Helemaal eensquote:Op zondag 10 december 2006 16:31 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Berlijn is een hele mooie stad - veel cultuur. Zeker de moeite waard voor een lang weekend
Op een internationale basisschool en dan in het Engels lesgeven dusquote:Op zondag 10 december 2006 16:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cooool!- waar geef je dan les in? Engels? Spanje is geweldig. Ik ben er een paar keer geweest, vooral toen ik nog iets had met een meid wiens moeder er woonde, altijd plezier. Maar kijk, ik heb zelf een Mediterraan person, dus dat weer en de mensen treks me enorm
Best.Story.Ever! Jezus, man, dat klinkt echt bijzonder gaaf. Het dichste bij dat wat ik kan komen is de keer dat ik een conferentie had in Nicaragua, maar daar was eindelijk ook echt niks spannends aan. Je moet me er morgen zeker meer over vertellenquote:Op zondag 10 december 2006 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij mij is het gemiddel 1 keer per jaar naar Amerika OF Canada en een stuk of 5-6 keer naar Engeland.
Naar Brasil ga ik met een collega/vriend/medefotograaf (er is geen goede omschrijving voor) om de laatste aflevering van een fly-on-the-wall reality show te filmen. Er zijn 4 characters die gevolgd worden die internet entrepeneurs zijn en hij is 1 van de lead characters.
Ik verricht overigens niet het filmwerk maar de fotografie natuurlijk
Touchequote:-edit- overigens kun je onze reisjes niet als "niet exotisch" bestempelen
Althans..voor ons wellicht minder exotisch maar tov de gemiddelde mens die niet verder dan de Veluwe komt toch erg exotisch
quote:Op zondag 10 december 2006 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan nog wel even doorgaan met te zeggen dat ik bezig ben een tour te plannen voor Amerika met mijn broer en een wereldreis in 2008? Maar dat vindt je vast niet leuk
Spannend hoor! Een vriendin van me heeft dat ook gedaan in Spanje.quote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op een internationale basisschool en dan in het Engels lesgeven dusGelukkig spreek ik goed Engels. Sommige klasgenoten van mij kunnen helemaal geen Engels, dus dat wordt nog wat!
![]()
Mooi! Dan kunnen we op de meet in het Engels converseren. Goede oefening voor jou en ik hoef minder na te denkenquote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op een internationale basisschool en dan in het Engels lesgeven dusGelukkig spreek ik goed Engels. Sommige klasgenoten van mij kunnen helemaal geen Engels, dus dat wordt nog wat!
![]()
Da's een probleem - ik ken een huwelijk dat daardoor is stukgelopenquote:Mijn ouders en broer houden helemaal niet zo van reizen, dus wat dat betreft ben ik echt het buitenbeentje!![]()
That's the spirit!quote:Op zondag 10 december 2006 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus: ik vind het wel hartstikke leuk voor jou natuurlijk![]()
Mijn tijd komt nog wel![]()
Ga ik zeker doenquote:Op zondag 10 december 2006 16:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Best.Story.Ever! Jezus, man, dat klinkt echt bijzonder gaaf. Het dichste bij dat wat ik kan komen is de keer dat ik een conferentie had in Nicaragua, maar daar was eindelijk ook echt niks spannends aan. Je moet me er morgen zeker meer over vertellen
quote:
Ik zou inderdaad een sabatical nemen en een jaartje gaan backpacken of enkele maanden in Zuid Amerika (Guatamala ofso) les gaan geven. Staat zeker goed op je CV maar je maakt ook een GEWELDIGE tijd mee.quote:Op zondag 10 december 2006 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
Is goed Asmo
Ja als ik 21 ben, heb ik mijn diploma (als alles goed gaat). Ik weet nog niet of ik dan direct wil gaan werken. Misschien ga ik wel een jaartje weg ofzo!Staat ook mooi op mijn CV
Ik zie mezelf al helemaal backpacken!quote:Op zondag 10 december 2006 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad een sabatical nemen en een jaartje gaan backpacken of enkele maanden in Zuid Amerika (Guatamala ofso) les gaan geven.
The sky is the limitquote:Op zondag 10 december 2006 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal backpacken!![]()
Dit was niet naar mij bedoeld, maar ik voel me ook nog heel jong.quote:Op zondag 10 december 2006 16:36 schreef Asmodian het volgende:
Da's een probleem - ik ken een huwelijk dat daardoor is stukgelopen. Maar je bent nog vet jong, dus je hebt nog ruim de tijd om de wereld te zien
![]()
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op zondag 10 december 2006 16:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit was niet naar mij bedoeld, maar ik voel me ook nog heel jong.![]()
En ik ben blij om weer alleen te zijn en weer lekker met vrienden weg te kunnen (kon eerder ook wel, maar was toch moeilijker).![]()
23quote:Op zondag 10 december 2006 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe oud was je ook alweer?
Want alles onder de 27 noem ik nog "jong".
suhde betekent relatie. En hoewel we een soort knipperlichtrelatie hadden weet hij er geen woord voor in het Finsquote:Op zondag 10 december 2006 16:54 schreef Jayhawk het volgende:
@Soempie, weet jij het finse woord voor knipperlichtrelatie? Zou je dit voor mij aan je Finse vriend willen vragen?
wat betekent knipperlicht dan in het Fins?quote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
suhde betekent relatie. En hoewel we een soort knipperlichtrelatie hadden weet hij er geen woord voor in het Fins![]()
Je hebt alle reden om je jong te voelen hoorquote:
Geen idee. Kun je je ei niet gewoon in het engels kwijt?quote:Op zondag 10 december 2006 16:58 schreef Jayhawk het volgende:
wat betekent knipperlicht dan in het Fins?
was ook mijn ideequote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef Soempie het volgende:
knipperlicht staat vast wel in het woordenboek Nl-FinsKan ze het daar wel in opzoeken.
Ja en het voelt wel goedquote:Op zondag 10 december 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt alle reden om je jong te voelen hoor
Misschien wel de oude woning van Homdeckquote:Op zondag 10 december 2006 17:04 schreef Jayhawk het volgende:
Ik weet nu ook waar El Rubio zit, woon er bijna naast
Het vrouwencentrum?quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wel de oude woning van Homdeck![]()
Homdeck woont nu BOVEN El Rubio toch?quote:Op zondag 10 december 2006 17:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wel de oude woning van Homdeck![]()
owquote:
Inderdaad mooie onderwerpenquote:Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooie gespreksonderwerpen tijdens mijn afwezigheid.. jammer dat je plan niet doorgaat, Nem!
10-4!quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef Soempie het volgende:
ik kan jullie nooit volgen. Gaat dit over De Dijk?
eh?quote:
Meer films kijkenquote:
Denk ik wel.. kijk, stel dat het uitverkocht zou zijn.. dan had ik wel iets geregeld.. maar goed..quote:Op zondag 10 december 2006 17:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ja geeft niet. Ik had om 16:00 de trein op Rotterdam moeten hebben om op tijd te zijn ofso en dat was al niet haalbaar meer. Ik heb echt pas op het laatste moment ge-sms-ed
Maarre...had sowieso wel goed gekomen?
quote:Op zondag 10 december 2006 17:46 schreef Soempie het volgende:
Je doet gewoon moeilijk Nem. Je wist gewoon dat ik het niet zou begrijpen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |