Volgens mij gaat Brian niet verder want hij krijgt geen duidelijke tekens van Nena. Hij zit te twijfelen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:30 schreef neferhone het volgende:
[..]
denk dat je je daar in vergist; ze had al lang verder kunnen gaan maar dat doet ze niet niet he; en brian wil echt wel![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:58 schreef Roy_vdm het volgende:
Is Asociasia al aan het slapen? Het lijkt alsof ik haar stem hoor maar ik zie haar niet op de stream.
Gloomy!quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:00 schreef avonne het volgende:
[..]dan vrees ik dat je haar ook nog hoort als je de pc uit hebt en in je bedje ligt
She is coming to haunt you![]()
wat dan, komt er op neer dat hij niet snapt dat Eveline niet kiest om eruit te gaan ipv 4 weken op bed te liggen. Ik snap dat ook niet. Maarja hij gebruikt er wel een hoop aparte woorden bij ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze komen weer met paranoide verhaaltjes. Vooral Bart weer.
Ik kan het mij wel voorstellen, Nathanael wakkert die gevoelens behoorlijk aan en het zijn niet eens vreemde vragen die hij stelt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
Ze komen weer met paranoide verhaaltjes. Vooral Bart weer.
dat was omdat de redactie haar gezegd heeft dat ze de uitzendingen niet haalt. Ze moet met iets komen heeft ze verteld. Steekje gevenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:02 schreef Roy_vdm het volgende:
Bart: "What the fuck doe je hier?"
Dat is de specialiteit van Nathanael: oeverloos gezwamquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:10 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat een oeverloos gelul.
Bart is ook zo'n slome....ik zie hem nog schoorvoetend naar Lesley sluipen iedere keer, en hij heeft haar nou nog geen beurt gegeven.....dat beetje opdrukken doet ie ook maar voor de vorm.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:03 schreef avonne het volgende:
Hé, Bart, wat ga jij eigenlijk doen?
Behalve filmpjes kijken op de PC en roddelen over anderen?
is er nu eigenlijk al aangegeven of Brian of Natanael Eveline gaat voordragen bij een volgende ontslagronde?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:10 schreef Roy_vdm het volgende:
Wat een oeverloos gelul.
Ik hoop dat het Nathanel wordt en dat Evilene dan weer zo'n opleving krijgt als toen Stephan haar nomineerde.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
is er nu eigenlijk al aangegeven dat Brian of Natanael Eveline gaat voordragen bij een volgende ontslagronde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |