zijn BUL heeft
Waar heb je het nou over? Midwife? Midman?

Je weet zelf niet eens hoe je het schrijft maar je vind het wel makkelijker? Het is vroedvrouw btw.
En er zijn genoeg mannen die tegenwoordig verloskundigen zijn.

vroed·vrouw (de ~ (v.))
1 verloskundige

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=vroedvrouw
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 11 december 2006 @ 14:52:38 #80
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44326269
Karin, jeetje, schrikken zeg!

Alle llm, heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Mijn moeder wilde niet bij de bevalling zijn, ze dacht niet dat het goed kon gaan Ik wilde er ook niemand bij. (mijn schoonmoeder wilde wel, ze zei, "ik wil niet weten dat je begint want dan wil ik er bij zijn".... Ja maar ik niet!)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Milf maandag 11 december 2006 @ 14:55:15 #81
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_44326298
Hoe reageerde ze daarop PM-girl? Dat je dat niet wilde?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_44326421
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:49 schreef nikky het volgende:

[..]

Waar heb je het nou over? Midwife? Midman?

Je weet zelf niet eens hoe je het schrijft maar je vind het wel makkelijker? Het is vroedvrouw btw.
En er zijn genoeg mannen die tegenwoordig verloskundigen zijn.
vroedvrouw.... is nou ook niet echt een woord dat in je dagelijks vocabulaire ligt tenzij er iemand in je heel-directe omgevingzwanger is en daar komt bij dat door omstandigheden ik dan ook nog bekender ben met de midwife.
En nee ... daar de term nog altijd midwife is en vroedvrouw was ligt de nadruk op vrouw.
Toegeven de belgen kennen de term vroedmeester .... maar daar krijg ik helemaal S&M voorstellingen bij.

Maar persoonlijk stel ik net als de heer Trotter een vrouwelijke verloskundige op prijs........
  maandag 11 december 2006 @ 15:06:57 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44326448
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef Pa-ddy het volgende:
Maar persoonlijk stel ik net als de heer Trotter een vrouwelijke verloskundige op prijs........
Ik ga alleen al om je eerdere reactie van 'geen man die in de buurt komt...' zitten hopen op een mannelijke verloskundige voor jullie! Wat een onzin zeg! Mag ze ook niet door een mannelijke broeder gewassen worden als ze evt. in het ziekenhuis komt te liggen?
pi_44326470
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
beebje heeft ons laten schrikken vanmorgen....moest op controle bij de vk, en toen ze het hartje ging luisteren bleek die zo snel te gaan dat ze het niet eens kon meten, het was wel meer als 200 slagen per minuut.
Daarom werd ik doorgestuurd naar het zkh...
Daar aangekomen moest ik eerst bloeddruk meten, die was gigantisch 140/98, dus dat was al schrikken. Toen aan de ctg, gelukkig was het ritme nu normaal, rond 150 slagen per minuut met af en toe een uitschieter. Storm in een glas water dus. Ook nog een echo gehad, alles leek goed. Buikje had een omvang van 29 weken! (ben nu 27w+5d)
Ze waren alleen niet zo blij met die bloeddruk, urine toonde een spoortje eiwit (nog niet ernstig veel) Later nog een keer bloeddruk gemeten, toen was het gezakt naar 140/90
Ik moet volgende week weer komen in het zkh, en daarna kan ik weer gewoon naar de vk.
Wel krijg ik in week 33 nog een extra echo van het hartje, en ze gaan me aan het eind van de zwangerschap overnemen van de vk, ivm de bloeddruk. Ook omdat mijn moeder zwangerschapsvergiftiging heeft gehad toen ze zwanger was van mijn zus. (die is ook meervoudig gehandicapt geboren, en inmiddels overleden)

Het was wel schrikken zeg!
Mijn vriend was ook helemaal aan het trillen....

Vanavond de 3d echo. Hopelijk kunnen we daar wel lekker van genieten.
Ai Karin...probeer vanavond de schade in te halen idd voor de schrik...sterkte en ik hoo pdat het verder goed blijft gaan!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 11 december 2006 @ 15:12:29 #85
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44326525
wat een scrik karin...ff bijkomen dus.
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 15:14:06 #86
43556 miss_dynastie
pi_44326540
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:04 schreef Pa-ddy het volgende:
En je vrouw?
  maandag 11 december 2006 @ 15:15:35 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44326559
quote:
Op maandag 11 december 2006 14:22 schreef Pa-ddy het volgende:

[..]

ik wil daar niemand anders bij hebben dan verpleegkundigen of Vroet/wroed-vrouw(en)...
Heeft je vrouw ook nog iets in te brengen Lijkt me toch dat het in eerste instantie gaat om wat haar een fijn/prettig gevoel geeft op dat moment.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 11 december 2006 @ 15:18:48 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44326597
Karin, even schrikken idd zeg!
Hopelijk vanavond wel even genieten!
  maandag 11 december 2006 @ 15:24:20 #89
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44326684
Karin, wat een schrik!
En wat betreft de mannelijke verloskundige, hier alleen een heeele positieve ervaring van zowel mij als mijn lief. En reken maar, heren die er anders over denken, dat het je gestolen kan worden wie er aan het bed staat, zolang diegene maar helpt en stuurt. Echt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44326724
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En je vrouw?
heeft die wat te willen
Ik ben 99% zeker dat die dat ook liever heeft, haar kennende.

Tot het lezen van die post welke me hieraan deed denken, had ik er ook niet aan gedacht hoor.

Eerste afspraak met dokter morgen middag
  maandag 11 december 2006 @ 15:28:29 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44326749
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:27 schreef Pa-ddy het volgende:
Eerste afspraak met dokter morgen middag
Mag die 'er' wel aan zitten dan?
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 15:29:33 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44326774
Heerlijk... die mannen die denken dat ze wel even alles kunnen bepalen voor hun vrouwtje En al helemaal als die vrouw ook nog zwanger is... Succes, als je die van mij was geweest, had ik met opzet gaan zoeken naar een mannelijke verloskundige
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 december 2006 @ 15:31:08 #93
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44326814
Ik heb trouwens wel mijn zus, dankzij een hele gelukkige samenloop van omstandigheden, bij de bevalling gehad. Ik hoop dat ze er een volgende keer weer bij kan zijn. Omdat het hier ineens zo snel ging was er geenkraamverzorgster. Zus heeft de vroedheer dus geholpen met aangeven van spullen en na de bevalling hielp ze mij met douchen enzo. Heel vertrouwd en ik vond het echt heel fijn dat ze er was. Schoonmoeder is alleen de laaste 10 minuten nog aangeschoven. Zij heeft geen dochters en ik vond dat ze dan best bij mijn bevalling mocht zijn. Dat wilde ze zelf ook heel graag.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_44327686
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik ga alleen al om je eerdere reactie van 'geen man die in de buurt komt...' zitten hopen op een mannelijke verloskundige voor jullie!
Vind je dat niet een beetje ziek van jezelf?
Dat je ander niet gunt wat zij graag willen?

Ik hoop dat jullie een vrouwelijke verl;oskundige beschikbaar gaan hebben tijdens de bevalling klinkt een stuk aardiger?
quote:
Wat een onzin zeg! Mag ze ook niet door een mannelijke broeder gewassen worden als ze evt. in het ziekenhuis komt te liggen?
Mannelijke broeder? v
rouwelijke heten toch zusters?
Zelf zou ik in ieder geval liever een broeder hebben als ik de keuze zou hebben en het absoluut
daarentegen wordt ik op de luchthaven liever door een vrouw in umiform aan mijn klootjes gemasseerd dan door een geuniformeerde nicht.
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:29 schreef Sjeen het volgende:
Heerlijk... die mannen die denken dat ze wel even alles kunnen bepalen voor hun vrouwtje En al helemaal als die vrouw ook nog zwanger is... Succes, als je die van mij was geweest, had ik met opzet gaan zoeken naar een mannelijke verloskundige
Als je mijn vrouw was geweest ........
Zoals al gezegd.... ik denk dat mijn vrouw een vrouwelijke verloskundige kiest...haar kennende.
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Mag die 'er' wel aan zitten dan?
Maak het maar belachelijk....
Ik vraag me af hoeveel vrouwen hier liever een vrouwelijke verloskundige hebben.
En wat jullie partners eerlijk zouden willen.
En als dat op vooroordelen berust ...prima

Ik besef donders goed dat als alles goedgaat het belangrijkste is dat de bevalling goed verloopt......
Dat de moeder en het kind er gezond doorheen komen....
Maar als ik daarna keuze heb uit een man en een vrouw...dan kies ik voor het laatste... en ik denk zij ook.

Maar lood om oud ijzer.... wij zitten in de eerste maand en ik heb andere zaken waar ik me druk over kan maken
  maandag 11 december 2006 @ 15:55:51 #95
103793 kozakken
Living the life
pi_44327691
Wij hadden een mannelijke verloskundige in de praktijk en die was me het aller-liefst
Maar troost je, er zijn er niet zo vreselijk veel hoor
  maandag 11 december 2006 @ 16:01:55 #96
103793 kozakken
Living the life
pi_44327907
quote:
Op maandag 11 december 2006 15:55 schreef Pa-ddy het volgende:

[..]
Maak het maar belachelijk....
Ik vraag me af hoeveel vrouwen hier liever een vrouwelijke verloskundige hebben.
En wat jullie partners eerlijk zouden willen.
En als dat op vooroordelen berust ...prima
Het heeft met perceptie en met historie te maken. Artsen zijn van origine vaak man, verloskundigen zijn van origine vrouw.

Daarnaast heb je in een dorp vaak geen keuze en is er maar een praktijk. Dus dan is er van keuze weinig sprake. Daarnaast gaat het om een goed gevoel met de verloskundige. dat vind ik belangrijk
(aangezien je een verkapte vraag stelt, kan ik gerust antwoord geven )
  maandag 11 december 2006 @ 16:03:33 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44327976
quote:

[..]

Stel je niet zo aan zeg
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 16:14:15 #98
43556 miss_dynastie
pi_44328410
quote:

Ik hoop dat jullie een vrouwelijke verl;oskundige beschikbaar gaan hebben tijdens de bevalling klinkt een stuk aardiger?
Ja, maar dan moet je dat natuurlijk wel menen
quote:
Zoals al gezegd.... ik denk dat mijn vrouw een vrouwelijke verloskundige kiest...haar kennende.
Wil iemand het hormonstertopic ff omhoog sleuren
pi_44328582
hehehehe ach gut, er komt weer een man het topic binnen en wordt volledig opgevreten
Maar ja wat wil je met die opmerkingen!
  maandag 11 december 2006 @ 16:20:35 #100
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_44328648
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Stiekemurd het volgende:
hehehehe ach gut, er komt weer een man het topic binnen en wordt volledig opgevreten
en jij mag hier niet meer posten tot Benthe een brusje heeft . Ik denk elke keer dat je een leuk nieuwtje hebt als ik je naam in mijn AT voorbij zie komen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 16:22:57 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44328736
quote:

[..]

Ik denk niet dat wij ooit getrouwd zouden zijn, laat staan dat ik van jou in verwachting geraakt zou zijn. Gebaseerd op het kleine beetje dat ik nu van je zie, kan ik je voorspellen dat een relatie tussen ons nooit van de grond gekomen zou zijn

Ik heb nog een leuk spreukje voor je...
quote:
"Begrip is het voelen wat een ander denkt, niet het denken wat een ander voelt."
Sterkte... een zwangerschap is een goede test voor een relatie
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 16:23:42 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44328764
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:18 schreef Stiekemurd het volgende:
Elke man is hier van harte welkom... totdattie gaat Hassanjassannen
pi_44328774
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:20 schreef m@x het volgende:

[..]

en jij mag hier niet meer posten tot Benthe een brusje heeft . Ik denk elke keer dat je een leuk nieuwtje hebt als ik je naam in mijn AT voorbij zie komen
Ja ik begin nu ineens het wachten zat te worden... Ik heb nu een week een eigen laptop en daarom kan ik gewoonweg meer posten dan voorheen... ik zal me wel lurkend terugtrekken....
pi_44328805
Jongûs, doe nou net niet als bij Hassanjassan... Pa-ddy zal zijn vrouw heus niet stampvoetend richting uitgang duwen mocht er een Herman op komen dagen als zijnde de vlos...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44328860
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Elke man is hier van harte welkom... totdattie gaat Hassanjassannen
Eet meer fruit! En snel een beetje, het is betaald ja!
sorry, ik had even precies dezelfde associatie met Hassan
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 16:26:17 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44328866
pi_44328896
quote:
Dan ben ik nu zó benieuwd wie dat was he
pi_44328971
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Jongûs, doe nou net niet als bij Hassanjassan... Pa-ddy zal zijn vrouw heus niet stampvoetend richting uitgang duwen mocht er een Herman op komen dagen als zijnde de vlos...
dat zou ik als ik verloskundige was wel graag willen meemaken
pi_44328972
Karin dat is schrikken zeg!
Vanavond maar lekker genieten van de 3d echo!

Mij had het echt niet uitgemaakt of ik mannelijke of vrouwelijke verloskundige heb.
Bij de praktijk waar ik zit hebben ze alleen maar vrouwelijke.

Ik wil tot nu toe niemand anders bij de bevalling hebben dan mijn vriend en ik denk ook niet dat dat gaat veranderen.
  Licht Ontvlambaar maandag 11 december 2006 @ 16:28:38 #110
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44328977
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:26 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dan ben ik nu zó benieuwd wie dat was he
Ja, ik ook... maar ik kan niks vinden
  maandag 11 december 2006 @ 16:28:51 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_44328983
Idd! sensatieiieieieieieieie..
  maandag 11 december 2006 @ 16:31:40 #112
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44329081
quote:
Waarom verbaast mij dat nou niks? He he, lekker rustig weer. Ik vond het ook erg Hassanjassanachtig en van zulke types gaan m'n haren recht overeind staan.
pi_44330631
Ik wilde ook al gillen:dat lijkt verdomd veel op die jasanhassan Maar het is een ander heerschap Of we er blij mee moeten zijn is een ander punt Maar goed,man of vrouw die helpt bij de bevalling,wat maakt het uit,als er maar hulp is.Beter dan zelf thuis in je uppie bevallen,lijkt me.En ik ken alleen maar gyn's die man zijn,dus ik ben er wel aan gewend,dat geloer door de mannen.Als je in de MMM zit,zie je van alles voorbij schuiven en ben je blij met alle hulp.

En verder.....heb ik dit soort neigingen vandaag Ik voel me vol en beroerd en heb geen zin meer om nog ruim 12 weken zo rond te moeten hobbelen
Er zit een stuk kind in de weg,ik word er echt naar van.En gistermorgen weer een migraine aanval en ik moet morgen ws.weer 2 uur werken waar ik niet wil en wat we ook niet afgesproken hadden Getver,ik krijg zin om de telefoon te pakken en te zeggen,dat ik helemaal niet meer kom werken Ik word overal maar in gezet,het leek ze wel makkelijk dat ik met de kerstinstuif zou helpen,beneden in het gebouw.Dan moet ik 6 uur daar rond gaan lopen,ja,daaaaaaaaaag Ik ga wel,maar zoek een stoel en ga iemand helpen met eten geven en ga echt niet helpen met bedienen.
Jullie merken,ik baaaaaaaaaaaaaal

Groetjes,Minoes
pi_44333613
Ik lees net in het 9-maandendagboek dat uk in de buik nu al een slaap en waakritme aan het vormen is en als je iedere dag op hetzelfde moment met uk "speelt" dat uk dan straks buiten de buik steeds op die tijd klaarwakker zal zijn. Heeft hier iemand ook ervaring mee? (aangezien uk altijd flink wakker en actief is voor wij naar bed gaan en het me niets lijkt als uk dat straks buiten de buik ook heeft).
  maandag 11 december 2006 @ 18:48:06 #115
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44333632
Die etterbakken moet je gewoon straal negeren. Als er geen reactie komt, houden ze vanzelf op.

Karin, schrikken! Hoop dat alles ok is nu.s
pi_44334154
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:47 schreef Sidn3y het volgende:
Ik lees net in het 9-maandendagboek dat uk in de buik nu al een slaap en waakritme aan het vormen is en als je iedere dag op hetzelfde moment met uk "speelt" dat uk dan straks buiten de buik steeds op die tijd klaarwakker zal zijn. Heeft hier iemand ook ervaring mee? (aangezien uk altijd flink wakker en actief is voor wij naar bed gaan en het me niets lijkt als uk dat straks buiten de buik ook heeft).
mijn schoonzus heeft net een kindje, die vindt het snachts erg gezellig
Zij vroeg zich af waarom hij overdag slaapt en snachts wakker is.....vroeg de wijkverpleegkundige hoe dat tijdens de zwangerschap was.....ook snachts aan het feesten dus!!
Dus wat dat betreft zit er misschien wel wat in.....

Ben ik blij dat die van ons snachts over het algemeen rustig is....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_44334246
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:48 schreef oYo het volgende:
Die etterbakken moet je gewoon straal negeren. Als er geen reactie komt, houden ze vanzelf op.

Karin, schrikken! Hoop dat alles ok is nu.s
Kleintje laat na alle stress goed merken dattie er nog is, flink aan het schoppen
Hij/zij wil ons vast geruststellen....
Zometeen de 3d echo, toch ga je daar nu met een ander gevoel heen, t kan ons niks schelen hoe de baby eruit ziet, als het maar gezond is!!
Het doet toch best wel wat met je als je zo ineens naar het zkh moet
Je realiseert je dan ineens hoeveel je nu al om je kindje geeft
  † In Memoriam † maandag 11 december 2006 @ 19:49:57 #118
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44335788
XXXKarinXXX wast schrikken zeg. Hopelijk kunnen jullie vanavond lekker genieten van de 3d echo zodat jullie kleintje je kan laten zien dat alles goed gaat!

Nog over voorgaand onderwerp, ik wil alleen Slaapvriendje erbij hebben hoor en voor de rest sluit ik me volledig aan bij wat Mwana zegt en wil ik zéker geen spiegels
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_44337832
Gewoon thuisbevallen en de spiegels uit het zicht leggen dus Slaapmeisje of hebben ze standaard handspiegels bij zich?

Karin, fijn dat 't toch goed lijkt, fijn dat je vanavond al die 3d-echo krijgt!
  FOK!fossiel maandag 11 december 2006 @ 20:58:39 #120
2628 Karin
pi_44338334
quote:
Op zondag 10 december 2006 22:10 schreef melonovy het volgende:
Lekker hoor Karin dat alles goed is! Over 8 weken weer, wil je dan ook weten wat het gaat worden?
Ja ik wil het dit keer weer heel graag weten wat het wordt. Heel veel mensen om me heen zeggen een meisje. Behalve Lois en Bram, die denken een jongen Ik heb echt geen flauw idee, geen enkel gevoel.
Bij Bram had ik nog wel een voorkeur (naast dat natuurlijk het allerbelangrijkste is dat het gezond is) maar dit keer maakt het me echt niet uit, ik zou alletwee erg leuk vinden.

XXXKarinXXX heel veel plezier met de echo! Wat een schrik en inderdaad goed in de gaten houden hoor, bij klachten direct aan de bel trekken! Wordt je nu wel wat extra in de gaten gehouden, wat extra bloeddrukcontroles?

Ik wil ook behalve Peet helemaal niemand bij mijn bevalling hebben. Zou dan toch teveel afgeleid of geremd zijn denk ik.
pi_44338853
we zijn er weer van de echo, was toch wel weer erg leuk. Kindje lag wel veel met de handjes voor het gezichtje, maar maakt het niet zo bont als die van Slaapmeisje

En het kan ook al goed lachen!!
  maandag 11 december 2006 @ 21:47:34 #122
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44339396
Schattig !!
  maandag 11 december 2006 @ 23:06:21 #123
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44342497
Ben ik nou heel raar als ik zeg dat ik de volgende keer graag een spiegel wil? Nu helaas niet aan gedacht!
(maarja, ik vroeg na het hechten ook of ze het even met de spiegel wilde uitleggen)
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 12 december 2006 @ 04:37:43 #124
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44347050
Hahaha... PM-girl, je bent vast niet de enige hoor, maar persoonlijk moet ik er echt niet aan denken.

Wat is t hier rustig trouwens zonder vervelende klonen. Heerlijk.

Hier nog helemaal niets aan het rommelen behalve slapeloosheid ... en ben misselijk dus ik ga wat eten. Rare tijd, ik weet het. Ik ben zwanger, dan mag dat ... (nog eventjes!!!)
pi_44347328
Hier rommelen we ook nog even verder... Sinds een uur of 2 wat matige ongi-buiken.... Vriend naar werk gegaan, zometeen Benthe naar KDV brengen en hopelijk gaat de boel gewoon ontsluiten!
12-12-06 ook erg leuke datum
pi_44347493
* poemojn meldt zich.. baby is er nog niet uit
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:23:21 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44347696
Mooie datum!!! Ga ik ook voor Stiekemurd! Emma is op 11-11-2005 geboren, zou toch leuk zijn als deze op 12-12-06 wordt geboren??!!!
pi_44347722
Zeker een mooie datum!!!

Karin, dat was ff schrikken zeg....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 08:31:34 #129
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44347802
quote:
Op maandag 11 december 2006 20:45 schreef poemojn het volgende:
Gewoon thuisbevallen en de spiegels uit het zicht leggen dus Slaapmeisje of hebben ze standaard handspiegels bij zich?
Ze zijn vast van de spiegelmaffia Mijn tandarts is daar ook van en wil ook altijd dat ik meekijk in de handspiegel

XXXKarinXXX wat een heerlijke echofoto en jullie kindje lacht
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:37:04 #130
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44347865
quote:
Op maandag 11 december 2006 21:30 schreef XXXKarinXXX het volgende:
we zijn er weer van de echo, was toch wel weer erg leuk. Kindje lag wel veel met de handjes voor het gezichtje, maar maakt het niet zo bont als die van Slaapmeisje

En het kan ook al goed lachen!!
[afbeelding]
Was even helemaal vergeten op je echo te reageren! Hij's errrg lief ... lijkt me gaaf om te zien in 3D!! Hoe gaat het nu met je? Beetje bijgekomen van de schrik?
pi_44347973
Ja Karin leuk he zo een 3d echo
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2006 @ 08:47:17 #132
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_44347991
Stiekemurd je bent aan het rommelen Niet stiekum gaan bevallen he
pi_44348037
bleh ik wil echt dat het doorzet, dan maar geen 14 of 15 december... maar ja het zal-wel-weer-niks-worden-vandaag.....

Iedereen de deur uit, straks komt de huishoudelijke hulp en ik ga de weeen induiken (zal wel weer een rondje stad worden...)
  dinsdag 12 december 2006 @ 08:57:45 #134
3142 m@x
pi_44348180
Die van ons had standaard een handspiegel in haar koffertje zitten.

"Wil je zelf misschien even kijken via de spiegel?"
" NEEEEEEEEEEEEEEEEEE "
pi_44348212
"Kijk eens wat een mooi gezicht" zei ze tegen mijn vriend.. Lig je dan...
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:02:23 #136
3142 m@x
pi_44348265
Die van mij vond het echt geen mooi gezicht. Die is zich kapot geschrokken
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:13:38 #137
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_44348475
Hier vannacht ook heel wat gerommel... nu weer rustig. Vriendin geeft aan dat het wat haar betreft nu wel mag gaan beginnen. Ik vrees dat baby gewoon even wilde oefenen of alles goed werkt.

Lijkt wel testen van alle vleugels en kleppen voor je opstijgt met een vliegtuig.
Vriendin vond de vergelijking niet echt grappig. Nu ligt ze lekker te slapen... Om 11 uur maak ik ze wakker, want ze moet naar de shiatsu en daarna moeten we naar de vk.

Komop stiekemurd, jij moet zeker voor ons!
pi_44348517
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee in dit topic maar nu mag ik hier ook echt gaan schrijven! Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger! We zijn er erg blij mee. helaas hebben we nog geen echo gehad, maar we hopen maar gewoon dat alles goed is. Vanaf wanneer merkten jullie dat broeken te strak gingen zitten? Ik kan eigenlijk nog maar 1 broek goed aan. Kan dat al of is het veel te vroeg en wil ik gewoon veel te graag een dikke buik met beebje?
pi_44348539
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:02 schreef m@x het volgende:
Die van mij vond het echt geen mooi gezicht. Die is zich kapot geschrokken
"komt dat nog goed?"
pi_44348556
Mijn vlos zei bij mijn tweede (thuis)bevalling heel kies: "Ik zie al heel veel haartjes!"
Mijn man zei dat dus ook maar toen we met zijn tweetjes lekker aan het uitdrijven waren.
Geen van beide kwam met spiegeltjes (of kraaltjes) aanzetten gelukkig.
pi_44348575
Kraaltjes?
pi_44348578
Hoi stiemie!

En go Stiekemurd!
pi_44348596
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:19 schreef Stiekemurd het volgende:
Kraaltjes?
Spiegeltjes en kraaltjes, je weet wel, waar ze vroeger hele volksstammen mee opkochten bij mijn broeders in donker Afrika
pi_44348679
Nee weet ik niet.. ben ik nu heel dom?
pi_44348768
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 09:25 schreef Stiekemurd het volgende:
Nee weet ik niet.. ben ik nu heel dom?
Nee joh
  dinsdag 12 december 2006 @ 09:36:49 #146
45621 Suzanna
Mama van...
pi_44348905
Dat werd dan later sterke drank en geweren? (of ben ik nu in de war met de Indianen )

Maar goed, lekker offtopic. Succes met 'in je weeën duiken' Stiekemurd, ben een beetje jaloers dat jij weeën hébt!
pi_44348999
Nah volgens mij niet heftig genoeg, tis meer een ongi-gevoel.....
pi_44349046
Welkom Stiemie. Ik ben iets verder dan dat jij bent, en ik heb ook al dat diverse broeken niet lekker meer zitten. dit komt wel door je zwangerschap, maar is niet je kindje, die komt nog maar net (of niet eens) boven je schaambot uit. Het zijn je darmen die door je grotere baarmoeder omhoog worden geduwd. En daardoor het opgeblazen gevoel, meer lucht er op allerlei manieren uit smijten etc.

Gefeliciteerd.

Nog geen verse beebs... tsss, schiet eens op jullie!
pi_44349076
Stiekumerd,dat heette ruilhandel je kocht iets en betaalde dan vaak met goederen.Maar breek je hoofd er niet over en ga ook es op een annanas zitten

Groetjes,Minoes
pi_44349169
Kleintje, ik heb inderdaad ook met jou meegelezen en met de spannende tijden tot je echo. Ik las net ergens anders dat het inderdaad nog niet het kindje kan zijn maar inderdaad door je baarmoeder en vruchtwater. Ach ik draag nu maar gewoon lekker vaak rokken, die zitten een stuk beter!

Hebben jullie trouwens ervaring met de combinatietest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')