je zoekt gitaristen met welk doel?quote:Op zondag 10 december 2006 22:13 schreef Miranda27 het volgende:
He, na de opening van mijn misschien misplaatste nieuwe topic hier nogmaals mijn vraag.
Gezocht, gitaristen uit Breda!
Met name ben ik op zoek naar vrouwelijke gitaristen omdat die volgens mij nogal zeldzaam zijn.
Even een klein stukje geschiedenis van mezelf:
Twee jaar geleden heb ik een akoestische gitaar gekregen van mijn vriend.
Helaas wegens tijdsgebrek ben ik nogal minimaal geweest in het leren van het spelen.
Ik heb mezelf wat liedjes kunnen leren, maar echt klinken doet het nog niet.
Och, als je mazzel hebt hoeft dat geen probleem te zijnquote:Op zondag 10 december 2006 22:23 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ja we zijn hier allemaal op zoek naar een lekkere gitariste!
Oh wacht, je bent geen gozâh![]()
ik speel sowieso bijna geen nummers van andere bands, nooit gedaan ook.quote:Op zondag 10 december 2006 22:43 schreef nipeng het volgende:
Deden jullie dat dan ook vroegah? Of nog steeds?
ik ben zelf absoluut geen alto en neig juist naar klassiek, dus nee dank jequote:Och, als je mazzel hebt hoeft dat geen probleem te zijn.
Maar met welk doel ze een gitariste zoekt?
Als het is om ervaring uit te wisselen ga je toch gewoon bij de alto's van je school rond hangen, die spelen toch allemaal Nirvana op hun gitaar.
Had ik eerst ook, je gitaar iets hoger hangen scheelt echt een hoopquote:Op zondag 10 december 2006 18:09 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik speel thuis zo'n beetje altijd zittend. met als gevolg dat ik best wel moeite heb met staand spelen
Dan zit ik helaas al in Sydneyquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Eerste gig van een bandje waar ik in speel staat gepland op 10 februari in de Mix, Uithoorn!
quote:Verse 1
You say that we’re deceived and being used
But the only conspiracy is in your tunes
Pretend to make a difference but you’re all the same
Music is for fun and you should keep it that way!
Every damn song you politicize
The Government you criticize
While doing the exact same as these guys
Just getting rich by telling lies!
Chorus
Spreading your anarchistic bullshit
Just because your fans they like it
You don’t give a shit
[You just pretend]
Fucking political punk rock band!
Verse 2
You despise the rich and capitalists
But isn’t that a little bit hypocrite
Music is about money
[And we won’t forget]
You’re still MTV’s pets!
Chorus
Spreading your anarchistic bullshit
Just because your fans they like it
You don’t give a shit
[You just pretend]
Fucking political punk rock band!
Bridge
Sell-outs you are, emo you should become
For corrupting little children with evil messages in your songs
It’s you guys who make me real pissed
Licking the assholes of these communist!
Outro
We don’t give a fuck
[We don’t pretend]
We’re no political punk rock band!
We don’t give a fuck
We don’t pretend
We’re no political punk rock band!
Je mag best op een Strat spelen, maar je blijft toch wel trouw aan de Tele hè...quote:Op zondag 10 december 2006 17:31 schreef TeleluvR het volgende:
Wat is een strat toch een heerlijke veelzijdige gitaar!
Vanmiddag weer lekker op gespeeld, it's nice, I like!
Haha, het was ook niet als uitnodiging bedoeldquote:Op maandag 11 december 2006 01:12 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Dan zit ik helaas al in Sydney![]()
anders was ik ook niet gekomen hoor.![]()
Desensitized wordt Deansensitizedquote:Op maandag 11 december 2006 10:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Je mag best op een Strat spelen, maar je blijft toch wel trouw aan de Tele hè...
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op maandag 11 december 2006 10:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Desensitized wordt Deansensitized
Teleluvr wordt Stratluvr.![]()
![]()
![]()
Picsquote:Op maandag 11 december 2006 16:04 schreef Deansensitized het volgende:
Ook!
En ik heb mijn SG Special vol gestickerd! Nou ja, nog niet echt vol, maar stickers waren op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |