quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef Xennia het volgende:
Dat bier drinken is bedoeld om zat genoeg te worden zodat je het lef hebt de volgende kuthoer aan te spreken en mee naar huis te nemen
Ja, maar dat doen we sowieso. Om bier te drinken met die reden heb je geen liefdesverdriet nodig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef Xennia het volgende:
Dat bier drinken is bedoeld om zat genoeg te worden zodat je het lef hebt de volgende kuthoer aan te spreken en mee naar huis te nemen
Jawel, een scharrel heelt tijdelijk alle wondenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:08 schreef Schnoepfchen het volgende:
Ja, maar dat doen we sowieso. Om bier te drinken met die reden heb je geen liefdesverdriet nodig.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:
Interessant topicWel geinig om eens te lezen hoe mannen met dit soort dingen omgaan. En dan tot de ontdekking te komen dat ze écht niet zo zijn zoals wij ook al hopen we dat stiekem altijd wel
So true. Iedereen vind haar ineens een kankerhoer en zegt dat je volgende week gewoon naar de kroeg moet gaan en even eentje neuken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef remlof het volgende:
Schnoepchfen heeft het helemaal bij het rechte eind. Als een vriend weer z'n relatie op de klippen heeft zien lopen staat dat altijd garant voor een goeie bier avond
Ja dit topic geeft voor eens en altijd precies aan hoe mannen zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:
Interessant topicWel geinig om eens te lezen hoe mannen met dit soort dingen omgaan. En dan tot de ontdekking te komen dat ze écht niet zo zijn zoals wij ook al hopen we dat stiekem altijd wel
Ook hier zit zeker een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:28 schreef CodeCaster het volgende:
Ja, wij mannen weten gewoon van elkaar dat we ons kut voelen.
Wanneer jij en je ex net uit elkaar zijn gegaan hóef je daar, thank god, niet tot in den treure over te ouwehoeren.
Je kijkt je beste maat in de ogen, je zegt: het is uitEn hij geeft je een biertje.
Zo gaat dat nou eenmaal.
ik begrijp het niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:09 schreef Godshand het volgende:
hmm dan heb ik wel bijzondere vrienden om me heen..
Ik: kut dat het uit is
vriend: ja man, ik heb er ook nog om moeten huilen
Ik:wtf? je hebt toch niks met dr?
Vriend: nee maar was wel gezellig zo met jullie
Ik:Ja
Vriend: hey zullen we dat spel eens gaan spelen?
Ik: Mwah
Vriend: ah komop
Ik: nou vooruit
Of
vriend: het is uit
Ik: kut man! en nu?
vriend: weet ik veel. het ging toch niet meer. de hoer
ik: is ze vreemd gegaan dan?
vriend: dat niet, maar ik mocht niks meer van dr, en zij ging wel stappen. nou dan weet je hoe laat het is
ik: ja man. hoe voel je je nu?
vriend: wel kut in het begin maar het went. kunnen we tenminste weer meer uitgaan zoals dit..
ik: haha ja, kan je weer wat opduikelen... biertje? *klap op schouder*
vriend: goed plan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |