Vertel??quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:26 schreef Sensation89 het volgende:
Is dat dat gezeur volgens die Maya kalender ofzo?
Kan hij eindelijk weer eens Bonzo eten!quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:29 schreef Mashyellow het volgende:
Dan vallen eindelijk die ballen uit die hond zijn bek [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoeveel afteltopics we dan krijgen
Het is het risico waard.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:45 schreef Piovan het volgende:
Wat is er met de Maja's?
Dus eigenlijk kan ik stoppen met mijn opleiding en 6 jaar feesten ?
Ja, maar 2007 is ook het einde van een periode van 26.000 jaar, alleen die periode begon 6 jaar eerder.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:52 schreef Mashyellow het volgende:
2012 is het einde van een periode van 26.000 jaar
Ja, en 2013 is het einde van een periode van 26.001 jaar [afbeelding]
Toch eens uitrekenen straksquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar 2007 is ook het einde van een periode van 26.000 jaar, alleen die periode begon 6 jaar eerder.
Is het al volkomen even? Dan loopt Arcee zich nu al de hele dag af te kezen op die gedachte.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen dan heb je 172000 postsquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:54 schreef Renesite het volgende:
Ik word in ieder geval 23Dan ben ik 2 jaar afgestudeerd. Gelukkig.
Gelukkig minder dan die tongue eightyquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:56 schreef Mashyellow het volgende:
[..]
Tegen dan heb je 172000 posts [afbeelding]
Haha, owned!quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik zal nooit 32 worden, want ik ben op 22 december jarig.
Kick TRU :pquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:27 schreef Quyxz_ het volgende:
2012 gaat de wereld naar de klote omdat we dan de evenaar van het universum passeren met extreme magnetische stralingen
Het werd tijdquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:27 schreef Quyxz_ het volgende:
2012 gaat de wereld naar de klote omdat we dan de evenaar van het universum passeren met extreme magnetische stralingen
En nog dramatischer...de reykjavic (of hoe je het ook schrijft) meet gaat dan dus ook niet doorquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:02 schreef Biancavia het volgende:
Ik zal nooit 32 worden, want ik ben op 22 december jarig.
die heb ik nog nooit gehoord?quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:27 schreef Quyxz_ het volgende:
Bij deze!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit gehoord?
Zal ik alvast beginnenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:37 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef master_X het volgende:
[..]
owowh ja was ik vergeten![]()
beter 12 dagen extra
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bier.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:39 schreef master_X het volgende:
laaste paar dagen feest bij mijgaan we ons helemaal lam zuipen een week party
![]()
die kans verandert vast ook nog wel. maar als die grote meteoriet ons mist kunnen er altijd brokstukken en ander spul dan meevliegt wel op aarde landen, die kan is dan weer wel best groot.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:56 schreef iemanss het volgende:
ach als we dan niet dood gaan, gaan we wellicht over 30 jaar dood door een meteoriet als er niks gebeurd. nasa berekende dat in 2036 een meteoriet wellicht op aarde valt, de kans is 1 op 30 dat het gebeurd.
zien we dan al weer moet eerst dit jaar nog overlevenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:04 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die kans verandert vast ook nog wel. maar als die grote meteoriet ons mist kunnen er altijd brokstukken en ander spul dan meevliegt wel op aarde landen, die kan is dan weer wel best groot.
Morgen joh!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:04 schreef master_X het volgende:
[..]
zien we dan al weer moet eerst dit jaar nog overleven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, juist wel gekkie!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En nog dramatischer...de reykjavic (of hoe je het ook schrijft) meet gaat dan dus ook niet door![]()
Pffft gelukkig maar....anders had ik al die mutsen en oorwarmers voor niks gebreidquote:Op zondag 10 december 2006 23:10 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, juist wel gekkie!
Die is gepland in juni 2012!
Dat is het! de oplossing! brei een gigantisch vangnet voor die meteoor! stuitert ie zo terug de ruimte in, iedereen blij!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Pffft gelukkig maar....anders had ik al die mutsen en oorwarmers voor niks gebreid![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Dat is het! de oplossing! brei een gigantisch vangnet voor die meteoor! stuitert ie zo terug de ruimte in, iedereen blij!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, die met de ballen in de bek.
Welk nieuws? iedereen is dood, dus er is ook geen nieuwslezer om te melden dat jij dood bent.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:52 schreef Pingwingei het volgende:
Kom ik toch nog in het nieuws, als ik dood ga!
665quote:Op donderdag 14 december 2006 16:35 schreef Broekpaling het volgende:
Vraag me af hoeveel "einde is nabij" voorspelling al geweest zijn.![]()
Nabij betekent... nog niet dusquote:Op donderdag 14 december 2006 16:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nog eentje en dan is het einde nabij! Eins!1![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Welk nieuws? iedereen is dood, dus er is ook geen nieuwslezer om te melden dat jij dood bent.
Philip Freriks is onsterfelijk.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Welk nieuws? iedereen is dood, dus er is ook geen nieuwslezer om te melden dat jij dood bent.
Maar die is nog te dom om te schijten, dus een camera bedienen is helemaal kansloos.quote:
Dan gaat 'ie maar een extra nieuwsbericht doen op de radio.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar die is nog te dom om te schijten, dus een camera bedienen is helemaal kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |