heb ook wow gespeeld maar geen zin om te gaan betalen meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
PC, WoW / CS 1.6![]()
heb het niet zo op consoles![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
je mag van mij wel voor de vis gaan ookal wint pizza hoor![]()
ik ben al zo "ver" gekomen dat ik nu niet meer zo 1, 2, 3 stopquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef Theamerican het volgende:
[..]
heb ook wow gespeeld maar geen zin om te gaan betalen meer
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef Goover het volgende:
[..]
kan natuurlijk gewoon zeggen dat ik Pizza gegeten heb.. maar ondertussen lekker stukje vis peuzelen
dan is het goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ikea. Zweedse gehaktballetjes
.
Ik ging dus eigenlijk voor het eten eh, maar ik ben ook nog even de winkel doorgerend waar geen einde aan leek te komen, maar uiteindelijk dus niks gekocht.
fifa07 op ps2quote:
mijne is grijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb een witte MSI 12" (11.nogwat eigenlijk)
dat is nogal!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef Theamerican het volgende:
[..]
fifa07 op ps2
need for speed carbon op pc
yoshi island op ds + animal crossing en andere spellen
smakelijkquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef Zosk het volgende:
* Zosk gaat thuis pauze houden en lekker eten
tot straks![]()
eetsequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef Zosk het volgende:
tot straks![]()
heb me ps2 ook verkocht, deed er niks meer mee door WoW. me gamecube heb ik nog. Doe ik ook niks meer daar niet vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef Theamerican het volgende:
heb die oude xbox gehad maar speelde er nooit op dus maar doorverkocht aan me neefje zonde om in stof te laten staan
voetbalspelletjes lekker ontspannend
lukt jullie toch wel?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:52 schreef Theamerican het volgende:
zullen we proberen topic vol te krijgen voor die terug komt van ze lunch of gaat iedereen pauze houden nu ?
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:50 schreef Zosk het volgende:
tot straks![]()
wij spelen hier in de pauze op de xbox360 altijd elke pauze met z'n 4en een half uur durende pot Fifa07quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef Theamerican het volgende:
heb die oude xbox gehad maar speelde er nooit op dus maar doorverkocht aan me neefje zonde om in stof te laten staan
voetbalspelletjes lekker ontspannend
basisschool 1minuut lopen van me huis af, en ja meestal pizza of tosti'squote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Eet smakelijk!
(Waar werk je dan dat je thuis gaat eten... eet je dan ook warm?)
relaxquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
basisschool 1minuut lopen van me huis af, en ja meestal pizza of tosti's![]()
Dat zal wel lukken tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:52 schreef Theamerican het volgende:
zullen we proberen topic vol te krijgen voor die terug komt van ze lunch of gaat iedereen pauze houden nu ?
Ik ook ongeveer, ik bepaal zelf me pauze tijd eigenlijk. Rond de 12.30 krijg ik honger dus ga ik schranzenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef tonks het volgende:
Ik heb pauze om half 1
Als je de ananas eraf schraaptquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef Goover het volgende:
Nog 5 min en ik ga ook eten... ik ga mooi de vis eten
Maar ik zal een stukje voor jullie bewaren hoor, voor iemand ook nog Pizza mee nemen?
Ik heb om 10:00 al trekquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik ook ongeveer, ik bepaal zelf me pauze tijd eigenlijk. Rond de 12.30 krijg ik honger dus ga ik schranzen
Ook goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef HansU het volgende:
[..]
En dat kan je niet even zelf doen?
weet je tenminste zeker dat het goed gebeurd.
Ik doe het ietje later. Zodat als pauze klaar is het grootste deel van de dag al voorbij is en het minder lang duurt totdat ik me middag bakje choco kan gaan halen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb om 10:00 al trek. Bepaal ook mijn eigen pauze, houd hem altijd om 12:00.. dat is mooi in het midden.
Twijfel niet over mijn ananas-afschraap-kwaliteiten ja!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef HansU het volgende:
[..]
En dat kan je niet even zelf doen?
weet je tenminste zeker dat het goed gebeurd.
Dat probeer ik ook wel is, maar de trek overwint het meestal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:58 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik doe het ietje later. Zodat als pauze klaar is het grootste deel van de dag al voorbij is en het minder lang duurt totdat ik me middag bakje choco kan gaan halen.
Ik weet zeker dat ik het beter kanquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:58 schreef Goover het volgende:
[..]
Twijfel niet over mijn ananas-afschraap-kwaliteiten ja!![]()
Maar goed, ik ga eten
doe mij nog maar ff geen bier, cola graag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:05 schreef De_Biertje het volgende:
Ok jongens, rondje van de zaak!
De cola is kort.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:06 schreef HansU het volgende:
[..]
doe mij nog maar ff geen bier, cola graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |