Wat je met Google al niet kan vindenquote:
Kun je dat op internet al bekijken dan?quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Hmm, ik ben voor Ajax, maar de laatste tijd zijn de spelers zo opgefokt aan het voetballen. Allemaal gefrustreerde voetballertjes!
Ik heb de overtreding van Huntelaar al gezien... Echt dieprood!
![]()
Kijk maar op het voetbalforum: Ajax - AZ en dan op de 5e pagina ofzo... Echt erg!quote:Op zondag 10 december 2006 15:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Kun je dat op internet al bekijken dan?
ik heb het mobiele numer van mijn vriend via internet gevonden toen ik 'm interessant begont te vindenquote:Op zondag 10 december 2006 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat je met Google al niet kan vinden![]()
Nee ik heb het natuurlijk niet....![]()
AKQ Slowchat #12: En we naderen de 500.quote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef Asmodian het volgende:
Om even aan te vullen bij wat gezegd is:
1. Ik ben vandaag bezig met de selectie-procedure van wat hopelijk mijn nieuwe baan wordt
2. Donderdag de 14e is het mijn verjaardag
3. Ik ben ook voor Ajax, maar draag ook een warm hart voor AZ (en Go Ahead Eagles!). Maar het Ajax van nu is natuurlijk geen promille van wat het in '95 was. Toch blijf ik hopen
Ik blijf in de journalistiek. Ik hoop de overstap te maken van een grote Israelische krant naar een grote Amerikaanse krantquote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
AKQ Slowchat #12: En we naderen de 500.
1. wat voor baan wordt het? Waar, wie etc?
Ik kom er net achter dat er nog wel meer overeenkomsten zijn: de krant waar ik nu voor werk is de 3e krant van Israel qua binnenlandse circulatie maar ruim 1e in buitenlandse circulatie, internet-hits en bekendheid. Kennelijk is dat precies hetzelfde bij mijn hopelijk-soon-to-be werkgever: 3e krant van Amerika, 1e in het buitenland, etc.quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:
Pittig! Maar wel spannendquote:Op zondag 10 december 2006 15:55 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat er nog wel meer overeenkomsten zijn: de krant waar ik nu voor werk is de 3e krant van Israel qua binnenlandse circulatie maar ruim 1e in buitenlandse circulatie, internet-hits en bekendheid. Kennelijk is dat precies hetzelfde bij mijn hopelijk-soon-to-be werkgever: 3e krant van Amerika, 1e in het buitenland, etc.
De selectieprocedure is zwaar. Van 250 oorspronkelijke gegadigden zijn er nu maar 5 over, allemaal experts in het onderwerp, die nu in de komende twee weken uit gaan maken wie er aangenomen wordt.
Ik ga tussen 25 december en 10 januari roadtrippen!quote:Op zondag 10 december 2006 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens Asmo..zou jij ook niet op een roadtrip in de VS gaan? Ik ben in September geweest en toen zei je dat je ook nog ging?
Of gebeurt dat zodra je aangenomen bent/wordt?
Dat is het dus, ik heb geen flauw idee wie die anderen zijn of hoe goed ze bezig zijn. Dus ik moet gewoon mijn best doen en dan hopen.quote:Op zondag 10 december 2006 15:56 schreef Soempie het volgende:
Jee, dat is wel spannend! Ik hoop dat je het wordt. Hoe schat je je kansen in? Ken je de andere 4?
Ja, met de autoquote:Op zondag 10 december 2006 15:57 schreef Nembrionic het volgende:
Nice! Weet je welke route je gaat afleggen? Met de auto neem ik aan?
Wij hebben LV, SD, LA, SF gedaan dit jaar. Is me prima bevallenquote:Op zondag 10 december 2006 16:04 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, met de auto. Dit jaar een stuk minder spannend dan vorig jaar (Dallas-Denver-Santa Fe-Grand Canyon-Las Vegas-Los Angeles-San Francisco): Een driehoekje SF-LV-LA-SF
Coolquote:Op zondag 10 december 2006 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben LV, SD, LA, SF gedaan dit jaar. Is me prima bevallen
We hebben zelfs een keer een verkeerde afslag genomen en zijn ergens in the middle of the desert beland
Lake Tahoe hoor ik goede berichten over.quote:Op zondag 10 december 2006 16:10 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Cool- hoort erbij
. We gaan zeker San Jose and Santa Cruz aandoen. Zitten er aan te denken om een paar daagjes in Lake Tahoe erbij te pikken en heeel misschien dat ik mijn familie in SD ook nog ga bezoeken
Doen! Ja, vorig jaar zijn we ook langs de kust van LA naar SF gereden over de PCH. Zeker de moeite waardquote:Op zondag 10 december 2006 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens zijn wij via de kustlijn naar boven gereden. Het is echt superrelax en erg mooi´![]()
Ik kan morgen mijn PSP wel meenemen met enkele fotos
Inderdaad! Jij moet ook 'ns wild doen, om te beginnen naar Groningen ofzoquote:Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ondernemen jullie allemaal spannende dingen zeg!
Wij zijn gezegendquote:Op zondag 10 december 2006 16:17 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ondernemen jullie allemaal spannende dingen zeg!
Groningen is wel heel spannend hoor. Ik weet niet of jojoor het wel aan kanquote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad! Jij moet ook 'ns wild doen, om te beginnen naar Groningen ofzo
Jammer, dan ben ik weer lang en breed terug in San Francisco. Ik ben in april weer in CA en NV te vinden als je dan kan?quote:Op zondag 10 december 2006 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij zijn gezegend
Ik zal morgen even bellen/mailen As.
Trouwens...als het goed is ben ik van 9-17 januari in Vegas![]()
Dat overlapped
Is voor mij al te wildquote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Inderdaad! Jij moet ook 'ns wild doen, om te beginnen naar Groningen ofzo
Van mij mag je ook mee naar Vegas, hoor, als je een vliegticket kan regelenquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is voor mij al te wild![]()
Nee ik zal wel eens even kijken... Duurt nog wel ff voordat de meet is!
Totally true!quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Groningen is wel heel spannend hoor. Ik weet niet of jojoor het wel aan kan![]()
Ik wil ook op reis.quote:Op zondag 10 december 2006 16:19 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens...als het goed is ben ik van 9-17 januari in Vegas![]()
Oh shit..verkeerd gelezenquote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jammer, dan ben ik weer lang en breed terug in San Francisco. Ik ben in april weer in CA en NV te vinden als je dan kan?
Wat dacht je van de mooie Veluwe?quote:
Waarom ga je dan niet? Als het probleem in de financiele hoek zit hoeft het niet meteen naar Vegas, maar een weekendje Parijs, Berlijn of Londen, of ergens waar je vrienden hebt zitten, kost ook niks vandaag de dagquote:
Hou je nou op!quote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
In April zit ik waarschijnlijk in Brazilie
Daar ben ik vorig jaar nog geweestquote:
Lijkt me wel ontzettend gaaf hoor!quote:Op zondag 10 december 2006 16:21 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Van mij mag je ook mee naar Vegas, hoor, als je een vliegticket kan regelen
Inderdaadquote:Op zondag 10 december 2006 16:23 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet? Als het probleem in de financiele hoek zit hoeft het niet meteen naar Vegas, maar een weekendje Parijs, Berlijn of Londen, of ergens waar je vrienden hebt zitten, kost ook niks vandaag de dag
Ja, ik sprak vandaag een vriendin en ze wilde nog naar Berlijn. Daar hebben we het even over gehad. Na de tentamens dan, maar ik denk dat dat de volgende bestemming wordt.quote:Op zondag 10 december 2006 16:23 schreef Asmodian het volgende:
Waarom ga je dan niet? Als het probleem in de financiele hoek zit hoeft het niet meteen naar Vegas, maar een weekendje Parijs, Berlijn of Londen, of ergens waar je vrienden hebt zitten, kost ook niks vandaag de dag
Daar zit een verhaal achter! Vertelquote:Op zondag 10 december 2006 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In April zit ik waarschijnlijk in Brazilie
18quote:Op zondag 10 december 2006 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
Jojoortje, jij was 19 toch ofso? Dan heeft het sowieso geen zin naar Las Vegas te gaan
Cooool!quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lijkt me wel ontzettend gaaf hoor!![]()
Het spannendst wat ik binnenkort ga beleven is een week lesgeven in Madrid
Maar ik wil in mijn 3e/4e jaar heel graag 3 maanden naar het buitenland, stage lopen!
In het 3e jaar moet je een land kiezen binnen Europa en in het 4e jaar buiten Europa. Opzich lijkt mij Aruba ofzo wel heel erg mooi, maar in het 4e jaar heb je dan wel minder tijd om af te studeren...![]()
Ik moet het nog allemaal maar bekijken!![]()
Bij mij is het gemiddel 1 keer per jaar naar Amerika OF Canada en een stuk of 5-6 keer naar Engeland.quote:Op zondag 10 december 2006 16:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter! Vertel
Zie je, mijn reizen zijn niet zo exotisch. 2x per jaar naar de VS, 3x per jaar naar Israel en 5-26x per jaar naar Engeland. Ik ga hedentendage zelden ergens anders heen (of het moet Belgie, Frankrijk, Hongarije of Duitsland zijn, dat wil nog wel 'ns gebeuren)
Berlijn is een hele mooie stad - veel cultuur. Zeker de moeite waard voor een lang weekendquote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik sprak vandaag een vriendin en ze wilde nog naar Berlijn. Daar hebben we het even over gehad. Na de tentamens dan, maar ik denk dat dat de volgende bestemming wordt.![]()
Dat zeg ik, Gamma!quote:Op zondag 10 december 2006 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
De NS heeft elk jaar acties (ook nu weer).
En Easyjet en Transavia hebben ook vluchten voor een appel en een ei.
Reizen hoeft echt niet duur meer te zijn. Zeker niet als je een leuk international hostel vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |