Waarom?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef backontrack het volgende:
en eigenlijk ook een beetje een racist
Nee! Lijkt me ook een beetje overbodig, ik vind het niet erg om uiteindelijk te moeten betalen. maar ik voel me wel geschaad.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Heb je een advocaat?
vervang het woord scooters met bijvoorbeeld altijd die (bevolkingsgroep).quote:
voor 85% zeker dat ik de volle 100% van die 50euro boete mag betalenquote:
Nee. Het gaat hier namelijk om de scooter, niet om een ras. Dus onzin.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef backontrack het volgende:
[..]
vervang het woord scooters met bijvoorbeeld altijd die (bevolkingsgroep).
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef backontrack het volgende:
[..]
vervang het woord scooters met bijvoorbeeld altijd die (bevolkingsgroep).
ik kan het niet anders interperteren dan dat.
ik ben afgelopen jaar 17keer staande gehouden .. en 1x maar een bon daarvan ... probeer dat maar eens in je auto voor mekaar te krijgen.
[..]
voor 85% zeker dat ik de volle 100% van die 50euro boete mag betalen![]()
ik word vergeleken met andere scooterbestuurders en het is voor ingenomen beeld wat ze van me heeft, als het woord rasictisch misschien fout is zou je me dan even willen helpen met het juiste woord?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee. Het gaat hier namelijk om de scooter, niet om een ras. Dus onzin.
Nee. Maar ik kan je verzekeren dat rasictisch sowieso niet goed is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef backontrack het volgende:
[..]
ik word vergeleken met andere scooterbestuurders en het is voor ingenomen beeld wat ze van me heeft, als het woord rasictisch misschien fout is zou je me dan even willen helpen met het juiste woord?![]()
Volgens mij is het gewoon voor 100% zeker.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:27 schreef backontrack het volgende:
voor 85% zeker dat ik de volle 100% van die 50euro boete mag betalen![]()
ik neem aan dat ze me op het moment van de overtreding, me in kennis had moeten stellen. ze heeft dat niet gedaan. ik hoef hier niet uit te leggen dat dit niet volgens de regels is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef Bastoenie het volgende:
[..]Alleen hoe je al redeneert, en dat je een topic 3 uur van te voren opent zegt al genoeg lijkt mij. Als jij 's nachts ergens staat kan dat al als verdacht gezien worden, als je je gewoon had gelegitimeerd was er niets aan de hand geweest. Nu is je het eigen schuld, jammer dat ze het rechtsapparaat hier tijd aan moet besteden.
ja vanwege niet het legitimeren, terwijl ze uiteindelijk niet op dat moment verbaliseerd heeft of uberhaupt mijn persoonsgegevens gecontroleerd heeft via de meldkamer!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:35 schreef roelofjan het volgende:
Weet je nou al waarom je moet voorkomen?
Alleen vanwege het niet legitimeren?
Succes en laat even weten wat je uiteindelijke boete is...quote:De politie mag niet altijd om een identificatiebewijs vragen. Er moet een reden voor zijn, zoals het vermoeden van een misdrijf. De politie kan ook van de bevoegdheid gebruik maken als er bijvoorbeeld ‘s nachts een auto rondrijdt op een verlaten industrieterrein, als in een groep bekende dealers een onbekende opduikt of als “hangjongeren” overlast veroorzaken. Ook omstanders van een brand en getuigen van misdrijven kunnen door de politie om een identificatiebewijs worden gevraagd. Verder kan de politie ingrijpen wanneer er bij manifestaties, demonstraties, voetbalwedstrijden en in uitgaansgebieden rellen uitbreken of dreigen uit te breken. Wanneer tijdens een legale demonstratie geen sprake is van rellen en er dus geen openbare orde-probleem is, heeft de politie geen enkele bevoegdheid om de demonstranten naar hun papieren te vragen. Ook bij het preventief fouilleren is een identiteitscontrole niet toegestaan wanneer er geen wapens of drugs gevonden worden.
link? alhoewel me het heel simpel lijkt!.. Ik wil wel betalen en ik zal zelfs moeten .. ik wil gewoon even kort wat zeggen. het is mijn manier om mijn ongenoegen te uiten!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef xman het volgende:
Als je moet voorkomen omdat je geen legitimatie bij je had. En je wil de boete daarvan niet betalen, dan heb je hele grote kans dat dat wordt vrijgescholden. Ik weet wel zeker dat de rechter jou gelijk gaat geven. Volgens mij hebben ze dit onderwerp al bij Kassa besproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |