sommige winkels stoppen daar een papiertje tussen, ideaalquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef star_gazer het volgende:
Bijna zo irritant als die tegen elkaar geplakte plakbandjes om je snoepzakje
Bij ons op de markt, <disclaimer>waar ze altijd de goedkoopste en lekkerste drop hebben</disclaimer>, doen ze dat nooit. Met als gevolg dat ik bij thuiskomst altijd een kwartier sta te pielenquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Matness het volgende:
[..]
sommige winkels stoppen daar een papiertje tussen, ideaal
Ik heb deze ingevuld, een week later wordt ik gebeld door KASSA of ik in de uitzengding wilde komen!quote:Op donderdag 7 december 2006 23:28 schreef Matness het volgende:
http://enquete.omroep.nl/(...)ef-efed-2508f85683b0
Wat dacht je van de lollies met papiertje eromquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:09 schreef star_gazer het volgende:
Bijna zo irritant als die tegen elkaar geplakte plakbandjes om je snoepzakje
hoe herkenbaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:55 schreef Matness het volgende:
die klotedoppen van vruchtensap die je in moet drukken, die gaan vaak te hard waardoor je met je vingers in het sap schiet, lekker fris
en die met die draaidoppen, ik kan niet eens meer natellen hoevaak met me is gebeurd dat die hele dop eraf schoot en ik dus overbleef met een pak met een gat
quote:Op donderdag 7 december 2006 21:48 schreef veldmuis het volgende:
gewoon zeggen dat het zo uit de verpakking kwam, boeien, moeten ze maar normale verpakkingen maken
ik haat ze ook, keidikke lasranden waar geen schaar doorheen komt.
quote:
Die nieuwe is toch best handig! Ik heb hem alvast even getestquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:38 schreef HansU het volgende:
[..]
hoe herkenbaar.
Hoe vaker je die pakken opent, hoe sneller het misgaat.
En ieder jaar hebben ze weer een revolutinaire opening die nog slechter is![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |