Helaas gewoon werken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Theamerican het volgende:
werken jullie ook met de kerstvakantie of hebben jullie lekker 2 weken vrij
Ik heb hopelijk 2 weken vrijaf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef Goover het volgende:
[..]
van 25 dec t/m 2 jan ben ik vrij.. dus net geen 1,5 week.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helaas gewoon werken.
Ik heb eigenlijk geen enkele vakantie.
Ik ook. Maarja heb maar 3 maanden lange stage.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helaas gewoon werken.
Eigenlijk heb ik van 25 tot 6 januariquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Helaas gewoon werken.
dat telt niet he !quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
Ik heb wel een weekend vrij ergens in januari van mijn weekendbaan![]()
.
Maar?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik van 25 tot 6 januari![]()
Ik dit weekend, voor de rest gewoon Maandag school, dinsdag tot vrijdag stage, zaterdag en zondag werken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
.
Klopt, maar als jij bv achter op een voorligger in rijd omdat je niet optijd remt.. dan heb je toch wel een probleem als je niet verzekerd bent..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet helemaal. Als ze kunnen bewijzen dat het ongeluk met snelheid te maken had, dan wel. Maar dat bewijzen is best moeilijk.
Kut eh?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik dit weekend, voor de rest gewoon Maandag school, dinsdag tot vrijdag stage, zaterdag en zondag werken.
ik moet het anders zeggen, op 22 december begint mijn vakantie. eindigt op 7 januariquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:38 schreef Zosk het volgende:
vrijdag 22 december vanaf 11:45 vakantie t/m 8 januari![]()
Gisterenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Klopt, maar als jij bv achter op een voorligger in rijd omdat je niet optijd remt.. dan heb je toch wel een probleem als je niet verzekerd bent..
Maar op de onbepertke stukken rijden wij hier ook +- 150 km/h..![]()
quote:
Oke, 190, maar ik heb de teller ook boven de 200 zien gaan
*troostende smile*quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
.
.
heb pauze over 4 min. tot 13:15quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:40 schreef Theamerican het volgende:
ik ga zo eens even thee halen
ik qua gamenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef T1andonly het volgende:Qua uitgaan heb ik echt weer zin in de vakantie
Zo hard gaat de Opel Astra 1.6 niet hoor.. die rijd, met een beetje moeite, 180 (op de gps, dus 187 op de teller ongeveer)quote:
Als er niets rijdt kan het best.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
heb pauze over 4 min. tot 13:15![]()
en 190 rijden is onverantwoord !![]()
Leukquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef tonks het volgende:
IJsmeis ik ga naar oberhausen in de vakantie.
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
"Hey zullen we naar het centrum gaan?"
"ja, goed idee"
.... bijna bij het centrum
"Of toch maar naar de kerstmarkt"
"ja, is eigenlijk ook wel leuk"
.... bijna bij de kerstmarkt
"of zullen we toch naar Oberhausen gaan? Naar Centr0. Daar eten enzo"
"oh ja, dat kunnen we beter doen"
... bijna in Oberhausen
"of hey! de Ikea in Duisburg!"
"jaaa"
... eindelijk.
In Duitsland kan dat op sommige stukken makkelijk, er zijn zelfs stukken waar je ECHT niet onder de 130 wil rijden omdat IEDEREEN dan als een idioor voorbij komt scheuren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
heb pauze over 4 min. tot 13:15![]()
en 190 rijden is onverantwoord !![]()
hahaquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben er gisteren nog langs gekomen en twijfelde om te gaan, want het ging zo:
[..]
ik vind het wel leuk hoor, zo ernasst zitten als ons pa haast heeftquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef HansU het volgende:
[..]
Als er niets rijdt kan het best.
Zolang je maar geen klapband krijgt of inhaalt met 100 km/h snelheids verschil.
ja dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:43 schreef Goover het volgende:
[..]
In Duitsland kan dat op sommige stukken makkelijk, er zijn zelfs stukken waar je ECHT niet onder de 130 wil rijden omdat IEDEREEN dan als een idioor voorbij komt scheuren.
PC, WoW / CS 1.6quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef Theamerican het volgende:
[..]
wat voor games en op welke console?
Ikea.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leuk. Ik ben er gisteren nog langs gekomen en twijfelde om te gaan, want het ging zo:
[..]
netjes, kreeg ik voor mijn opleiding. Wel meebetaald maar goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef tonks het volgende:
Volgend jaar koop ik mijn nieuwe laptop! en mijn papa betaald de helft (als verjaardagscadeau)
Ikeaquote:
Ja nogal!quote:
Ik koop een 13.3 inch witte macbookquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
netjes, kreeg ik voor mijn opleiding. Wel meebetaald maar goed(nooit voor mijn opleiding gebruikt tot nu toe.)
je mag van mij wel voor de vis gaan ookal wint pizza hoorquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja nogal!
Vis vs Pizza
5:6
Ik wil geen pizza eten... nog iemand die op Vis wil stemmen? Anders ga ik toch ijsmeis haar stem voor 2 laten wegen voortaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |