Misschien wil Thijs wel een klein broertje of zusje?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
echt ik ben flieftFonske
door jou ga ik dus rammelen he
Dan moet hij toch echt nog even wachten, mama is nog lang niet zoverquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Misschien wil Thijs wel een klein broertje of zusje?![]()
In het engeltjes topic staan een paar foto''s van Thijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef bixister het volgende:
heu bar, is dat thijs?! daar zou ik 'm niet herkend hebben, dacht eerder dat 't jordy was!
heb ik gezien bar, heel mooi!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
In het engeltjes topic staan een paar foto''s van Thijs
BE, ik bewaar 'm voor je meidquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er alsjeblieft een van de meidenmoeders die ontzettend leuke lapjesjurk voor mij reserveren?![]()
Volgens mij heeft Jessie hem en ik zie hem nu ook in een post van Fuente.
Als ik toch ooit een meisje krijg dan moet en zal ze in zo'n jurk hoor!Ik vind hem echt zo leuk!
Oh, en de meisjes erin zijn natuurlijk ook leuk!
En verder kijk ik hier niet al te vaak uit zelfbescherming. Al die verse babietjes die om op te vreten zijn, ook met frummelmondjes en/of schele oogjes enzo.Ik rammel het topic gewoon weer uit!
Ik mis 'm ook volgens mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef NaatjeAron het volgende:
Ik mis ECHT iets he??
Die is ook lief!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:33 schreef bixister het volgende:
hihi ik dacht ook al even, goh kent naatje bright?
BE wij hebben 'm in 't blauw/roze, is dat wat voor je? en zo nee: hij komt van de H&M, wie weet kun je 'm daar zelf nog 'scoren'. [edit]ik zie dat die andere kleur ook al voor je bewaard wordt.[/edit]
Nu kan ik hem nog aandoen wat ik wil, dus moet ik ervan profiteren. Binnen een aantal jaar heb ik daar vast niks meer over te zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:46 schreef Githa het volgende:
Fons, jij wordt de beste gekleede vent van het jaarwat een out-fits!
62-68, hangt ervan af van waar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
in welke maat zit jij met Fonske
Wat doen ze in Belgie toch vreemde dingen met hun kinderenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:47 schreef Bass-Miss het volgende:
En zo hangt hij buiten te drogen...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef MeNicole het volgende:
Mag ik u voorstellen, de nieuwe kerstman![]()
![]()
[afbeelding]
Ben niet echt een 'vrouw van ... ' ja ik ben het wel maar niet van iemand die jullie kennenquote:Op zondag 10 december 2006 15:43 schreef Jelief het volgende:
Jundi ben jij de vrouw van...?
Ow en mooi meisje trouwens!
Tnx, voor je opmerking, ik zal het in de groep gooien. Vooral nu ik haar zo vanochtend aantrof.quote:Op maandag 11 december 2006 13:06 schreef Jelief het volgende:
[bezorgde modus] Tazz wordt het niet eens tijd om het bedje omlaag te doen?[/bezorgde modus]
Mooi meisje Mahre,
quote:Op zondag 10 december 2006 13:48 schreef Stiekemurd het volgende:
Aww wat een schatje Jundi!
Benthe heeft een kerstboom gekregen op haar kamertje:
Papa helpen
[afbeelding]
Ja!!!quote:Op maandag 11 december 2006 12:38 schreef Tazz het volgende:
[afbeelding]
Daar wordt je toch vrolijk van..![]()
Het heeft er ook een krappe 10 minuten in gezeten, toen heeft ze ze er zelf uitgetrokken en lag ze met coupe windhoos onderuit op de bank tv te kijkenquote:Op maandag 11 december 2006 15:51 schreef bixister het volgende:
suus wat veel speldjes! dat je dat toelaat joh, ben benieuwd of anna ooit ook zo met zich zal laten tutten.
hmm, nee dat denk ik nietquote:Op maandag 11 december 2006 21:34 schreef lcicle het volgende:Ik hoop niet dat ik je beledig Tazz, maar wat lijkt Mahre op Merlijn!
Ze is door mijn schoonouders echt schofterig verwend. Zal zo ff een foto van de buit plaatsen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef PM-girl het volgende:
Piet en Anna, ik vind het zo'n knappe kinderen! Mooi om te zien.
Vicky, met zo'n auto is het ideaal boodschappen doen, met kinderwagen ed! Vond ze de Sintcadeaus wel leuk?
ach het zijn maar kleren he voor de kids, die zijn zo vuil en dan krijgen ze iets schoons aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:47 schreef kozakken het volgende:Hoezo kerst in vol ornaat.
Ziet er naar uit knorretje, dat jullie er dan ook wel aan moeten geloven. Ander vallen jullie zo uit de toon bij jullie kinderen
Ja, dat vraag ik me ook dikwijls af als ik naar Fonske kijk.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:01 schreef jessie het volgende:
Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat je nu dat hele bekkie erin terug ziet. En als ze zo klein zijn vroeg ik me altijd af hoe ze zou worden.
Een mooie rooie zoals jouw dochter,he.quote:Op zondag 17 december 2006 22:57 schreef bixister het volgende:
oooh wat een lieve tante!!!(en fonske mag er natuurlijk ook zijn
).
quote:
Ik had stiekem gehoopt dat Fons zo rood ging zijn. Het zat erin, als je mijn lief zn zusje ziet en mijn vader heeft een rosse snor. Bij zijn geboorte dacht ik heel ff... maar 't was bloed....quote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef bixister het volgende:
misschien nog wel mooier rood, ik houd wel van dat diep-rode. anna's haartjes zijn steeds lichter oranje aan 't worden.maar het klopt dat ik sinds anna er is wel een extra zwak voor rood harigen heb gekregen. ik zie er ineens ook zoveel!
Vergeet ik bijna te zeggen.. je hebt HELEMAAL gelijk! Wat een scheeeetje! En een knapperd ook nogquote:Op zaterdag 16 december 2006 08:56 schreef Belana het volgende:
weten jullie, Ezra he, dat is het liefste babietje van de heeeeeele wereld
Ik vind ze goedgekeurdquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef dutchie het volgende:
@Yoni, zijn ze goedgekeurd?
Het valt me alleen op dat je de pixels wel erg duidelijk ziet, raar hoor.Die van Sugar en Evenstar zijn veel helderder. Zou dat aan photobucket liggen? (hoop het zo, anders is die 400d toch iets te hoog gegrepen voor mij
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |