No disrespect to Nijntjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:07 schreef APK het volgende:
Tuinfluitert, bedankt voor de Nijntje updates.
Haar (veel jongere) vriend.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:22 schreef worker het volgende:
in de updates lees ik dat Ilona met ene Michel belt. Wie is dat?
-Edit- Ik zat oude updates te bekijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
CartWoman, wordt het dan niet te langdradig zonder enters ?![]()
Super!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 02:08 schreef avonne het volgende:
ik zal nu een stukje over vanavond schrijven (als Fok! fokking even meewerkt)
Graag gedaanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef Gert het volgende:
Top Roy, de updates!![]()
(ff een complimentje terug.![]()
)
Ik kreeg de indruk dat dat niet met haar kracht of populariteit te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis moet zitten oid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Roy_vdm het volgende:
Natasia: 1 contactpunt. Waarom? "Je woont hier heel lang, als we met z'n tweeën overblijven ben je te sterk."
Ik kan het mis hebben hoor, ik ben niet zo'n streamtijger.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:03 schreef Roy_vdm het volgende:
Weet ik niet, maar nu je het zegt, dit gedeelte kwam op mij al vaag over. Het zou best kunnen dat je gelijk hebt. Ik pas mijn bericht ff aan.
Die regel zou dan nieuw zijn , en hele rare situaties op kunnen leveren. Stel: Bart en Eric blijven als laatste over en Bart stapt er uit, wat dan? Moet Eric dan nog in zijn eentje blijven zitten totdat hij even lang als Bart in het huis heeft gezeten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat dat niet met haar kracht of populariteit te maken had maar met een (nieuwe?) regel dat de winnaar ook het grootste aantal dagen in het huis moet zitten oid.
Geen idee.quote:Op woensdag 14 februari 2007 01:13 schreef Gert het volgende:
Die regel zou dan nieuw zijn , en hele rare situaties op kunnen leveren. Stel: Bart en Eric blijven als laatste over en Bart stapt er uit, wat dan? Moet Eric dan nog in zijn eentje blijven zitten totdat hij even lang als Bart in het huis heeft gezeten?
Mja, Eric was wat te netjes, en waarschijnlijk toch wat overrompeld door de GASTVRIJE EN HARTELIJKE ONTVANGST DOOR NATASIA!quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:13 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik neem aan dat jij het ook hebt gezien en dat Eric redelijk faalde in zijn poging Natasia aan te pakken.
Natasia: Bedankt voor het compliment.
Eric: Het is geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT HOOR!
Eric: Het was geen compliment.
Natasia: BEDANKT VOOR HET COMPLIMENT!
Of zoiets.
Zou best kunnen, maar zou ook best kunnen van niet. Ik heb me dat tijdens het uitdeelritueel ook al zitten afvragen, maar voor mij is het 50/50.quote:Op woensdag 14 februari 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Tenminste: ik ga er nu vanuit dat Eric die CP niet écht plotseling moest verdelen, maar dat dit voordat hij de villa inkwam al lang met hem was besproken en dat hij ook al i.s.m een redactielid had bepaald hoe hij de punten zou gaan verdelen en wat hij er bij zou geven als motivatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |