Streberquote:Op donderdag 21 december 2006 19:25 schreef Emel het volgende:
[..]
ja met foto's en al'Emel op de Rambla'
![]()
lang geledenquote:
Ga me niet vertellen dat je Turk bent Heatquote:Op maandag 11 december 2006 16:38 schreef HeatWave het volgende:
Laatste flames verwijderd.
Gewoon weer normaal doen, zal niet de eerste "reeks" zijn die door flames etc gesloten is.
Het is al avond hoorquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:54 schreef Emel het volgende:
goedemorgen luitjes
nee het is ochtendquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:39 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Het is al avond hoor![]()
Maar idd, een tijdje geleden. Dure tripjes gedaan in de tussentijd dus, toe maarWas het leuk?
![]()
Hahahaha, heb je daar nu de hele nacht op gewacht om dat te zeggen?quote:
Reizen is idd leuk, tenminste als je leuke bestemmingen hebtquote:ik hou van reizen! Barcelona was te gek.
Hoe is het met jou? ik zie je weinig op msn
Hahaha goed he, een hele nacht wachten met posten om jou terug te plagenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:11 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahahaha, heb je daar nu de hele nacht op gewacht om dat te zeggen?respect!
![]()
[..]
Reizen is idd leuk, tenminste als je leuke bestemmingen hebtBarcelona ben ik nooit geweest, moet in de toekomst ook maar eens gebeuren.
![]()
Ik weinig op de msn?Ik kijk 's avonds regelmatig hoor
. Overdag heb ik geen tijd, dus dat kan kloppen
![]()
Euh, volgens mij moet ik je dan even opnieuw toevoegen aan messenger, want ik zie je echt nooooooooooit online.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Hahaha goed he, een hele nacht wachten met posten om jou terug te plagen![]()
![]()
Barcelona kan ik je zeker aanraden, geweldige stad. Ik wil in de toekomst veel meer reizen, lijkt me super.
Hey 's avonds zie ik je nooit hoor. Speel je verstoppertje ofzo?overdag ben ik er zelf weinig.
alles goed verder? met sollicitaties enzo?
is goed, ik kijk er vanavond naar, zie net je PM.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:33 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Euh, volgens mij moet ik je dan even opnieuw toevoegen aan messenger, want ik zie je echt nooooooooooit online.
De rest van de vragen beantwoord ik dan wel via de messenger.
Tarkan is leuk!quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Da's de Turkse versie van Jannes heb ik me laten vertellen. Veel plezier!
quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef GlimVlinder het volgende:
doe maar een broodje donner
met cola
en knoflooksaus
om mee te nemen ajb
quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:48 schreef GlimVlinder het volgende:
doe maar een broodje donner
met cola
en knoflooksaus
om mee te nemen ajb
quote:
nee jij nietquote:
Ja hoor, werken, familiegedoe, en baklava maken met moeder.quote:
we hebben gisteren baklava gemaaktquote:Op woensdag 27 december 2006 19:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hoor, werken, familiegedoe, en baklava maken met moeder.![]()
We gaan een nieuwjaar/offerfeest combi doen dit jaar.![]()
Met jou ook alles ok?![]()
Filmpjesquote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef Emel het volgende:
ik zit te kijken voor een cursus buikdansen![]()
moet ik het laten opnemen en hier plaatsen?quote:
een turk op buikdans cursusquote:Op woensdag 27 december 2006 19:49 schreef Emel het volgende:
ik zit te kijken voor een cursus buikdansen![]()
hey moet jij altijd zo irritant zijn?quote:
hihiquote:Op woensdag 27 december 2006 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
hey moet jij altijd zo irritant zijn?je gunt me echt niets he
![]()
Lijkt me wel de juiste volgordequote:Op woensdag 27 december 2006 20:20 schreef Emel het volgende:
[..]
moet ik het laten opnemen en hier plaatsen?![]()
euh nee, liever nietquote:Op woensdag 27 december 2006 20:34 schreef Slayage het volgende:
[afbeelding]
zie je het al voor je, dat je daartussen staat?
alsof alle Turkse dames van nature heel goed kunnen buikdansen. Het slaat nergens op wat jij zegt.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
hihi
nee hoor wens je veel plezier, maar een turk op buikdansles?![]()
je moet wel naar turksebruiloften enzo gaan heh, dan zal je het wel makkelijk oppikken anders heb je inderdaad wat lessen nodig![]()
ik zal erover nadenken of ik het zal plaatsenquote:Op woensdag 27 december 2006 20:45 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Lijkt me wel de juiste volgorde![]()
er zijn natuurlijk uitzonderingenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:32 schreef Emel het volgende:
[..]
alsof alle Turkse dames van nature heel goed kunnen buikdansen. Het slaat nergens op wat jij zegt.
ik ben heel goed in misketquote:Op woensdag 27 december 2006 21:34 schreef Emel het volgende:
Slayage, jij kan zeker heel goed halay of niet? je bent een Turk of niet he.
dat is nou bullshit.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben heel goed in misket, bizde fazla halay gelenegi yoktur
![]()
gelukkig ben ik een uitzondering dan. Ik heb andere kwaliteitenquote:Op woensdag 27 december 2006 21:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
er zijn natuurlijk uitzonderingen![]()
uhummquote:Op woensdag 27 december 2006 21:42 schreef Emel het volgende:
[..]
dat is nou bullshit.
Iedere Turkse man hoort halay te kennen en dat ook goed te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |