2quote:Op maandag 5 maart 2007 23:21 schreef Isabeau het volgende:
Er zitten 2 goudvissen in dat kommetje en die grote oranje paste er niet meer bij.
Die komen al niet eens als je buurman zijn hond duidelijk mishandeld.quote:
Jeps, was overigens niet helemaal de bedoeling en vissen in een kom zullen we ook niet weer doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Loedertje het volgende:
D i e r e n b e u l e n !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
1 goudvis in een te kleine ronde kom en eentje die jullie gewoon op het droge voor het raam neergooien zodat ie harsdstikke dood gaat
Ow en ik zie net welke andere je bedoeltquote:Op maandag 5 maart 2007 22:51 schreef Loedertje het volgende:
D i e r e n b e u l e n !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
1 goudvis in een te kleine ronde kom en eentje die jullie gewoon op het droge voor het raam neergooien zodat ie harsdstikke dood gaat
Goedquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:32 schreef Sebasser het volgende:
Hoe gaat het met de wuppies?
Ah, tof.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Goed![]()
Hebben een goed tehuis en een ruime kamer tot hun beschikking en de mamawup zorgt goed voor ze
Ze zijn er nu niet, ze zitten in Parijsquote:Op maandag 26 maart 2007 13:59 schreef Dinus het volgende:
Leuk allemaal, echt jullie huis he!
Je vriendin vrouw had ik al gefelicteerd over msn, bij deze:quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Natuurlijk mag je hier feliciteren.
We zijn weer thuis in inderdaad nu ons echte huisje samen
IN de zomer heb ik altijd zonneblommen en vergeetmijnietjes en dergelijke. In de winter begin ik niet aan planten op mn balkon. De planten blijven, totdat ze doodgaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:42 schreef Rewimo het volgende:
Een balkontuinGa je ook nog iets planterigs doen? (Al dan niet nep?)
En en en en niet te vergeten je vogelhuisjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:48 schreef freecell het volgende:
[..]
IN de zomer heb ik altijd zonneblommen en vergeetmijnietjes en dergelijke. In de winter begin ik niet aan planten op mn balkon. De planten blijven, totdat ze doodgaan
Dat is een muur en die mógen wij niet schilderen. Dat is ons, toen we er kwamen wonen expliciet verbodenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Die ene bladderende deur zou ik gewoon snel even een verse lik verf geven. Dan staat het nog leuker!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |