Ligt er aan wat je doetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:14 schreef Jarno het volgende:
Wat is trouwens de stand van zaken mbt 64-bit Windows (XP en/of Vista)? Ik krijg hopelijk vandaag mijn nieuwe bordje binnen en moet dus gaan herinstalleren. Is het de moeite waard om al richting 64 bit te gaan, of voegt het nog weinig toe?
Nouja, eigenlijk niet zo heel veel bijzonders. Ik ben wel van plan om wat meer met Visual Studio 2005 aan de slag te gaan icm SQL Server 2005, maar dat zal maar hobby-matig zijn. Ik heb voorlopig ook geen behoefte aan meer dan 4Gb geheugen oid.quote:
Winrar en Quickpar zijn snellerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk niet zo heel veel bijzonders. Ik ben wel van plan om wat meer met Visual Studio 2005 aan de slag te gaan icm SQL Server 2005, maar dat zal maar hobby-matig zijn. Ik heb voorlopig ook geen behoefte aan meer dan 4Gb geheugen oid.
Wat zijn de voordelen voor jou dan?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
It's not a bug, it's a feature....![]()
Wat bedoel je met een knipperend mediacenter? Hier werkt 'ie goedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:11 schreef Barney.Stinson het volgende:
Meer mensen die last hebben van een knipperend mediacenter?
Kan je in vista nog booten zodat je voorbij kan zien komen wat hij op dat moment aan het laden is?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:20 schreef B4CO het volgende:
ik heb sinds paar dagen officiele versie van vista, echter start mn pc enorm traag op, tussen de boot en daadwerkelijke Vista login duurt +- 50 seconden:
pc:
Intel p4 3.0
2gb geheugen
128mb videocard (ati radeon 9800)
voor de rest draait ie supersnel
Alleen dat booten duurt enorm langzaam
Hij blijft erg lang op "crcdisk.sys" hangen.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je in vista nog booten zodat je voorbij kan zien komen wat hij op dat moment aan het laden is?
1 van de opties bij F8.
Misschien kan je dan zien wat er zo lang over denkt.
Had ik ook (ongeveer, ik kreeg er ook zo nu en dan een bsod van tijdens het booten). Waren niet-vista-proof SATA drivers in mijn geval. Updaten naar wel-vista drivers verhielp het issue.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 07:45 schreef B4CO het volgende:
[..]
Hij blijft erg lang op "crcdisk.sys" hangen.
Dit had ik ook. Krijg je dit wanneer je met Explorer in een folder browset waar filmpjes in staan? Ik wel. Dit kwam door het thumbnailen/previewen van de filmbestanden denk ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:19 schreef Burbo het volgende:
Vreemd genoeg heb ik ook in een keer het COM-Surrogate-probleem.
Best kans dat het ligt aan de combi van je usb-behuizing en chipset. Die willen weleens niet boteren. Mijn externe hdd wil zelfs in het geheel niet gezien worden als ie eerder aan is dan dat windows is gestart.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:51 schreef B4CO het volgende:
Ik heb t probleem gevonden, echter niet opgelost
Ik heb een externe harddisk (Western Digital 320gb) die ik via usb connect.
Als ik deze uitzet dan start vista normaal (snel) maar staat die hd aan, dan duurt t echt lang...
hoe kan dat? en hoe kan ik dat verhelpen?
Ik heb de nero-codec-achtige bestanden gerenamed, zoals eerder in dit topic genoemd. Dit helpt in een deel van de gevallen. Nero nu geheel weg en het probleem ontstaat nog steeds, zij het alleen pas na openen van een videobestand. Ik wijt het aan de codecs, maar die heb ik toch nodig om het spul af te spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:26 schreef markvnl het volgende:
Voor de mensen die COM surrogate (en rundll32) problemen hebben: Meestal worden die veroorzaakt door Nero. De nieuwe versie van dat programma kent dit probleem niet meer.
Even downloaden en installeren dus! :-)
zo te lezen lijkt het me sterkquote:
die van thevistaforums heb ik nog niet geprobeerd idd, die van driverheaven probeer ik van het weekend ff, thanksquote:Op maandag 22 januari 2007 17:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zo te lezen lijkt het me sterk
http://thevistaforums.com/index.php?showtopic=1879
http://www.driverheaven.net/archive/index.php/t-104190.html
Op de ATI site staan in ieder geval geen drivers voor die kaart. Als ik bij het zoeken naar drivers naar beneden scroll, en onder "Legacy" kies voor "Windows ME 98" zie ik in dat lijstje de IGP 320 staan, wat toch al aangeeft dat de kaart al flink oud is. Ook onder Windows 2000 zie ik nog de IGP 320 staan, maar voor Windows XP zie ik em er niet meer bij staan. Onder Windows XP werd ie waarschijnlijk automatisch herkend door het OS, maar onder Windows Vista hebben ze de kaart maar weggelaten.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 01:29 schreef Misanthropist het volgende:
die van thevistaforums heb ik nog niet geprobeerd idd, die van driverheaven probeer ik van het weekend ff, thanks
Dat is voor aero.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 02:45 schreef maartena het volgende:
[
* A graphics processor that is DirectX 9 capable.
Het is een soort van plus pakket dus je hebt de keuze.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:46 schreef Netsplitter het volgende:
Dat poker hadden ze eruit mogen laten van moi...
Vind je dit serieus een toffe featurequote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
Desktop utilities
Windows DreamScene![]()
codenamed Motion Desktop, the new (and trademarked) Windows DreamScene utility allows you to assign as video file as an animated desktop. Any MPEG or WMV (Windows Media Video) will work just fine, meaning you can use that less-than-stellar home video from Disneyworld if you're so inclined. But Microsoft supplies a number of more professional animated desktops that are designed to be seamlessly repeated.
Ik vind het tof dat het kan ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 23:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vind je dit serieus een toffe feature
Bij de andere dingen kan ik me nog iets voorstellen, maar ik kan echt niks goeds bedenken over een filmpje als wallpaper.
brrr....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
De eerste Ulimate extra's bekend
(...)
Secure Online Key Backup
it lets you backup BitLocker's recovery password--as well as your recovery certificate for the Encrypting File System, or EFS, if you're using that feature as well--at a secure Microsoft Web site called Digital Locker.
(...)
gewoon XP installeren en vista nog een maandje of 6 minimaal links laten liggen..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:41 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik wil vandaag mijn computer opnieuw installeren, alleen ik weet niet of ik het nog een keer met XP moet doen of dat ik Vista maar ff moet gaan downloaden. Ik ben zelf zeker niet ontevreden over XP, maar toch twijfel ik. Zijn er overal wel drivers voor te krijgen? Ik lees ook iets over een msdn versie... Wat is dat? Of kan ik beter wachten tot 30 Januari, tot de Final version uit komt?
Dat kon al.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
brrr....
waarom nietgewoon een zelf te kiezen locatie...
Misschien gewoon wachten op dit: http://tweakers.net/nieuw(...)jnt-al-dit-jaar.htmlquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon XP installeren en vista nog een maandje of 6 minimaal links laten liggen..
De retail versie is hetzelfde als wat je via MSDN binnen krijgt, daarvoor hoef je niet te wachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:41 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik wil vandaag mijn computer opnieuw installeren, alleen ik weet niet of ik het nog een keer met XP moet doen of dat ik Vista maar ff moet gaan downloaden. Ik ben zelf zeker niet ontevreden over XP, maar toch twijfel ik. Zijn er overal wel drivers voor te krijgen? Ik lees ook iets over een msdn versie... Wat is dat? Of kan ik beter wachten tot 30 Januari, tot de Final version uit komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |