En daarna batsenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nou let op, het gaat zo:
* Zosk komt daar aan.
Ik: Hoi, alles goed? leuke stage/vakantie gehad?
zij: Hey! ja hoor met met mij wel, kei leuk geweest etc. etc.
ik: Gelukkig! blij dat te horen, veel geleerd?
zij: nee joh alleen uitgeweest, jeweets.
ik: ok, leuk..
rest van de dag zie ik haar niet meer![]()
Ik weet het.. is zwaar.. zo moet ik dagelijks kiezen tussen brood met kaas of brood met.. ehm.. kaas..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:14 schreef Goover het volgende:
[..]
Je snapt het geloof ik niet helemaal misschien.. ze zijn aan het stemmen op wat IK moet eten. Ik sta elke dag voor de moeilijke keuze! Kan kiezen uit 2 menu's
Maar boterham met kaas is ook lekker![]()
5:6quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Ik weet het.. is zwaar.. zo moet ik dagelijks kiezen tussen brood met kaas of brood met.. ehm.. kaas..
ik zou voor de pizza gaan
lolquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef Theamerican het volgende:
wat dat betreft heb ik nooit geen last van de vriendin van me pa behalve dat ze hem uitbuit heb ik last van krijg ik weer minder
doe dat dan meteen..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
zou leuk zijn, maar gaat moeilijk als ik ze niet meer zie daarna![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef Zosk het volgende:
ik reageer te snel, ik zet ff de computer uit. Dit schiet natuurlijk niet op![]()
Dan moet je een gelegenheid maken waarbij je haar ziet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
zou leuk zijn, maar gaat moeilijk als ik ze niet meer zie daarna![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dan moet je een gelegenheid maken waarbij je haar ziet.Op de kerstborrel hier ga'k me ook zoveel mogelijk proberen te maken met meiden van't callcenter.
iddquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
als die mogelijk er is moet je die natuurlijk meteen pakken!![]()
ik had me ogen dichtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef Goover het volgende:
WE ZIJN GEFLITST! zagen jullie dat ook?
+1 scherpquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
geflits omdat we te snel gaan hier?? In Duitsland mag je toch onbeperkt dus wat zeur je?
als ze allemaal lekker zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja dat kan![]()
maar op het eind wil ik me e rtoch op slechts een richten.
Kijk, jij snapt de kerstgedachte. Elkaar lekker warm houden onder de kerstboomquote:
Is niet helemaal waar.. op het grootste deel van de snelwegen geld een max snelheid van 130 km/h. Als het regend moet je op heel veel stukken 80 rijden. enz..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
geflits omdat we te snel gaan hier?? In Duitsland mag je toch onbeperkt dus wat zeur je?
Nee zeker niet allemaal. Er zijn er 2 welke wel mooi zijn. Een is gewoon knap en de ander heeft 'n soort van aantrekkingskrachtquote:
Wat maakt dat nou allemaal uit, je voelt heus geen verschilquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee zeker niet allemaal. Er zijn er 2 welke wel mooi zijn. Een is gewoon knap en de ander heeft 'n soort van aantrekkingskrachten da's nog beter
met beide de avond mee afsluiten dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Nee zeker niet allemaal. Er zijn er 2 welke wel mooi zijn. Een is gewoon knap en de ander heeft 'n soort van aantrekkingskrachten da's nog beter
Dan heb ik van de zomer of gewoon stiekem veel te hard gereden of onverzekerd gereden terwijl ik het niet eens doorhadquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.. op het grootste deel van de snelwegen geld een max snelheid van 130 km/h. Als het regend moet je op heel veel stukken 80 rijden. enz..
En als je op de stukken waar je 'onbeperkt' hard mag, over de 130 rijd ben je niet verzekerd...
ik ook, op me fietsquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan heb ik van de zomer of gewoon stiekem veel te hard gereden of onverzekerd gereden terwijl ik het niet eens doorhad![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Theamerican het volgende:
werken jullie ook met de kerstvakantie of hebben jullie lekker 2 weken vrij
Doet iedereen hier.. Als je bij de max snelheid 10km/h opteld heb je de gemiddelde snelheid die gereden word. 50 = minimaal 60 etc... En hoe hoger de max snelheid, hoe meer je er bij op mag tellen. 100 betekend meestal 120..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dan heb ik van de zomer of gewoon stiekem veel te hard gereden of onverzekerd gereden terwijl ik het niet eens doorhad![]()
waarom kiezen, misschien kun je ze beide wel tegelijk krijgen. Niet geschoten is altijd misquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef T1andonly het volgende:
Volgens mij hebben jullie het moeilijk om te kiezen
Ik richt liefst al m'n energie op een, waar'k voor ga
van 25 dec t/m 2 jan ben ik vrij.. dus net geen 1,5 week.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Theamerican het volgende:
werken jullie ook met de kerstvakantie of hebben jullie lekker 2 weken vrij
Dat laatste klopt niet helemaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar.. op het grootste deel van de snelwegen geld een max snelheid van 130 km/h. Als het regend moet je op heel veel stukken 80 rijden. enz..
En als je op de stukken waar je 'onbeperkt' hard mag, over de 130 rijd ben je niet verzekerd...
ach.. er is nix gebeurd in ieder geval het was alleen ontzettend wennen bij terugkomst als je van 130 over de grens in Nederland meteen het bord 50 tegenkomtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Doet iedereen hier.. Als je bij de max snelheid 10km/h opteld heb je de gemiddelde snelheid die gereden word. 50 = minimaal 60 etc... En hoe hoger de max snelheid, hoe meer je er bij op mag tellen. 100 betekend meestal 120..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |