misschien een idee om ff tot me lunch daadwerkelijk wat te doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef Theamerican het volgende:
heel rustig ja
quote:
haha, ik vind het wel makkelijk zo jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik mis dat echt zo erg het lekkere eten in de middag. Op school ben ik ook vaste klant in de kantine daar.
Ik mis het eindeloos thuis zitten omdat ik gemiddeld maar 10 uur colleges per week had ofzo. Meestal sliep ik dus gewoon door de lunch heen enzoquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik mis dat echt zo erg het lekkere eten in de middag. Op school ben ik ook vaste klant in de kantine daar.
anders ik wel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef T1andonly het volgende:
Ja thuis of bij vrienden blijven door de week omdat je toch niet veel te doen hebtik verlang er weer naar terug
het heerlijke rustige studenten leven, alles lekker uitstellen tot de laatste dag. Lang slapen, veel stappen door de weeks enzquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:17 schreef T1andonly het volgende:
Ja thuis of bij vrienden blijven door de week omdat je toch niet veel te doen hebtik verlang er weer naar terug
ik ben gister om 22.00 naar bed gegaanquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:25 schreef T1andonly het volgende:
Vooral het slapen, da's mijn grootste hobby.
Ik probeer nog elke keer om een uur of 1 te gaan en elke ochtend vind ik het een slecht ideequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:26 schreef HansU het volgende:
[..]
ik ben gister om 22.00 naar bed gegaan
Da's 3 á 4 uur vroeger dan normaam gesproken, in niet stage periodes.
Een topic is vol na 300 berichtenquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef HansU het volgende:
na hoeveel berichten moet er eigenlijk een nieuw topic geopend worden?
300quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:31 schreef HansU het volgende:
na hoeveel berichten moet er eigenlijk een nieuw topic geopend worden?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Mathijz het volgende:
ah, ik moet ook vanavond trainen, morgen 2 wedstrijden fluiten en 1 spelen. Zondag speel ik ook nog, daarna heb ik nog een optreden.
60 night elf roguequote:Op vrijdag 8 december 2006 12:20 schreef Theamerican het volgende:
ey zosk welk lvl ben je met wow en welk ras?
hoiquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een topic is vol na 300 berichten.
volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:59 schreef Theamerican het volgende:
iedereen in de pauze in slaap gevallen ofzo?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:10 schreef Theamerican het volgende:
ja maar niet iedereen heb werk jammer genoeg
euhh.. volgens mij ging vorige week vrijdag loeihard in dit topic?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef T1andonly het volgende:
Nee hier ligt het een beetje stil. De vrijdag is sowieso niet zo'n drukke dag.Ik ga eens even kijken of er voor de volgende week al iets op de agenda staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |