Bwhehe ja dat zal helpenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:47 schreef -Jewcookie- het volgende:
Weet niet welke winkel je het hebt gekocht maar gewoon terug brengen. Nee heb je ja kan je krijgen. Als het niet duidelijk was dat daar een snoertje zat is het niet jouw schuld dat je niet oplet en geen verpakking kan openmaken.
Ik had een paar biertjes op, en toen heb ik met een nieuw scherp mesje het draadje doorgesneden... mag ik een nieuwe?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:49 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Bwhehe ja dat zal helpen
"Hoi, ik heb met mijn beperte geestelijke vermogen en beperte motoriek dit ding naar de tyfus geholpen, mag ik een nieuwe?"
Riiiiight
daar zit geen snoertje aan...quote:
Waarom denk je dat het zo goed verpakt is?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Altijd gezeik met de Sony PS2 verpakkingen. Pas nieuwe PS2 controller gekocht, zonder mes krijg je die zooi niet open. Hoe wil je die shit ooit ruilen.
Stop het gewoon in een doos... De PS2 zelf zit toch ook in een doos? Die krijg je tenminste netjes open...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Altijd gezeik met de Sony PS2 verpakkingen. Pas nieuwe PS2 controller gekocht, zonder mes krijg je die zooi niet open. Hoe wil je die shit ooit ruilen.
Waarom denk je dat vrouwen geen PS2 games spelen???quote:
Zou dat het echt zijn?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef Biogarde het volgende:
Waarom denk je dat het zo goed verpakt is?
Je bent een schande voor het mannelijke geslachtquote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef Banzi het volgende:
[..]
Waarom denk je dat vrouwen geen PS2 games spelen???
Omdat ze de verpakking helemaal niet open krijgen... Ik kreeg hem tenminste nog open!!! En kon nog met z'n 3-en dat spel spelen...
De verpakking ging ook wel razend makkelijk open hoor! Dat doet geen vrouw me na...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:59 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Je bent een schande voor het mannelijke geslacht![]()
Een beetje geestelijk denkvermogen gecombineerd met een werkende motoriek en het juiste "gereedschap" (aka 1 zakmes oid) moet makkelijk zo'n verpakking open kunnen krijgen![]()
Nee, dat zie je verkeerd... (Anders zou ik ook niet mogen spelen...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Mannen en spelletjescomputers.
Die dingen zijn voor kinderen.
En grote kinderen!!!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Geef de mijne zo'n pakje met mayonaise...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef schatje het volgende:
Ja Oblivion, mannen kunnen wat dat betreft heel lomp zijn.
Dat kan met je handen... Eventueel even je tanden erin om het topje weg te scheuren... Een doos, die kan je open vouwen... Eventueel met piepschuim erin, zodat de inhoud niet heen en weer schuift...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geef de mijne zo'n pakje met mayonaise...![]()
Vertel het hem...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:08 schreef Banzi het volgende:
[..]
Dat kan met je handen... Eventueel even je tanden erin om het topje weg te scheuren... Een doos, die kan je open vouwen... Eventueel met piepschuim erin, zodat de inhoud niet heen en weer schuift...
Je hebt het toch verkeerd gedaan, anders was het snoertje nog wel heel...quote:
PS2 dingen... in dik plastic... Krijg dat maar eens open met je handen, nou, mooi niet dus! Zelfs een gewone schaar maak je bot op die verpakking... Als de inhoud net zo stevig was als de verpakking zou dat super zijn! Op een normale manier is dat niet open te krijgen, hier heb je grof gereedschap voor nodig...
En dan versieren ze het ook nog net zo dat het draadje precies op een plek zit waar het logisch is dat je gaat snijden... Leg dat maar eens uit als je garantie wilt...
Gemiddelde leeftijd van de gamer van tegenwoordig ligt rond de 30 jaar.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hou van multiplayer games... Ik speel alles:quote:Op donderdag 7 december 2006 22:15 schreef Roflpantoffel het volgende:
TS, waarom koop je zo'n bagger game
Waarom wij geen ps2 spelen ? Omdat jullie anders gaan huilen dat wij wel normaal de verpakking open kunnen krijgen. We houden gewoon rekening met jullie gevoelquote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef Banzi het volgende:
[..]
Omdat ze de verpakking helemaal niet open krijgen... Ik kreeg hem tenminste nog open!!! En kon nog met z'n 3-en dat spel spelen...
quote:3 controllers kwamen er netjes uit... en de 4e??? Die kwam ook wel uit de verpakking, maar er zat maar 5cm snoer aan. Doorgesneden... rukzooi...
Dat had je volgens mij al redelijk voor elkaar toen je het snoer door sneed.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:45 schreef Banzi het volgende:
Nu moest ik gelijk alweer mijn garantie laten verlopen door het snoertje opnieuw aan te solderen.
Oh deze had ik niet gezien...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:56 schreef Banzi het volgende:
[..]
Power to the women!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Nonneke het volgende:
ik heb ze alle 4 open gekregen zonder het snoer kapot te snijden![]()
quote:
en is dat een negatieve eigenschap?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:39 schreef Maikuuul het volgende:
Je wilde gewoon zo snel mogelijk dat spel spelen
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef Banzi het volgende:
[..]
en is dat een negatieve eigenschap?
- Men ziet iets in de winkel, en wil dit graag hebben.
- Men doet het artikel in zijn/haar winkelmandje
- Men rekent af bij de kassa
- Men moet nog een heel eind naar huis rijden
- Men zet de auto op de handrem, doet de auto op slot
- Men zoekt de huissleutels, en gaat naar binnen
- Men hangt zijn/haar jas op
- Men maakt een praatje met degene die al thuis is
- Men neemt de artikelen mee naar daar waar de PS2 staat
Zoveel handelingen voordat je eindelijk van je spel kan gaan genieten...
JAAAAAAH!!!! Dan moet die verpakking snel open ja!!!!
Vreemd, ik doe mijn auto van het slot, stap in, start de auto en rijd naar de bestemming..quote:Op donderdag 7 december 2006 22:47 schreef Banzi het volgende:
[..]
- Men moet nog een heel eind naar huis rijden
- Men zet de auto op de handrem, doet de auto op slot
Ik hoopte eigenlijk dat ik de handelingen wat in kon korten...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Vreemd, ik doe mijn auto van het slot, stap in, start de auto en rijd naar de bestemming..![]()
WAAAAAAAAHHHHH, de blisterverpakking natuurlijk!!! Alleen zit er geen snoertje aan een memory-card...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Matness het volgende:
http://enquete.omroep.nl/(...)ef-efed-2508f85683b0
Weet ik wel, maar toch hebben mannen moeilijkheden met verpakkingen!quote:Op donderdag 7 december 2006 22:36 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat deze "man" met al zijn beperkingen het voor elkaar heeft gekregen om een kabel door te snijden zegt niet gelijk iets over alle mannen
![]()
Een klein mesje met alleen een scherpe punt does the trick, je moet door de verpakking, niet door de kabels
En niet te hard duwen, alleen door de verpakking
Nu weet ik nie of het je al opgevallen is, maar de kerstman zit in je reet.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:12 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd van de gamer van tegenwoordig ligt rond de 30 jaar.
Overdreven fistfucker is het.quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:26 schreef masterdave het volgende:
Nu weet ik nie of het je al opgevallen is, maar de kerstman zit in je reet.
sommige winkels stoppen daar een papiertje tussen, ideaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef star_gazer het volgende:
Bijna zo irritant als die tegen elkaar geplakte plakbandjes om je snoepzakje
Bij ons op de markt, <disclaimer>waar ze altijd de goedkoopste en lekkerste drop hebben</disclaimer>, doen ze dat nooit. Met als gevolg dat ik bij thuiskomst altijd een kwartier sta te pielenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Matness het volgende:
[..]
sommige winkels stoppen daar een papiertje tussen, ideaal
Ik heb deze ingevuld, een week later wordt ik gebeld door KASSA of ik in de uitzengding wilde komen!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Matness het volgende:
http://enquete.omroep.nl/(...)ef-efed-2508f85683b0
Wat dacht je van de lollies met papiertje eromquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef star_gazer het volgende:
Bijna zo irritant als die tegen elkaar geplakte plakbandjes om je snoepzakje
hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef Matness het volgende:
die klotedoppen van vruchtensap die je in moet drukken, die gaan vaak te hard waardoor je met je vingers in het sap schiet, lekker fris
en die met die draaidoppen, ik kan niet eens meer natellen hoevaak met me is gebeurd dat die hele dop eraf schoot en ik dus overbleef met een pak met een gat
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:48 schreef veldmuis het volgende:
gewoon zeggen dat het zo uit de verpakking kwam, boeien, moeten ze maar normale verpakkingen maken
ik haat ze ook, keidikke lasranden waar geen schaar doorheen komt.
quote:
Die nieuwe is toch best handig! Ik heb hem alvast even getestquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:38 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe herkenbaar.
Hoe vaker je die pakken opent, hoe sneller het misgaat.
En ieder jaar hebben ze weer een revolutinaire opening die nog slechter is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |