abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44295553
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Zorg er liever voor dat je zelf iets kunt, dan ga je vanzelf ook meer verdienen. Van de belasting kan dan alles ruimschoots betaald worden.

Het probleem is vaak dat mensen die weinig verdienen zeuren dat anderen meer krijgen, had je maar moeten leren
Wat is leren zou ik dan zeggen.
Een metselaar moet het vak ook leren en toch krijgt hij niet veel betaald.
O ja, dan komt men met het verhaal dat de grootverdieners zulke lange dagen maken maar als je dan zegt dat een vrachtwagenchauffeur dat ook doet en toch weinig betaald krijgt komt men weer met leren.
Oftewel, grootverdieners verdienen het niet maar ze eigenen het zich toe zonder geldige redenen.
Audaces fortuna juvat
pi_44295581
quote:
Op zondag 10 december 2006 04:32 schreef TiMmS het volgende:
Jij betaald voor je medemens, net als ik , punt!
Enne... die 33 miljoen aan reclame (vorig jaar).
Audaces fortuna juvat
pi_44295635
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 18:06 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Waar hebben we het over, 10 euro per maand? Weet je nog dat er minder WW premie etc wordt ingehouden van je loon dat daardoor hoger is geworden? Dan scheelt het misschien nog 2 euro huilie Waarom maken mensen zich altijd zo druk dat ze iets te veel moeten betalen, heb liever medelijden met de wat rijkeren onder ons die overal belasting over moeten betalen, zelfs als ze na hun dood geld aan hun kinderen moeten geven.
Die ¤ 10 per maand meer die mijn verzekering wordt, is erg veel voor mij en zeker als de zorgtoeslag niet iets meer wordt en op ¤33,- blijft..
Whatever I want.
pi_44295686
Ik ga overstappen, de mijne wordt ook teveel duurder.
pi_44296554
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:35 schreef Colnago het volgende:

[..]

Wat is leren zou ik dan zeggen.
Een metselaar moet het vak ook leren en toch krijgt hij niet veel betaald.
O ja, dan komt men met het verhaal dat de grootverdieners zulke lange dagen maken maar als je dan zegt dat een vrachtwagenchauffeur dat ook doet en toch weinig betaald krijgt komt men weer met leren.
Oftewel, grootverdieners verdienen het niet maar ze eigenen het zich toe zonder geldige redenen.
Nee iedereen moet hetzelfde verdienen Denk je echt dat er mensen zijn die een zware economische studie gaan doen als ze hetzelfde verdienen als een metselaar of vrachtwagenchauffeur? Dan gaat iedereen lekker op zijn 16e werken, en wordt het nooit iets met ons land

Ons land heeft meer hogeropgeleiden nodig, polen kunnen evengoed metselen.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44296605
Ik heb m'n aanvullende verzekering opgezegd.
Ik zat eens te rekenen en met ¤ 22 euro premie per maand en een no-claim per jaar van ¤ 255 zou ik ¤ 519 aan kosten kunnen maken voordat het mij geld kost.
Mijn vader is fysiotherapeut en dan blijven alleen de kosten voor de tandarts over en daar heb ik nooit wat dus ik ben alleen nog basis verzekerd vanaf 1 januari en dat kost ¤ 86.
Audaces fortuna juvat
pi_44296683
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:32 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Nee iedereen moet hetzelfde verdienen Denk je echt dat er mensen zijn die een zware economische studie gaan doen als ze hetzelfde verdienen als een metselaar of vrachtwagenchauffeur? Dan gaat iedereen lekker op zijn 16e werken, en wordt het nooit iets met ons land

Ons land heeft meer hogeropgeleiden nodig, polen kunnen evengoed metselen.
Je zou ook kunnen denken dat het kunnen gaan studeren een voorrecht is en dankbaar zijn dat je kunt studeren.
Je mag bepaalde beroepen best beter belonen dan anderen maar om nou de ene ¤ 30.000 per jaar te geven en de andere ¤ 10.000.000 is wel een beetje overdreven.
Audaces fortuna juvat
pi_44297012
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:37 schreef Colnago het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen denken dat het kunnen gaan studeren een voorrecht is en dankbaar zijn dat je kunt studeren.
Je mag bepaalde beroepen best beter belonen dan anderen maar om nou de ene ¤ 30.000 per jaar te geven en de andere ¤ 10.000.000 is wel een beetje overdreven.
Er zijn maar erg weinig mensen die 10.000.000 verdienen hoor, maar 200.000 euro voor een topman is natuurlijk een mooi salaris..... En vergeet niet dat de mensen die veel verdienen ook veel belasting moeten betalen.....
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_44297496
quote:
Op zondag 10 december 2006 11:51 schreef Arnold_fan het volgende:

En vergeet niet dat de mensen die veel verdienen ook veel belasting moeten betalen.....
En dus veel bijdragen aan inkomsten voor onze regering waar ze weer leuke/goede dingen voor ons allemaal van kunnen doen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44297804
quote:
Op zondag 10 december 2006 12:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dus veel bijdragen aan inkomsten voor onze regering waar ze weer leuke/goede dingen voor ons allemaal van kunnen doen
En als dat de bedoeling zou zijn moet je je afvragen waarom ze dan via die omweg zouden moeten werken.
Ik denk zelf dat niemand meer dan een ton per jaar zou moeten verdienen als men waardering voor elkaar zou hebben maar aangezien dat niet het geval is weet je meteen dat de waardering voor elkaar ver te zoeken is.
Audaces fortuna juvat
pi_44297901
Als niemand meer dan een ton per jaar mag verdienen dan bestaan er dus geen mooie villa's meer (ik kijk er echt graag naar), geen panden met dure onkosten meer, geen dure auto's meer, de diamanthandel kan inpakken etc etc. Niet dat ik ooit een villa, Ferrari of diamanten ketting kan kopen, maar ik gun het de mensen die dat wel kunnen zonder jaloezie, gun de verkopers de bron van inkomen en de belastingdienst (lees: wij allemaal) het extra geld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_44298043
De maximale zorgtoeslag gaat van 33 euro naar..... 37 euro. Wow.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_44298044
Die van mij wordt goedkoper, niet dat ik hem zelf betaal
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_44299618
Ik ga er volgend jaar 0,40 euro op vooruit!
En daarbij heb ik mijn eigen risico ook nog eens verlaagt van 100 naar 0 euro ...
Maar ik ben zo gezond als een baksteen, maar ach :p
Gå och dö. Weet je wat jij bent? Een Supportslet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')