bij mij doet ie het ook niet.... en ik wou het nog wel 10 keer kijken....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hoogtepunt van het feestje van de zwarte diva is deze discussie met Huub±
http://www.youtube.com/watch?v=0pJ36If2dkU
Hier een klein stukje dat wel werktquote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef avonne het volgende:
[..]
bij mij doet ie het ook niet.... en ik wou het nog wel 10 keer kijken....
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hier een klein stukje dat wel werkt
http://www.youtube.com/watch?v=616oDRhwTQ4
Wat zijn het toch verschrikkelijke mensen.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Hier een klein stukje dat wel werkt
http://www.youtube.com/watch?v=616oDRhwTQ4
Helemaal mee eens, vooral de nuancering die een aantal mensen is ontgaan, namelijk:quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:56 schreef avonne het volgende:
- Gisteren speculeerde Brian over mogelijke vergiftiging van Natasia (dat ging over een briefje dat Natasia iets niet moest eten, nl. de chocoladepenis van Eric, maar dat wisten ze niet). Menig kijker ziet Brian er voor aan dat hij een bepaald idee, in dit geval vergiftiging, maar al te graag uit zou proberen.
Thanks.quote:
Meer de 'off day' van de streamers, maar vermakelijk was het wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 01:47 schreef avonne het volgende:
Ik wilde eigenlijk vooral memoreren dat het vooral de dag van de streamers was, en niet van de streams.![]()
Hij heeft immuniteit voor twee stemmingsrondes.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef Gert het volgende:
Het grootste nieuws van vanavond is -hoewel kolossaal van omvang- niet Jaap, maar het feit dat hijzelf twee maanden immuun is, én een andere bewoner mag aanwijzen die dat ook is. Deze bewoner mag zelf niet meestemmen. Dit zou dus een kans kunnen betekenen om een tandem te breken.
Thnx 4 sharing HiDiHo, leuk filmpje weer. Jaap laat zich niet makkelijk pakken door Huub, dit worden mooie discussies tussen die twee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:01 schreef HiDiHo het volgende:
De volgende ochtend:
[..]
Filmpje: Huub verteld Jaap hoe hij eruit ziet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Jaap vond gisteravond voor herhaling vatbaar.![]()
![]()
![]()
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
Bedankt PokerJoker.![]()
Helaas voelen weinig mensen zich geroepen het update-topic bij te houden.
Hij doet het niet meer op youtubequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Alfaro het volgende:
En de jacuzi scene ( dank lauzi voor de link)
http://www.youtube.com/watch?v=b65deaqukPY
Yep, mooi verslag. en er zit geen woord brianiaans tussenquote:
Vet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef Borga het volgende:
Voor de liefhebbers...Jaap gympt
http://www.youtube.com/watch?v=UYRklZBIuyY
Nope.quote:Op zondag 11 maart 2007 05:02 schreef Roy_vdm het volgende:
@ APK: is die stijve zwans van Eric in het Update-topic fake?
Zeker niet! Hij heeft letterlijk urenlang liggen rukken in die jacuzzi. Af en toe kwam hij er even uit voor een duik in het zwembad of om een nieuw drankje in te schenken. Hij deed dan niét eerst een zwembroek aan zeg maar.quote:Op zondag 11 maart 2007 05:02 schreef Roy_vdm het volgende:
@ APK: is die stijve zwans van Eric in het Update-topic fake?
Ach..quote:Op zondag 11 maart 2007 14:36 schreef Roy_vdm het volgende:
Wel leuk voor z'n ouders.
Graag gedaan.quote:
Aarzel vooral niet om het vaker te doen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:30 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Ik zat heel de middag te werken aan de pc met de streams op de achtergrond. Dus vandaar dat ik het kon doen.
Werken aan de pc?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Aarzel vooral niet om het vaker te doen.![]()
Yep, hij heeft hem gezien maar niet de kans gehad om met hem te praten. Daar was het te hectisch voor. Helaas.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef worker het volgende:
Wat ik in het update topic niet terug kan vinden is of Sylvia nou haar vader nog gezien/gesproken heeft voordat hij overleed. Is ze naar buiten geweest? Heeft ze de 12 uur mogen splitsen in meerdere uitjes?
Worker, er is meer te lezen bij het topic bewoners- Sylvia.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:53 schreef worker het volgende:
Wat ik in het update topic niet terug kan vinden is of Sylvia nou haar vader nog gezien/gesproken heeft voordat hij overleed. Is ze naar buiten geweest? Heeft ze de 12 uur mogen splitsen in meerdere uitjes?
Het werkt nu wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef HiDiHo het volgende:
Filmpje: Videoboodschap van Cora + sprits voor jaap![]()
Klopt , hij moet helemáál geladen zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
zelfs niet als het filmpje al een flink stuk geladen is.
Je hebt een brief gestuurd en hij is aangekomen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:23 schreef scanman01 het volgende:
Beetje trots ben ik toch wel :
[afbeelding]
Tja, de ene keer kijk ik het wel terug en noteer de tijd en een andere keer niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 02:00 schreef APK het volgende:
Maar euh, HiDiHo, ik weet dat het bijna vloeken in de kerk is, waarom upload je altijd van die lange filmpjes.![]()
Ik waardeer jouw werk enorm, dat moge duidelijk zijn () maar ik wilde gewoon even de videoboodschap van Cora zien en nu komt er weer een pesterij van Huub aan vooraf zoals ik het al zo vaak heb gezien.
![]()
Meer dan 18 minuten in totaal, dat is ongeveer de lengte van een uitzending....
En het lukt mij niet om youtube vooruit te spoelen, zelfs niet als het filmpje al een flink stuk geladen is.
Okay, fair enough.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
Tja, de ene keer kijk ik het wel terug en noteer de tijd en een andere keer niet.
Bovendien vond ik het sprits moment ook wel de moeite waard, en nee geen zin om 2x te splitten en te uploaden.![]()
Yep! Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
OK, Sporti, ook één zo'n zinnetje met een nieuwsfeit zoals een veranderde regel, is een prima update.
Mee eens! Word aan gewerkt. Binnenkort begint een "bewustmakings-aktie" mvbt de updates / SV's, we zitten alleen nog even te kijken in welke vorm.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van dit forum_DGK,
Regelmatig lees ik stukken tekst in de cos, die een goede up-date of streamverslag kunnen zijn.
Webiesp 11:07 vraagt een korte samenvatting van wat er toch is gebeurd vannacht ?
Bwenniebren schreef een goed verslag rond 11.20 COS Palma Goedemorgen.
De cos is al weer vol en vond ik onderaan in de index terug.
Jammer, Bwenniebren gaf een goede samenvatting![]()
die nog honderden mensen kunnen lezen als
die bij stream of up-date staat.![]()
Zelfs in een gesloten topic kun je mbv dit knopje:quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Beste verzorgers van dit forum_DGK,
Regelmatig lees ik stukken tekst in de cos, die een goede up-date of streamverslag kunnen zijn.
Webiesp 11:07 vraagt een korte samenvatting van wat er toch is gebeurd vannacht ?
Bwenniebren schreef een goed verslag rond 11.20 COS Palma Goedemorgen.
De cos is al weer vol en vond ik onderaan in de index terug.
Jammer, Bwenniebren gaf een goede samenvatting![]()
die nog honderden mensen kunnen lezen als
die bij stream of up-date staat.![]()
Bedankt, Al doende leert menquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef APK het volgende:
[..]
Zelfs in een gesloten topic kun je mbv dit knopje: [afbeelding] een tekst selecteren en naar een ander topic kopieeren.
En als je op dit ikoontje [afbeelding] links boven een post klikt krijg je een link in de adresbalk van je browser die direct naar een post verwijst.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:00 schreef APK het volgende:
En als je op dit ikoontje [afbeelding] links boven een post klikt krijg je een link in de adresbalk van je browser die direct naar een post verwijst.
Daar is in principe toch niks mis mee. Gewoon erbij vermelden van wie het verslag is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, Al doende leert men![]()
Zonde dat het verslag van Bwenniebren
niet bij Up of Streamverslagen staat,
ik zelf wil Bwenniebren's verslag niet verplaatsen,
dat zou de schrijver zelf mogen doen..
En jij ook bedankt voor de verslagen, tuinfluiterquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
DISANE 17:02 14 MAART
Bedankt voor het melden in de up-date dat de rappers kwamen.
.
Een enkele keer geef ik een langer verslagje in de COS. Iedereen mag dat verplaatsen... Marrije heeft het al eens gedaan en dat vond ik prima.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt, Al doende leert men![]()
Zonde dat het verslag van Bwenniebren
niet bij Up of Streamverslagen staat,
ik zelf wil Bwenniebren's verslag niet verplaatsen,
dat zou de schrijver zelf mogen doen.
.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Een enkele keer geef ik een langer verslagje in de COS. Iedereen mag dat verplaatsen... Marrije heeft het al eens gedaan en dat vond ik prima.
DISANA 18:19,quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:03 schreef Marrije het volgende:
ja je verslaat de gesprekken goed en ik vind het zonde om dat verloren te laten gaan in een COS
![]()
Tja, ik weet nog niet precies wat ik als Update-waardig beschouw... van die kleine dingen zoals Sylvia, of grotere... hmm. Ik schrijf ook vast nog wel eens verslagen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
DISANA 18:19,
Leuk van jou, dat je weer wat schreef in de up-date,
jij verslaat goed gesprekken, dat vind ik ook,
Jammer dat verslag stopte. Bedankt.
**Ja dat was genieten voor Sylvia, veel post, lekkere masterbedroom, sigaretje erbij.
.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:30 schreef Roy_vdm het volgende:
Disana, je streamverslag van de stemming wordt ontzettend gewaardeerd!
DISANA, Ik wil je hartelijk bedanken voor je 3 streamverslagenquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:22 schreef Disana het volgende:
Tja, ik weet nog niet precies wat ik als Update-waardig beschouw... van die kleine dingen zoals Sylvia, of grotere... hmm. Ik schrijf ook vast nog wel eens verslagen.
Inderdaad en dank Borga voor de filmpjes!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:06 schreef Roy_vdm het volgende:
@ hulde aan onze moderator Gert die zich de moeite getroost om ook een behoorlijke update te schrijven
Zet je jezelf er ook bij? Tuinfluiterquote:Op zaterdag 17 maart 2007 00:23 schreef tuinfluiter het volgende:
DisanaMarije
Sug4r
Borga
Gert
Klein zusje
HiDiHo
Maria44
Petraa
Sporti
![]()
Bedankt voor jullie bijdrage,verslagen , filmpjes bij de Up-Dates en Streamverslagen.
.
Klopt dit wel helemaal? Volgens mij verdedigde Huub zich niet na de brief van Peter6000, maar na een kaartje van een grote fan, een vrouw die ook dik is, die het niet leuk vind hoe hij over dikke mensen praat. Jaap zat met Eric en Amanda beneden met het voorlezen van de post en Huub en Eric aan de eettafel. Hij las het kaartje later ook voor aan Jaap en Natasia.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:56 schreef Gert het volgende:
Wederom een opvallende rol voor een brief van een FOK!-user. Peter6000 vertelt Jaap in briefvorm dat er een fan-topic voor hem is, en dat de populariteit van Huub aan het afnemen is op dit forum, mede omdat hij zo grof doet over het gewicht van Jaap. De brief wordt voorgelezen, en lijkt toch wel wat impact te hebben. Huub verdedigt zich, door te zeggen dat hij niets heeft tegen dikke mensen maar wèl tegen RansJaap. Brian informeert even later nog even fijntjes wat er nou precies over fok.nl in die brief stond.
Over het waarheidsgehaltes van Peters' aan het papier toevertrouwde observaties, werd nog enige tijd in de COS gediscussieerd.
Ik dacht uit posts op te maken dat het n.a.v. de brief van Peter6000 was, maar blijkbaar was dat dan wat te veel eer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Klopt dit wel helemaal? Volgens mij verdedigde Huub zich niet na de brief van Peter6000, maar na een kaartje van een grote fan, een vrouw die ook dik is, die het niet leuk vind hoe hij over dikke mensen praat. Jaap zat met Eric en Amanda beneden met het voorlezen van de post en Huub en Eric aan de eettafel. Hij las het kaartje later ook voor aan Jaap en Natasia.
"This video has been removed by the user."quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:52 schreef Marrije het volgende:
Er schijnt afgelopen nacht nogal wat ruzie te zijn geweest. Bij gebrek aan een update hier een verzameling posts.
edit: en net op VOL nog even 2 you tube filmpjes gevonden van afgelopen nacht:
http://www.youtube.com/watch?v=s2_jn_y_uyI
Geen idee, misschien omdat het beeld na een paar minuten al bleef hangen? Geluid deed het wel gewoon trouwens.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:21 schreef APK het volgende:
[..]
"This video has been removed by the user."![]()
Waarom
Kwam Huub te negatief in beeld?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:39 schreef Disana het volgende:
Marrije, bedankt voor het bij elkaar zoeken van info over vannacht. Ik heb ze verlaten toen ze op de bank in slaap waren gevallen, dacht dat er toch niets meer viel te verslaan... maar ja, Huub en Eric, he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |