zoals...quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef Emel het volgende:
[..]
gelukkig ben ik een uitzondering dan. Ik heb andere kwaliteiten![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:45 schreef -scorpione- het volgende:
*pakt een grote bak popcorn
nou ik kom niet uit oost Turkije maar bij ons komt halay toch wel voor.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
uhumm
ik weet niet wat voor turkse mannen jij in je hoofd hebt maar, halay is toch echt iets voor bruiloften van oost turkije![]()
dedigim gibi, bij ons (isparta) is het geen traditie
teveel om op te noemenquote:
ik krijg zo'n dorst van zoutquote:
Hola chica, com estas?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Emel het volgende:
[..]
teveel om op te noemenik spreek een beetje Spaans
![]()
ik heb nog van die magnetron popcorn, vorige keer stonk mijn hele keuken ernaar, had het iets te lang in de magnetron gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik krijg zo'n dorst van zout, maar zoet is moeilijk om thuis te maken
![]()
dat is makkelijkquote:
bij ons ook maar het is maar een heel klein onderdeeltje en niet echt noemswaardigquote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Emel het volgende:
[..]
nou ik kom niet uit oost Turkije maar bij ons komt halay toch wel voor.
wat voor Turkse mannen? hmm nou donker haar, blauwe ogen, mooi postuur en die halay kennen![]()
dat had ik nou ookquote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ik heb nog van die magnetron popcorn, vorige keer stonk mijn hele keuken ernaar, had het iets te lang in de magnetron gedaan.![]()
Moeilijkere zinnen heb ik nietquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is makkelijk![]()
ik ga waarschijnlijk volgend jaar cursus Spaans volgen met een vriendin.![]()
cursus spaans, cursus buikdansen voor beginners, heb je te veel vrijetijd ofzo?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is makkelijk![]()
ik ga waarschijnlijk volgend jaar cursus Spaans volgen met een vriendin.![]()
En dat bleef meer als een dag hangenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Emel het volgende:
[..]
dat had ik nou ook
wat een stank was dat
oopsquote:Op woensdag 27 december 2006 21:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
ik heb nog van die magnetron popcorn, vorige keer stonk mijn hele keuken ernaar, had het iets te lang in de magnetron gedaan.![]()
hehe Trabzon jaquote:Op woensdag 27 december 2006 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
bij ons ook maar het is maar een heel klein onderdeeltje en niet echt noemswaardig
turkse mannen met donker haar en blauwe ogen? uit trabzon zeker?ach nee daar heb je ook al geen halay maar horon, ha usak ha
![]()
LOI gids door de bus gekregen waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
cursus spaans, cursus buikdansen voor beginners, heb je te veel vrijetijd ofzo?![]()
oh jee! een buikje opkomst?quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En dat bleef meer als een dag hangenSindsdien heb ik de rest maar in de kast laten staan, ik houd het weer gewoon bij ouderwetse chipjes, mMaar daar ga ik ook maar eens mee minderen.
3 dagen per week vrij en dat wil ik nuttig besteden jongeman.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
cursus spaans, cursus buikdansen voor beginners, heb je te veel vrijetijd ofzo?![]()
Hahahahahaha, nee, zo werkt dat bij mij niet. Als dat al gebeurt dan train ik dat er in één keer weer vanafquote:
nee hoorquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
LOI gids door de bus gekregen waarschijnlijk![]()
Werkt er nu niemand meer in dit land gewoon fatsoenlijk voltijd?quote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Emel het volgende:
[..]
3 dagen per week vrij en dat wil ik nuttig besteden jongeman.
hahaha chips isquote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En dat bleef meer als een dag hangenSindsdien heb ik de rest maar in de kast laten staan, ik houd het weer gewoon bij ouderwetse chipjes, mMaar daar ga ik ook maar eens mee minderen.
nee dusquote:Op woensdag 27 december 2006 22:01 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Werkt er nu niemand meer in dit land gewoon fatsoenlijk voltijd?![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe Trabzon ja![]()
![]()
horon is leuk om te zien!!
Goed, ik ga pitten, morgen weer vroeg opquote:Op woensdag 27 december 2006 22:02 schreef Emel het volgende:
[..]
nee dus
ik werk weinig en verdien goed![]()
ok, chillquote:Op woensdag 27 december 2006 22:00 schreef Emel het volgende:
[..]
3 dagen per week vrij en dat wil ik nuttig besteden jongeman.
inderdaad 5:30!quote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed, ik ga pitten, morgen weer vroeg op![]()
ik zei toch dat het leuk isquote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=MMxC5tToQMQ&mode=related&search=
![]()
trustenquote:Op woensdag 27 december 2006 22:03 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed, ik ga pitten, morgen weer vroeg op![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 22:27 schreef dvdfreak het volgende:
en zo dansen de grieken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=lT3K9EXWOls
hehequote:Op donderdag 28 december 2006 07:40 schreef Torio het volgende:
aglamadan, ayrilik olmaz
hatiralar uslu durmaz
ik ken nog veel meer, en ik ben niet eens turksquote:Op donderdag 28 december 2006 13:10 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe![]()
damn tis op werk zo rustig, we zijn maar met zn drieen.
knap hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 14:04 schreef Torio het volgende:
[..]
ik ken nog veel meer, en ik ben niet eens turks
mijn voicemail heb ik in het turks 'gezongen'quote:Op donderdag 28 december 2006 17:57 schreef Emel het volgende:
[..]
knap hoorwat ken je nog meer dan?
waarom deed je dat dan?quote:Op donderdag 28 december 2006 18:02 schreef Torio het volgende:
[..]
mijn voicemail heb ik in het turks 'gezongen'
omdat ik soms een beetje gek benquote:
ja ik wil het horen!quote:Op donderdag 28 december 2006 18:45 schreef Torio het volgende:
[..]
omdat ik soms een beetje gek ben![]()
wil je m horen?
oh leuk dankjequote:Op donderdag 28 december 2006 19:05 schreef Triggershot het volgende:
Hey, houden jullie het een beetje in met flirten
Emel, hebben? http://video.google.com/videoplay?docid=-6392092529149811187
Simdi Boku Yedik
hey welkomquote:
Er wonen er best veel in de buurt, maar heb er niets mee... enlighten me!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:28 schreef Emel het volgende:
[..]
hey welkomik heb je aangekondigd
wat heb jij met Turken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |