Hij ontploft omdat er zoveel andere heroes om hem heen zijn.. Zijn lichaam kan niet al die krachten tegelijk absorberen.. En daarom ontploft hij. En ik denk dat die bom die Hiro had gezien, gewoon de ontploffing van Peter is, alleen doordat Hiro enzo weten dat er een bom afgaat, is de toekomst veranderd en gaan ze met z'n allen daarna opzoek waardoor ze dus bij elkaar komen en Peter alsnog ontploft.
Wat dus eigenlijk nog steeds geen logische redenatie is, omdat waarom zou Peter dan in het eerste geval ontploft zijn? Ik zou het eigenlijk niet weten, maar we komen er wel achter
En op de vroeg hoe Sylar nou wel Eden kon pakken? Omdat die negert er niet bij was, die neger heeft de special ability dat andermans krachten niet werken, en die loopt steeds bij die Mr.Bennet.. Eden ging er alleen heen, en dat pistool is een (metalen, weet ik veel wat
![]()
) voorwerp waardoor Sylar telekinese kan gebruiken
Verder irriteer ik me dood aan het acteertalent van die Mohinder, wat een randdebiel zeg
En ook hoop ik dat Charlie, die serveerster, terug komt.. Vond ik echt leuk meisje, en samen met Hiro zijn ze echt super stul
![]()
Hahaha.. Maar niemand gaat boven Claire, wat zag ze er toch lekker en ondeugend uit toen ze bij Peter op bezoek ging
![]()
En die neger, die dus al die geheugens heeft gewist, moest die van Claire ook wissen, maar hij vindt dat het te belangrijk is om alles te weten wat ze kan, en wat er gebeurd is, dus gaat hij haar geheugen niet wissen en maken ze een deal dat zij net doet alsof ze alles vergeten is..
Edit: tuurlijk is Sylar diegene die de schedels opent, hij zoekt toch de "fout" op in de hersens en zorgt op één of andere manier dat hij dat ook krijgt, zo krijgt hij al die krachten. Maar om die fout te kunnen zien, moeten die hersens er toch uit?
![]()
Voor mij is het logisch dat Sylar dat allemaal doet, want bij die mensen waar ook de schedels kapot van waren, en waar dat meisje onder de trapkast zat ( in die aflevering waar die gedachtenlezende agent voor het eerst te voorschijn kwam) daar zaten die mensen vast met bestek tegen de muur.. En aangezien Sylar telekinese kan, is het logisch dat hij dat was..