Ze schijnen toch al niet meer te gaan daten. Brian wil niet verliefd worden in het huis en schijnt het te hebben afgeblazen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij zet Tamara voor Joker voor heel Nederland.....zal wel normaal zijn op de Antillen![]()
Als ik haar was , zou ik hem meteen een rotschop geven...![]()
Juist ja..... Brian test Nena dr honingpotje....quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat flikt BRian nu met zijn handen????
dus depressief lijkt mijquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:19 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Daarom geloof ik het niet .....als je echt ziek bent, kijk je echt wel uit wat je eet, buiten of dat je het wel aankunt dat eten van Junkfood.....![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist ja..... Brian test Nena dr honingpotje....
Gadverdamme ja, je hebt helemaal gelijk. Wat een misselijk ventje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:22 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij zet Tamara voor Joker voor heel Nederland.....
Dat lijkt mij minder voor de hand liggen. Of DGK_redactie moet haar toestemming geven het huis te betreden. Brains zal haar wel niet meer uitnodigen.quote:Als ik haar was , zou ik hem meteen een rotschop geven...![]()
nou ze laat het toe dus lijkt me wel dat ze wat voor hem voeltquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:25 schreef Gigageil het volgende:
Ik zou me een sukkel voelen als ik zo op de rug van een 19-jarige zat te wrijven zonder enige teken van leven en met starende ogen van kijkers en mischien wel zijn date die het echt met hem meent.....![]()
Inmiddels lijkt "iets voor iemand voelen" bij Nena geen argument meer te zijn om zaken toe te laten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef neferhone het volgende:
nou ze laat het toe dus lijkt me wel dat ze wat voor hem voelt
Ik denk dat Brain dezelfde overpeinsing bezigt, maar dan in het Engels.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Lijkt me een klote klus, maar iemand moet het doen.
denk dat je je daar in vergist; ze had al lang verder kunnen gaan maar dat doet ze niet niet he; en brian wil echt welquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inmiddels lijkt "iets voor iemand voelen" bij Nena geen argument meer te zijn om zaken toe te laten.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Hij gaat zo Nena's billen vast wel even masseren. Lijkt me een klote klus, maar iemand moet het doen.
Nu even kijken hoe lang het duurt voordat Brain daarachter komt. In de tussentijd ga ik even naar de Satanaël-stream.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:33 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij slaapt het krengetje al.....
Dan is het MISBRUIK!!! Aangeven die eikel!quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:33 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij slaapt het krengetje al.....
volgens mij gaat het daar wel over, email checkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:37 schreef avonne het volgende:
Blijkbaar heeft iemand op de fair iets gezegd over een geheim in het huis.
Daarna ging het over internet, history, data
hehehe ....ja.....ze lag al te slapen....wat een looser die Brian....een slapend meisje op haar rug aaien....quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het MISBRUIK!!! Aangeven die eikel!
Waar zou dat eigenlijk goed voor zijn? Zoveel moeite, terwijl het ook gewoon per brief schijnt te mogen. Ze hebben waarschuwingen en weet ik wat niet meer al gehad via briefpost, dus daar is echt geen geheime site voor nodig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij speelt Bart vals.....hij weet het zo mooi te vertellen.....hij zal wel een vriend hebben die een weblog bijhoud met geheime informatie tussen de tekst.......![]()
zit hij aan d'r ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is het MISBRUIK!!! Aangeven die eikel!
Ik zie daar Bart, Brian en Nel alledrie voor aan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij speelt Bart vals.....hij weet het zo mooi te vertellen.....hij zal wel een vriend hebben die een weblog bijhoud met geheime informatie tussen de tekst.......![]()
Ik hoorde dat het over Hyves ging. Van de week heb ik het ook al horen vallen. En dat iemand er een gesprek over kreeg. Toen werd ook al niet duidelijk over wie het ging. (maar ik denk Nena)quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef Gigageil het volgende:
Mocht er iets gebeurt zijn, mijn verdenking gaat ook uit naar Bart zelf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef Gigageil het volgende:
Bart denkt dus 100% dat het Nena is. Hij noemde iedereen die het niet kon zijn en alleen Nena kwam in dat lijstje niet voor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het over Hyves ging. Van de week heb ik het ook al horen vallen. En dat iemand er een gesprek over kreeg. Toen werd ook al niet duidelijk over wie het ging. (maar ik denk Nena)
Ze wisten niet van tevoren hoe streng de censuur zou zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar zou dat eigenlijk goed voor zijn? Zoveel moeite, terwijl het ook gewoon per brief schijnt te mogen. Ze hebben waarschuwingen en weet ik wat niet meer al gehad via briefpost, dus daar is echt geen geheime site voor nodig.
Ik denk toch echt wel dat de post gelezen wordt voor ze het krijgen. Het zit altijd in dezelfde grote witte envelopenquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar zou dat eigenlijk goed voor zijn? Zoveel moeite, terwijl het ook gewoon per brief schijnt te mogen. Ze hebben waarschuwingen en weet ik wat niet meer al gehad via briefpost, dus daar is echt geen geheime site voor nodig.
Klopt, maar er staat dus wel vanalles in wat er wat mij betreft niet in zou mogen staan. Waarschuwingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:45 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk toch echt wel dat de post gelezen wordt voor ze het krijgen. Het zit altijd in dezelfde grote witte envelopen![]()
Nope, Evil heeft ervoor gekozen om een weekje in de master bedroom te gaan liggen. Komt ze vast wel lekker tot rustquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Eveline gaat dus naar een kuuroord voor een week?
nog niet zeker, waarschijnlijk wel...nadat mensen haar hebben overtuigd dat je daar toch wat meer tot rust komt dan in de villaquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:49 schreef scanman01 het volgende:
Eveline gaat dus naar een kuuroord voor een week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |