Zucht is het niet hardcore genoeg voor je? Je bent er vast zo een die artiesten niets meer vind als ze een plaat commercieel uit brengen en je gaat alleen naar "underground" feestjes. Zo gauw als iedereen het leuk begint te vinden dan vindt jij er niets meer aan. triest figuur.quote:
Luister is naar de machete ep van dj hazard, lekker lomp en makkelijk ( en ja daar houd ik vanquote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef mirved het volgende:
Ik ben op zoek naar platen zoals op deze 2 albums. Vrijwel elke plaat hiervan vind ik vet.
Hold your color
Jungle sound gold
Pendulum heeft wel een redelijk herkenbaar geluid, maar het lijkt imo nog het meest op:quote:Op zondag 22 maart 2009 21:56 schreef mirved het volgende:
Ik ben op zoek naar platen zoals op deze 2 albums. Vrijwel elke plaat hiervan vind ik vet.
Hold your color
Jungle sound gold
Neen. Je cliche stereotypering is volledig onjuist. Mijn platenkast puilt uit met, in jou taal, "commerciële dnb" (hospital records, metalheadz etc). Pendulum vind ik gewoon overgeproduceerde kermisherrie, niets met underground te maken maar met smaak. End of flameeeeequote:Op maandag 23 maart 2009 19:05 schreef mirved het volgende:
[..]
Zucht is het niet hardcore genoeg voor je? Je bent er vast zo een die artiesten niets meer vind als ze een plaat commercieel uit brengen en je gaat alleen naar "underground" feestjes. Zo gauw als iedereen het leuk begint te vinden dan vindt jij er niets meer aan. triest figuur.
quote:
Vet nummer. Beetje Prodigy-achtig.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Aangezien Noisia morgenavond in de Melkweg draait, en ik hier helaas niet bij kan zijn, was ik toch benieuwd naar de stijl die hun draaien..
Had wat nummers geluisterd en kwam op een gegeven moment op dit nummer uit:
Apparte stijl! Maar wel heel erg catchy...
Ja, ik zie je vanavondquote:
Dat nummer zit ook een in playstation 3 spelquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:08 schreef incognitoomuch het volgende:
Aangezien Noisia morgenavond in de Melkweg draait, en ik hier helaas niet bij kan zijn, was ik toch benieuwd naar de stijl die hun draaien..
Had wat nummers geluisterd en kwam op een gegeven moment op dit nummer uit:
Apparte stijl! Maar wel heel erg catchy...
Denk t ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 12:53 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Heb alleen geen kaartje maar denk niet dat het is uitverkocht?
Hehe, hier ook net terug, was weer lekker ja, nu ook maar slapenquote:Op zondag 5 april 2009 05:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
damn... was weer erg lekker, al vond ik het na noisia echt wel weer even genoeg... zo maar eens slapen ofzo.
Volgens mij sta ik ergens rechts op dat filmpjequote:
Patronaat, waar is dat. Ik moet Spor zeker nog een keer live zien!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:44 schreef TC_Artemis het volgende:
Hmm 17e naar aphrodite & spor in het patronaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |