quote:Op donderdag 12 april 2007 09:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Avonne 02:08 Updates.
Bedankt voor je uitvoerige poging tot uitleg van alle plannen.
![]()
Ik heet geen Brian, ik ram niemand in elkaar.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:20 schreef kleinzusje het volgende:
Gert ramt me in elkaar als ik die in de updates zet.
Lekker onderkoeld opgeschreven.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:01 schreef Marrije het volgende:
Amanda stelt voor zélf de jas te ontwerpen en dan wil ze haar bontjasjes wel meegeven aan de dame van Bont voor dieren voor educatieve doeleinden. Sylvia heeft Amanda uitgelegd wat educatieve doeleinden zijn en dat lijkt Amanda wel wat.
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande isquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:40 schreef HosnerYeah het volgende:
Tussen de vele updates door een mooi plaatje als een tussendoortje:
Amanda moet de Kooi verlaten. Je weet toch dat het allemaal lang van te voren opgenomen is?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande is
Je ziet toch duidelijk het diepe verdriet van Amanda?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:06 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe moet men weten wat daar gaande is
Waarvan dan?quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:55 schreef avonne het volgende:
Het is hartverscheurend.... om afstand te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:57 schreef avonne het volgende:
bontjas
wat denk je zelf? Waar geeft Amanda het meest om in dit leven?quote:
snap ik nietquote:Kan iemand die HosnerYeah even door een TFT tiefen?![]()
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?quote:
Ik hoop het wel!quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hier een halve over Irginia de Bolle... wat denk je, kijken we vannacht samen naar het vervolg en de ontknoping?![]()
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zinquote:Op zondag 15 april 2007 13:27 schreef Gert het volgende:
Nicolaas en Jaap hebben gisteren een gesprek over a.s donderdag gehad. Ze zijn het er over eens dat er echt iemand uit moet. Kandidaten: Eric en Jaap.
Interessant is, dat Brian tegenover Nicolaas aangaf "water bij de wijn" te willen doen. Exit Jaap?
Nico en Brian spraken verder af om het pas een dag voor de stemming definitief te gaan regelen, "anders komt het op de een of andere manier het huis al binnen."
Yep!quote:Op zondag 15 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Moet dat niet Nicolaas en Brian zijn in de eerste zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |