en Bart Smit en Toys 'r us danquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
[afbeelding], [afbeelding], [afbeelding], boehoehoehoehoe [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden. Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie
!
Volgend jaar pas [afbeelding].
Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
en Bart Smit en Toys 'r us dan
Niet zo snel opgeven
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:47 schreef depax het volgende:
Zoals ik net al zei probeer het in duitsland
de PAL wii's worden daar gemaakt als mede de games
voor BMH in Essen, Krefeld en Duisburg zijn dichtbij jouw in krefeld zal je waarschijnlijk de meeste kans maken
Kijk op www.mediamarkt.de
Moet eerlijk zeggen dat ik het erg aso vind dat al die Wii's op MP staan nu. Mensen bieden er 400 euro voor!!! Dan wacht je toch een weekje en koop je er 3 games bij denk ik dan...quote:
je moet ook naar een klein dorpje gaan ofzo. daar komt niemand. of naar een niet zo populaire straat in een grote stad waar toch een speelgoedwinkel isquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Bart Smit zit ook vol, want daar krijgen volgende week pas de eerste mensen hem via de winkel. Toys 'r Us zou nog kunnen, maar die zit in Utrecht ver uit het centrum.
Daar kwam ik ook rond 9'en aan ja, weg Wii's dusquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:54 schreef _Supreme het volgende:
Helaas, geen geluk.
Bij de free records shop in Breda, 10 mensen ongeveer, 3 wii's...
Kwestie van taal wijzigenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Zit je met Deutsche Bildschirmtext.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef spanks het volgende:
[..]
Heb mijn Wii al sinds woensdag, maar heb m pas een half uurtje bespeeld![]()
Of Duits leren!quote:
quote:
Omdat hij vol is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht![]()
omdat het vrijwel onmogelijk is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:08 schreef SPiDeY. het volgende:
Waarom is het 'Wii zonder pre-order halen - topic' dicht![]()
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?
Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
True, het is ook vooral Zelda die mij nog naar het ding toe trekt en een eventuele Resident Evil in de toekomst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.
Complete crap ben ik niet met je eens, er zitten zeker leuke titels tussen. Ikzelf ben toch best te spreken over Red Steel, een titel waar ik eerst sceptisch tegenaan keek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien is het complete crap. Maar er zitten twee must-haves bij (Zelda en Wii Sports), en dat is nog nooit een console gelukt bij de launch.
Dan moet je je Wii van de standaard afhalen, drie keer 180 graden ronddraaien en dan 3 minuten in de koelkast zetten. Als je m er dan uit haalt dan zie je je unieke nummer op de achterkant van de console verschijnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Tumble het volgende:
iemand een idee hoe ik het unieke nummer van mijn wii kan vinden? wellicht interesant om een FOK wii lijst te maken
Lol, je stond in dezelfde rij als Webby danquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:45 schreef speknek het volgende:
Vanochtend driekwartier vantevoren bij de MediaMarkt aan komen lopen, stonden ook 100 man. Bleek na al die tijd wachten dat ze toch al een lijst hadden. Van mensen die er al vanaf 12 uur 's nachts stonden. Ik naar de Dixons 'ja je kunt nog wel reserveren voor volgende week, maar wel met 50 euro aanbetaling'. Ik had zoiets van hmm, hmm, nouja eerst even langs de Intertoys wippen, misschien dat er reserveringen zijn gecanceled. Nou dat was dus niet zo, dus ik terug naar de Dixons 'nee in die vijf minuten zijn er twintig man langsgekomen om te reserveren, je kunt nu reserveren voor over twee weken'. Maarja, dat is na kerst, en dan ben ik op vakantie
!
Rond Utreg was het ook allang uitverkochtquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef MMaRsu het volgende:
Tvp nigga's
Trouwens spek, je beste kans zijn gewoon dorpjes buiten Utrecht waar ze ook een speelgoedzaak hebben. Ik heb mijn Wii ook niet uit groningen maar uit Zuidlaren
[..]
De lijst met spellen is ook gewoon rukquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
Niemand anders die de cijfers van de reviews (Virtual Console games niet meegerekend) echt dramatisch laag vindt?
Ben bijna blij dat ik 'm (nog) niet thuis heb staan (ja ik probeer een rede te vinden waarom het goed is dat ik vanochtend na een uur in de regen te hebben gestaan nog geen Wii heb).
Ik denk dat dat een goede oplossing geweest zou zijn. Dan ben je ook gelijk van het probleem af dat mensen de games op de verschillende platformen gaan vergelijken en heb je games die allemaal de controller gebruiken zoals ie bedoelt is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef deGVR het volgende:
...
Nintendo had wat mij betreft de boot af mogen houden voor die games en gewoon voor een kleine, maar sterke launch moeten gaan met games die écht voor de Wii gemaakt zijn.
(En ja, ik weet dat zelfs Zelda een port is... Maar wat voor één!)
Utregquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef thaduck het volgende:
[..]
Rond Utreg was het ook allang uitverkocht
Bij gamespot wel ja. Maar die neem ik niet serieus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Neverstop het volgende:
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bij gamespot wel ja. Maar die neem ik niet serieus.
www.gamerankings.comquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.
Haha een 2e dreamcastquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een goede oplossing geweest zou zijn. Dan ben je ook gelijk van het probleem af dat mensen de games op de verschillende platformen gaan vergelijken en heb je games die allemaal de controller gebruiken zoals ie bedoelt is.
Of moeten we de doelgroep lager inschatten:
"Mijn zoontje vindt Cars een leuke film, nu wil hij een spelletje van Cars. Goh die Wii is de helft goedkoper dan de Xbox360 en ziet er nog schattiger uit ook, laat ik die kopen."
Graphics en gameplay zijn niet eens ter spraken gekomen.
---
EDIT:
Hier een completere lijst. Blijft nog steeds niet al te rooskleurig. Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Zou erg jammer zijn als we zometeen een 2e Dreamcast on our hands hebben. Topconsole met kutgames en een te kleine marketing campagne.
Welke makro ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:28 schreef ikookhier het volgende:
Wii Qwest
Bartsmitresrevering NR,7,volgendeweek
Frs1 binnen
Frs Berverijkgisteren alles verkocht
Intertoysreservering NR,7.twee weken
Dynabiteuitverkocht
Dixons alkmaarzeer beperkt verkrijgbaar
Dixons Beverwijkuitverkocht
Macropas de 12 dec
Mediamarktuitverkocht
V&D Alkmaarbeperkt verkrijgbaar
V&D Beverwijkgeen verkoop
Gameshop beverwijkuitverkocht
Mycomgeen verkoop
spellenboer1 binnen op lijst
beverwijkquote:
Op gamerankings is het nog steeds niet veel soeps hoor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:29 schreef Neverstop het volgende:
[..]
De userscores zijn ook elke keer een stuk hoger per game. Als jij een betere site hebt wil ik 'm graag zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |