Je vergeet nog Lynn Collins' "think".quote:Op zondag 1 maart 2009 16:20 schreef TheAgent het volgende:
(1:26 tot 1:33)
Even terug naar de classics waar breakbeat zijn geboorte aan te danken heeft.
Vergeten idd.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je vergeet nog Lynn Collins' "think".
Aight ja het lijkt me vet om binnekort gewoon zo'n klein feestje te organiseren.. moet ff checken.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja was ook heel relaxt, hangt ook gewoon relaxte sfeer, aan de zijkant kan je lekker staan 2 stappen naar voren en je kan losgaan.
Heerlijk. Het is een jongerencentrum, met alleen maar vrijwilligers, dus er mag ook binnen gerookt en gesmoked worden.
Dus ik heb 'm helemaal dood lopen spacen daarzoWel heerlijk op DnB
Gewoon doen.quote:Op maandag 2 maart 2009 15:23 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Aight ja het lijkt me vet om binnekort gewoon zo'n klein feestje te organiseren.. moet ff checken.
Nice, knallenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:51 schreef IdealCrash het volgende:
[..]
{b]IdealCrash – March 2009 Mix[/b]
Probeer Matrix & Futurebound eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 22:01 schreef mirved het volgende:
Ik kon pendulum al een tijdje van enkele platen maar heb me nooit echt verdiept in DnB. Onlangs 2 albums gedownload van pendulum en ben nu hard op zoek naar meer van zulke relaxte platen! Ik heb al wat zitten googlen en youtube maar er zijn nogal wat stromingen binnen de DnB en niet alles vind ik zo geweldig. Zouden jullie een paar van jullie favoriete platen hier kunnen plaatsen, de classics en de hitjes. Meeste is nog allemaal nieuw voor me dus ben erg benieuwd.
bedankt!quote:Op donderdag 19 maart 2009 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Probeer Matrix & Futurebound eens zou ik zeggen.
Album heet Universal Truth.
Erg lekker luchtig albumpje in de stijl van Pendulum. Vooral de eerste track "Universal Truth" is geweldig!
good Sir, That is a god damn CLASSICquote:Op donderdag 19 maart 2009 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Probeer Matrix & Futurebound eens zou ik zeggen.
Album heet Universal Truth.
Erg lekker luchtig albumpje in de stijl van Pendulum. Vooral de eerste track "Universal Truth" is geweldig!
De eerste namen die in me opkomen zijn Noisia en Black Sun Empire. Stiekem eigenlijk ook The Outside Agency, maar die formatie maakt vooral hardcore.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
Zijn er eigenlijk grote DJ namen in Nederland in de Drum 'n Bass scene?
( met de gedachte dat Drum 'n Bass natuurlijk niet populair is in ons kouwe kikkerland... maar toch..!)
Black sun empire komt uit utrecht.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Bedoelde eigenlijk meer nederlands 'grote' namen in de Drum 'n Bass scene
BSE is volgens mij niet NL(?)
TOA is vooral hardcore ja, maar als Eye-D en Hidden doen ze meer aan dnb. ( ook al zit het dan alsnog tegen hardocre aanquote:Op vrijdag 20 maart 2009 16:50 schreef TheAgent het volgende:
[..]
De eerste namen die in me opkomen zijn Noisia en Black Sun Empire. Stiekem eigenlijk ook The Outside Agency, maar die formatie maakt vooral hardcore.
Helden!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:45 schreef ebeaydojraes het volgende:
speaking of ... De 15 jaar Triple Vision party op 4 april eindigt met een b2b2b met Trasher, Eye-D en Hidden. Hoezo hard
De eerste namen die in me opkomen zijn:quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:45 schreef incognitoomuch het volgende:
Bedoelde eigenlijk meer nederlands 'grote' namen in de Drum 'n Bass scene
BSE is volgens mij niet NL(?)
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef mirved het volgende:
Ik ben op zoek naar platen zoals op deze 2 albums. Vrijwel elke plaat hiervan vind ik vet.
Hold your color
Jungle sound gold
Zucht is het niet hardcore genoeg voor je? Je bent er vast zo een die artiesten niets meer vind als ze een plaat commercieel uit brengen en je gaat alleen naar "underground" feestjes. Zo gauw als iedereen het leuk begint te vinden dan vindt jij er niets meer aan. triest figuur.quote:
Luister is naar de machete ep van dj hazard, lekker lomp en makkelijk ( en ja daar houd ik vanquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef mirved het volgende:
Ik ben op zoek naar platen zoals op deze 2 albums. Vrijwel elke plaat hiervan vind ik vet.
Hold your color
Jungle sound gold
Pendulum heeft wel een redelijk herkenbaar geluid, maar het lijkt imo nog het meest op:quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef mirved het volgende:
Hold your color
Jungle sound gold
Neen. Je cliche stereotypering is volledig onjuist. Mijn platenkast puilt uit met, in jou taal, "commerciële dnb" (hospital records, metalheadz etc). Pendulum vind ik gewoon overgeproduceerde kermisherrie, niets met underground te maken maar met smaak. End of flameeeeequote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef mirved het volgende:
[..]
Zucht is het niet hardcore genoeg voor je? Je bent er vast zo een die artiesten niets meer vind als ze een plaat commercieel uit brengen en je gaat alleen naar "underground" feestjes. Zo gauw als iedereen het leuk begint te vinden dan vindt jij er niets meer aan. triest figuur.
quote:
Vet nummer. Beetje Prodigy-achtig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Aangezien Noisia morgenavond in de Melkweg draait, en ik hier helaas niet bij kan zijn, was ik toch benieuwd naar de stijl die hun draaien..
Had wat nummers geluisterd en kwam op een gegeven moment op dit nummer uit:
Apparte stijl! Maar wel heel erg catchy...
Ja, ik zie je vanavondquote:
Dat nummer zit ook een in playstation 3 spelquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Aangezien Noisia morgenavond in de Melkweg draait, en ik hier helaas niet bij kan zijn, was ik toch benieuwd naar de stijl die hun draaien..
Had wat nummers geluisterd en kwam op een gegeven moment op dit nummer uit:
Apparte stijl! Maar wel heel erg catchy...
Denk t ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:53 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb alleen geen kaartje maar denk niet dat het is uitverkocht?
Hehe, hier ook net terug, was weer lekker ja, nu ook maar slapenquote:Op zondag 5 april 2009 05:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn... was weer erg lekker, al vond ik het na noisia echt wel weer even genoeg... zo maar eens slapen ofzo.
Volgens mij sta ik ergens rechts op dat filmpjequote:
Patronaat, waar is dat. Ik moet Spor zeker nog een keer live zien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Hmm 17e naar aphrodite & spor in het patronaat
Dan moet je deze podcast maares luisteren.quote:Op donderdag 16 april 2009 10:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Tering wat een line up zeg.... Tilling Fields van The Upbeats is gewoon awesome..!
(alleen eindhoven.....)
Rotterdam is ook zeer geschikt. Daar heb ik mijn dnb opvoeding gehad een aantal jaren terug! Mijn eerste feest was Major League 2 of 4 in Nighttown, Fierce draaide toen geloof ik. Daarna heb ik nog een aantal keer Major League en PRSPCT XL meegemaakt en een groot deel van de wereldtop gezien hehe. Sindsdien ben ik best wel hooked lol.quote:Op donderdag 16 april 2009 11:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
neuh. hier in Rotterdam hebben we Illynoiz, PRSPCT, Classified en Tempo. keus uit 4
edit: en een n8net naar o.a. den haag (hagenbasz), leiden (champion sound), amsterdam (major league/freeky friday/wjz), utrecht (blackout, NB) en ... naar Eindhoven
Np, ik heb vaker leuke links naar mixes, echter weet ik niet of ik ze hier mag posten. Al heb ik het idee dat deze dj's dat niet erg vinden, puur om naamsbekendheid enzo..quote:Op donderdag 16 april 2009 12:34 schreef incognitoomuch het volgende:
& tnx voor de link, mediaconsument! Straks maar even checken na werktijd!![]()
100 meter lopen denk ik. Effenaar is een groot kubusvormig grijs gebouw dat niet te missen is.quote:Op donderdag 16 april 2009 15:40 schreef incognitoomuch het volgende:
Potentieel present as zaterdag...
Is die tent een beetje vlakbij het station?
Als je iemand met een x-men/wolverine t-shirt ziet rondlopen, weet je dat ik het ben.quote:
de understatement van het jaarquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:04 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.dnbarena.ru/do(...)ial_Mix-20090425.mp3 ?
Die essential mix is best goed!
Nu ik de mix volledig heb gehoord, zou ik zelfs zeggen redelijk goed. De platenkeus is leuk en zelfs de verschillende stijlen zijn goed gemixed, echter de dnb in die mix is soms wat simpel voor de getrainede luisteraar, het mist ook flow imo. Op dat gebied vond ik bijvoorbeeld de essential mix van London Elektricity laatst stukken beter.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
de understatement van het jaar
Da's een redelijk normale ontwikkeling voor iemand die veel bezig is met DnB. Over een tijdje kan je waarschijnlijk ook wel shit van Paradox, Breakage en Equinox waarderenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:06 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het viel me sowieso al op dat mijn smaak qua dnb aan het veranderen is. Vroeger werd ik helemaal gek van andy c mixes of bijvoorbeeld pendulum nummers. Tegenwoordig heb ik moeite om deze nummers langer dan een paar weken tof te vinden. Nummers van Raiden, Icicle, Survival en Lynx hebben dat weer wel heel erg bij mij op het moment, volgens mij omdat die op een bepaalde manier beter en subtieler afgewerkt zijn en dat de flow beter voelbaar en dus wat soepeler is.
Breakage en Equinox vind ik inderdaad nog wat lastig om te waarderen op het moment, echter is Fanu mij hierbij flink aan het helpen. Die mixes van hem zijn puur genieten en gaan ook precies een stapje verder mbt breaks op een hoog tempo.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Da's een redelijk normale ontwikkeling voor iemand die veel bezig is met DnB. Over een tijdje kan je waarschijnlijk ook wel shit van Paradox, Breakage en Equinox waarderen
Leuk nummer, maar om nou te zeggen dat het de meest interessante release is? Moet zeggen dat er dit jaar toch al redelijk wat interessants voorbij is gekomen. Kijk naar de nieuwe releases van Fanu, Raiden, Lynx, Survival, Ed Rush, noem er zo nog maar een paar op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef TC_Artemis het volgende:
De meest interessante release van het hele jaar is nero - act like you know, oké.
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:44 schreef Rock-shocker het volgende:
Fanu is inderdaad ook best wel held. Check ook zijn downtempo shit onder de naam Samurai
We zijn dan ook wel de founders he?!?!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:59 schreef E_Motion het volgende:
Ik sta nog steeds bovenaan in de memberslijst
M'n ouwe account staat nog in die lijst, haha.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:08 schreef mrcool het volgende:
[..]
We zijn dan ook wel de founders he?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar dit vind ik echt een kutplaat zeg.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:24 schreef mediaconsument het volgende:
Yellow Brick voor de mensen die em nog niet kennen:
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef mirved het volgende:
Hold your color
Bekijk deze YouTube-video
Jungle sound gold
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:06 schreef TC_Artemis het volgende:
De meest interessante release van het hele jaar is nero - act like you know, oké.
Toch maar niet komt een freetekno feestje dat gaat natuurlijk zwaar voor een legaal d'n'b feesiequote:
JAquote:Op zondag 12 juli 2009 13:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
PRSPCT. Moet zeggen dat het best druk was. Hij ging best lekker. Niet super ofzo, maar gewoon lekker basic zoals verwacht. En de shoarma achteraf is ook altijd goed
Volgende week Futurebound in LVC. Zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |