abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44269576
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef Xennia het volgende:
Dat bier drinken is bedoeld om zat genoeg te worden zodat je het lef hebt de volgende kuthoer aan te spreken en mee naar huis te nemen
.........
volgens mij heb je nog gelijk ook
  zaterdag 9 december 2006 @ 03:08:57 #52
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44269615
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 03:03 schreef Xennia het volgende:
Dat bier drinken is bedoeld om zat genoeg te worden zodat je het lef hebt de volgende kuthoer aan te spreken en mee naar huis te nemen
Ja, maar dat doen we sowieso. Om bier te drinken met die reden heb je geen liefdesverdriet nodig.
Trouwens, waarom gaan jullie toch altijd zo makkelijk met ons mee? En waarom vertrekken jullie toch zo langzaam de volgende dag? "Meid, ik heb je al meer gegeven dan je eigenlijk verdiende. Huppekee, nou snel wegwezen!"
  zaterdag 9 december 2006 @ 03:10:21 #53
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44269627
Sowieso drinken mannen graag bier met elkander. Liefdesverdriet is tegelijk een excuus als een reden.
Zyggie.
pi_44269647
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 03:08 schreef Schnoepfchen het volgende:
Ja, maar dat doen we sowieso. Om bier te drinken met die reden heb je geen liefdesverdriet nodig.
Jawel, een scharrel heelt tijdelijk alle wonden
pi_44269914
Schnoepchfen heeft wel een mooie analyse geplaatst. Om dat soort redenen wordt inderdaad alcohol gedronken. Netjes verwoord.

Verder merk ik eigenlijk nooit bij mij dat gevoelens worden gedeeld bij mannen tijdens het alcohol consumeren. Ik moet erbij zeggen dat ik ook niet echt behoefte heb daaraan. Zo'n benauwend, gevoelig sfeertje is gewoonweg niet fijn bij het bier drinken. Gevoelens heeft natuurlijk elke man, maar het wordt veel sneller gerelativeerd in een groep, over het algemeen.

Maar.. avondjes alleen met Tom Waits en een fles whiskey is melancholie een vaste prik.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2006 03:52:09 ]
  Moderator zaterdag 9 december 2006 @ 04:09:57 #56
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_44270049
Interessant topic Wel geinig om eens te lezen hoe mannen met dit soort dingen omgaan. En dan tot de ontdekking te komen dat ze écht niet zo zijn zoals wij ook al hopen we dat stiekem altijd wel
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 9 december 2006 @ 04:23:32 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44270103
Tom Waits - Warm Beer & Cold Woman

ben wat gaan downloaden nadat iemand hier de naam noemde lol.
pi_44270113
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:
Interessant topic Wel geinig om eens te lezen hoe mannen met dit soort dingen omgaan. En dan tot de ontdekking te komen dat ze écht niet zo zijn zoals wij ook al hopen we dat stiekem altijd wel
inderdaad.. precies dat ja.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_44270121
Ja, wij mannen weten gewoon van elkaar dat we ons kut voelen.

Wanneer jij en je ex net uit elkaar zijn gegaan hóef je daar, thank god, niet tot in den treure over te ouwehoeren.

Je kijkt je beste maat in de ogen, je zegt: het is uit En hij geeft je een biertje. Kun je weer lekker over XBoxen ouwehoeren.

Zo gaat dat nou eenmaal.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
  zaterdag 9 december 2006 @ 04:28:51 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_44270122
Ik mis een grote biefstuk in de TT.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 9 december 2006 @ 04:32:45 #61
104871 remlof
Europees federalist
pi_44270137
Schnoepchfen heeft het helemaal bij het rechte eind. Als een vriend weer z'n relatie op de klippen heeft zien lopen staat dat altijd garant voor een goeie bier avond
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:16:45 #62
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_44278968
bier is toch altijd goed? zorgt voor de balans want liefdeverdriet is slecht. Eigenlijk heel simpel
The more debt, the better
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:40:04 #63
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44279563
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef remlof het volgende:
Schnoepchfen heeft het helemaal bij het rechte eind. Als een vriend weer z'n relatie op de klippen heeft zien lopen staat dat altijd garant voor een goeie bier avond
So true. Iedereen vind haar ineens een kankerhoer en zegt dat je volgende week gewoon naar de kroeg moet gaan en even eentje neuken.
En voor de rest een standaard bieravond gelul
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:45:48 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_44279700
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:09 schreef MaJo het volgende:
Ja dit topic geeft voor eens en altijd precies aan hoe mannen zijn.

Face it; als vrouw zul je gewoon nooit weten wat het is om een man te zijn, net als dat omgekeerd ook zo is.
[KNE]-Mod
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:47:57 #65
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44279752
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:28 schreef CodeCaster het volgende:
Ja, wij mannen weten gewoon van elkaar dat we ons kut voelen.

Wanneer jij en je ex net uit elkaar zijn gegaan hóef je daar, thank god, niet tot in den treure over te ouwehoeren.

Je kijkt je beste maat in de ogen, je zegt: het is uit En hij geeft je een biertje.

Zo gaat dat nou eenmaal.
Ook hier zit zeker een kern van waarheid in
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 9 december 2006 @ 17:50:44 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44279821
Natuurlijk zijn vrouwen in zo'n situatie kuthoeren. Heren degraderen onder het genot van een brok chocola immers ook allemaal tot klootzakken. Helpt bij de verwerking.

[ Bericht 1% gewijzigd door MouseOver op 10-12-2006 13:19:58 ]
Vampire Romance O+
pi_44281228
Over gevoelens wordt zelden gepraat, idd meer wat het probleem is en hoe het op te lossen.
Wel of geen bier maakt niet zoveel uit. Als er gehuild wordt, doe je dat alleen en savonds in bed.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_44281954
hmm dan heb ik wel bijzondere vrienden om me heen..

Ik: kut dat het uit is
vriend: ja man, ik heb er ook nog om moeten huilen
Ik: wtf? je hebt toch niks met dr?
Vriend: nee maar was wel gezellig zo met jullie
Ik:Ja
Vriend: hey zullen we dat spel eens gaan spelen?
Ik: Mwah
Vriend: ah komop
Ik: nou vooruit

Of

vriend: het is uit
Ik: kut man! en nu?
vriend: weet ik veel. het ging toch niet meer. de hoer
ik: is ze vreemd gegaan dan?
vriend: dat niet, maar ik mocht niks meer van dr, en zij ging wel stappen. nou dan weet je hoe laat het is
ik: ja man. hoe voel je je nu?
vriend: wel kut in het begin maar het went. kunnen we tenminste weer meer uitgaan zoals dit..
ik: haha ja, kan je weer wat opduikelen... biertje? *klap op schouder*
vriend: goed plan!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_44283492
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:09 schreef Godshand het volgende:
hmm dan heb ik wel bijzondere vrienden om me heen..

Ik: kut dat het uit is
vriend: ja man, ik heb er ook nog om moeten huilen
Ik: wtf? je hebt toch niks met dr?
Vriend: nee maar was wel gezellig zo met jullie
Ik:Ja
Vriend: hey zullen we dat spel eens gaan spelen?
Ik: Mwah
Vriend: ah komop
Ik: nou vooruit

Of

vriend: het is uit
Ik: kut man! en nu?
vriend: weet ik veel. het ging toch niet meer. de hoer
ik: is ze vreemd gegaan dan?
vriend: dat niet, maar ik mocht niks meer van dr, en zij ging wel stappen. nou dan weet je hoe laat het is
ik: ja man. hoe voel je je nu?
vriend: wel kut in het begin maar het went. kunnen we tenminste weer meer uitgaan zoals dit..
ik: haha ja, kan je weer wat opduikelen... biertje? *klap op schouder*
vriend: goed plan!
ik begrijp het niet.
zijn dat voorbeelden van hoe homofielen dat doen of gaan jullie echt erom huilen en vragen hoe iemand zich voelt en schoudersklopjes geven?
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_44283970
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 04:23 schreef PLAE@ het volgende:

Tom Waits - Warm Beer & Cold Woman
Ain't that the truth.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:54:45 #71
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_44285341
Overigens verval ik in het opzetten van muziek en niet in bier zuipen.
Het kan wel gebeuren dat ik tijdens een bierfestijn een relapse krijg
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:16:48 #72
83951 rashudo
project 2501
pi_44286080
Gewoon samen gezellig alle negatieve aspecten van dat specifieke exemplaar bespreken onder het genot van een pilsje.
Their eyes opaque.
pi_44290585
Liefdesverdeit is voor mij juist een reden om van de drank af te blijven,daar voel ik me nog veel elllendiger door.
Autorijden en muziek luisteren (en evt. meezingen) helpt wel.Eerst van die emo-muziek (Borsato en zulks) en als ik uitgejankt ben (ja,mannen huilen ook wel eens,ik wel tenminste) dan komt vaak het moment dat ik boos ben (op haar of op mezelf) en dan gaan we over op de doe-je-haar-met-een-gitaar-muziek (Queensryche en zulks)

En een nachtje slapen doet mijn relativeringsvermogen ook goed.
pi_44294002
Dezelfde dag alleen de kroeg in, zwijgend aan de bar zitten om het 'leven te overdenken' en jezelf wijsmaken dat je 'nooit meer begint aan die ellende die zich relatie noemt'
Regelmatig laten bijvullen en degene achter de bar aansporen om te tonen hoe welsprekend de beste barman of barvrouw kan zwijgen. Na een uur of vijf in de kroeg vertoefd te hebben rond acht uur naar huis, waar men vervolgens stomlazerus of nog iets opentrekt of in slaap dondert alwaar om 0700 sochtends de wekker gaat en je de hele dag geteisterd wordt door de drank van de avond daarvoor. Die dag/volgende dag naar je vrienden en in de kroeg/ander etablissement opmerken dat jij en zij eergisteren vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan. Waarnaar het leven weer verder gaat.

Conclusie: accepteren, drinken en overdenken, volgende dag neutrale mededeling aan je vrienden in de kroeg en doorgaan met je leven. Anderen opzadelen met 'je problemen' vind ik betrekkelijk asociaal, stel er in mijn eigen vriendenkring ook geen prijs op als anderen wel aankomen met sentimenteel geneuzel.

Cliche doch waarheid: 'Verlies' draag je als een man, alleen en drinkend in een kroeg, waarna men weer doorgaat met het leven.
pi_44294242
Drank helpt mijn verdriet te verwerken iig. Ik had het met een goeie vriendin besproken onder aardig wat drank en het lucht op om erover te praten (ik voel me net een vrouw nu ). Maar zonder drank dan kwam het wat minder goed over. Drank zorgt bij mij in ieder geval voor dat ik wat losser wordt en makkelijker over zulk meuk kan praten zonder dat ik over wat anders ga praten.

En hoe ik mijn liefdesverdriet verwerk: drank en weer eens goed een avondje gaan stappen en dan de volgende dag met lichte hoofdpijn opstaan
There is no such thing as perfection.. There never is, there never will be..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')