abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44266388
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:43 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Twee grote verschillen:
  • Het gaat om Kamerleden en niet om de regering.
  • Er is geen sprake van dat kiezers direct benaderd worden.
  • Plus dat het een enquete is waarbij het initiatief niet bij de Kamer lag.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
    pi_44266580
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 23:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wat heeft dat bericht over John Kerry en Nederlandse Kamerleden dan met deze zaak te maken?
    Als je mijn post lees zie je dat ik daar een vraag aan je stel, met een voorbeeld wat mij nog bij was gebleven. Ik meen me te herinneren dat er rond die verkiezingen wel meer speelde, waarbij de discussie oplaaide of overheden hun steun direct uit moeten spreken t.a.v. buitenlandse verkiezingen.
    pi_44266615
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 23:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

Plus dat het een enquete is waarbij het initiatief niet bij de Kamer lag.
    Dat lijkt me niet erg veel uitmaken. De manier waarop overheid en pers van elkaar gebruik maken lijkt me wel bekend. Als de Kamer zich hier niet over had willen uitspreken hadden ze dit ook niet op verzoek van Vrij Nederland gedaan.
    pi_44266632
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je ook nog een inhoudelijk verhaal? Het lijkt er gewoon niet op dat het om staatsbemoeienis gaat maar een wat raar verdwaald mailtje - maar natuulrijk koren op de molen van mensen die een hekel aan allochtonen hebben. Ze gaan hun gang maar.
    Een verdwaald mailtje dat bij 200.000 personen in de inbox is beland. Sure.

Het is verdacht wat hier gebeurt en het zou goed zijn als er wordt onderzocht hoe de vork in de steel steekt. Mogen ze wat mij betreft ook meteen eens even die Turkse organisaties van de heren Tonca en Sacan onder de loep nemen. Contacten tussen Turkse Nederlanders en de Turkse regering zijn tot daaraantoe, maar als de Turkse regering bezig is met beinvloeding van Turks-Nederlandse politici en kiezers dan gaat me dat een grote stap te ver.
    pi_44266676
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 23:44 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Als je mijn post lees zie je dat ik daar een vraag aan je stel, met een voorbeeld wat mij nog bij was gebleven. Ik meen me te herinneren dat er rond die verkiezingen wel meer speelde, waarbij de discussie oplaaide of overheden hun steun direct uit moeten spreken t.a.v. buitenlandse verkiezingen.
    Jij brengt het in, dus je zoekt het ook maar op. Ik kan me iig niet herinneren dat de Nederlandse regering voormalige Nederlanders met een Amerikaanse nationaliteit een stemadvies heeft toegezonden.
    pi_44266719
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 23:48 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Jij brengt het in, dus je zoekt het ook maar op. Ik kan me iig niet herinneren dat de Nederlandse regering voormalige Nederlanders met een Amerikaanse nationaliteit een stemadvies heeft toegezonden.
    Nogmaals, dat heb ik niet beweerd en zelfs in mijn originele post tegengesproken. Flauwe herhaling.
    pi_44267401
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 23:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet erg veel uitmaken. De manier waarop overheid en pers van elkaar gebruik maken lijkt me wel bekend. Als de Kamer zich hier niet over had willen uitspreken hadden ze dit ook niet op verzoek van Vrij Nederland gedaan.
    De media zou je eerder van beïnvloeding kunnen beschuldigen dan de Kamer (in dat geval zou ik het laatste referendum een beter voorbeeld vinden) maar er is wel een heel groot verschil tussen een algemene enquete en een gericht stemadvies.
    "I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
      zaterdag 9 december 2006 @ 00:32:22 #58
    93744 Finder_elf_towns
    Sterf nu en vloek tevergeefs
    pi_44267694
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 22:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je ook nog een inhoudelijk verhaal? Het lijkt er gewoon niet op dat het om staatsbemoeienis gaat maar een wat raar verdwaald mailtje
    pi_44270899
    En dat moet dan in de EU.

Wat moeten wij met zo'n bananenrepubliek
    pi_44274259
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 23:18 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Mwah... de Nederlandse overheid sprak zich in 2004 ook vrij duidelijk uit voor Kerry... Toen Bush eenmaal herkozen was kwamen we onder Balkenende echter binnen de kortste keren weer bij Bush op schoot terecht. Het kan dus verkeren.
    Ja dat vraag ik mij ook af hoeveel heeft de EU er voor over om te zorgen dat er een democraat aan de macht komt (of een EU gezinde).
    En doen ze dan ook aan sponsering of niet.
    1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
    "Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 februari 2007 @ 23:33:59 #61
    862 Arcee
    Look closer
    pi_46281775
    Die Kaya zit nu bij P&W.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_46490332
    quote:
    Op dinsdag 13 februari 2007 23:33 schreef Arcee het volgende:
    Die Kaya zit nu bij P&W.
    P&W?
    Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
    -Rabia Al-Basri
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')