Misschien wil Thijs wel een klein broertje of zusje?quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
echt ik ben flieftFonske
door jou ga ik dus rammelen he
Dan moet hij toch echt nog even wachten, mama is nog lang niet zoverquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Misschien wil Thijs wel een klein broertje of zusje?![]()
In het engeltjes topic staan een paar foto''s van Thijsquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:22 schreef bixister het volgende:
heu bar, is dat thijs?! daar zou ik 'm niet herkend hebben, dacht eerder dat 't jordy was!
heb ik gezien bar, heel mooi!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
In het engeltjes topic staan een paar foto''s van Thijs
BE, ik bewaar 'm voor je meidquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:19 schreef Brighteyes het volgende:
Kan er alsjeblieft een van de meidenmoeders die ontzettend leuke lapjesjurk voor mij reserveren?![]()
Volgens mij heeft Jessie hem en ik zie hem nu ook in een post van Fuente.
Als ik toch ooit een meisje krijg dan moet en zal ze in zo'n jurk hoor!Ik vind hem echt zo leuk!
Oh, en de meisjes erin zijn natuurlijk ook leuk!
En verder kijk ik hier niet al te vaak uit zelfbescherming. Al die verse babietjes die om op te vreten zijn, ook met frummelmondjes en/of schele oogjes enzo.Ik rammel het topic gewoon weer uit!
Ik mis 'm ook volgens mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef NaatjeAron het volgende:
Ik mis ECHT iets he??
Die is ook lief!quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:33 schreef bixister het volgende:
hihi ik dacht ook al even, goh kent naatje bright?
BE wij hebben 'm in 't blauw/roze, is dat wat voor je? en zo nee: hij komt van de H&M, wie weet kun je 'm daar zelf nog 'scoren'. [edit]ik zie dat die andere kleur ook al voor je bewaard wordt.[/edit]
Nu kan ik hem nog aandoen wat ik wil, dus moet ik ervan profiteren. Binnen een aantal jaar heb ik daar vast niks meer over te zeggen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:46 schreef Githa het volgende:
Fons, jij wordt de beste gekleede vent van het jaarwat een out-fits!
62-68, hangt ervan af van waar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:34 schreef Bar_en_Mar het volgende:
in welke maat zit jij met Fonske
Wat doen ze in Belgie toch vreemde dingen met hun kinderenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:47 schreef Bass-Miss het volgende:
En zo hangt hij buiten te drogen...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:10 schreef MeNicole het volgende:
Mag ik u voorstellen, de nieuwe kerstman![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |