Ik snap echt niet dat je nu nog zulke dingen kunt denkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik geloof best dat ze elkaar echt leuk vinden, maar dat zei daar enkel aan het werk is gegaan omdat ze van paarden houdt gaat er bij mij niet in
Geef me 1 goede reden dat niet te doen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat je nu nog zulke dingen kunt denken
in eerste instantie zullen er ook wel andre dingen een rol hebben gespeeld....maar dat ze verliefd zijn op elkaar ligt er wel erg dik bovenop...........dat kun je niet fakenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:55 schreef D.Rose het volgende:
Ik geloof best dat ze elkaar echt leuk vinden, maar dat zei daar enkel aan het werk is gegaan omdat ze van paarden houdt gaat er bij mij niet in
daarom geef ik ook aan dat ik dat dan nog wel wil gelovenquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:01 schreef 2live het volgende:
[..]
in eerste instantie zullen er ook wel andre dingen een rol hebben gespeeld....maar dat ze verliefd zijn op elkaar ligt er wel erg dik bovenop...........dat kun je niet faken
Je hoeft alleen maar naar Lesley te kijken om te weten dat dat niet zo is. Als het wel zo was, had ze dat al lang gezegd tegen Bart. Die twee willen samen oud worden en dan moet er niet zo'n zwaard boven hun relatie hangen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geef me 1 goede reden dat niet te doen?
goed, speltechnisch gezin is dit een goede kans Leslie (en daarmee Bart) weg te krijgen. Gaan de meisjes nu eindelijk spelen? Misschien Brian? Wat moet er ook al weer gebeuren om een ontslag aan te vragen, hoe werkt deze procedure?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daarom geef ik ook aan dat ik dat dan nog wel wil geloven
Jij bent wel erg goedgelovig en bovendien wel erg overtuigd van de dikte van hun band. Laat de 2 dan nu maar gaan om te zien of hun verliefdheid in de grote wereld stand houdt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar naar Lesley te kijken om te weten dat dat niet zo is. Als het wel zo was, had ze dat al lang gezegd tegen Bart. Die twee willen samen oud worden en dan moet er niet zo'n zwaard boven hun relatie hangen.
Wél denk ik dat Lesley is aangenomen in de hoop dat er iets zou gebeuren met Bart of Brian. Vast en zeker. Maar dat geldt vast ook voor de pooljongen enzo. Met Lesley is het gelukt.
Daar ben ik idd heel erg van overtuigd. Heb je het afgelopen half uur zitten kijken naar Bart en Lesley. Vast niet, want dan kun je toch met geen mogelijkheid meer twijfelen? Maar zelfs dat kan vast volgens sommigen nog wel gespeeld zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij bent wel erg goedgelovig en bovendien wel erg overtuigd van de dikte van hun band. Laat de 2 dan nu maar gaan om te zien of hun verliefdheid in de grote wereld stand houdt.
overigens is de timing van dit nieuws beroerd. Het lijkt erop dat het Sylvia nieuws (heengaan van haar oude opa) met alles wat daarbij komt alles overheerst.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jij bent wel erg goedgelovig en bovendien wel erg overtuigd van de dikte van hun band. Laat de 2 dan nu maar gaan om te zien of hun verliefdheid in de grote wereld stand houdt.
Dan zou je toch denken, geen tijd te verliezen, wegwezen hier. Ik zou ze als bewoner een handje helpen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd heel erg van overtuigd. Heb je het afgelopen half uur zitten kijken naar Bart en Lesley. Vast niet, want dan kun je toch met geen mogelijkheid meer twijfelen? Maar zelfs dat kan vast volgens sommigen nog wel gespeeld zijn natuurlijk
Als je net luisterde dan heb je gehoord dat zij dat bloedverlies niet kan simuleren.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:14 schreef Gigageil het volgende:
Ik blijf erbij , het is allemaal aanstellerij van Eveline....volgens mij is dit een kutsmoesje om het huis te kunnen verlaten......![]()
Luister je wel? Ze geeft zelfs bloed over. Dat 'speelt' ze dus ook???quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:14 schreef Gigageil het volgende:
Ik blijf erbij , het is allemaal aanstellerij van Eveline....volgens mij is dit een kutsmoesje om het huis te kunnen verlaten......![]()
Volgende week waarschijnlijk want Nena rekende haar net voor:quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:18 schreef avonne het volgende:
Wanneer zou Eveline naar het kuuroord gaan?
Ze geeft geen bloed over, ze heeft bloed bij haar ontlasting.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister je wel? Ze geeft zelfs bloed over. Dat 'speelt' ze dus ook???
dus vandaag of morgen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:20 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk want Nena rekende haar net voor:
"Een week kuuroord, dan nog 10 dagen hier en dan kan je naar huis".
Het is moeilijk te geloven.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan geen 4 streams tegelijk luisteren , jij wel ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Luister dan ookquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:24 schreef tipsch het volgende:
Bart bespreekt nu speltechniek met Leslie. Dit kan ik dus niet uitstaan.
Ik heb goed geluisterd. Blijf bij mijn punt. Zuigwerk (of hij het zelf nou door heeft of niet) van Bart.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:26 schreef n1ek het volgende:
[..]
Luister dan ookHij bespreekt hoe het zou zijn als zij echt een actrice was, hoe dat dan zou zijn voor het programma
Zal ik nog even verduidelijken: Hij meet zijn gezicht naar de buitenwereld aan het inzicht/de mening van Leslie die vol in de buitenwereld staat. Snap je?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb goed geluisterd. Blijf bij mijn punt. Zuigwerk (of hij het zelf nou door heeft of niet) van Bart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |