Dat ìs Fotoloog toch? Een doorweekte postbode, zo'n eenzame fietser met volle fietstassen en natte knieën in stadsdeel Oost?quote:Op maandag 11 december 2006 11:35 schreef Tokay het volgende:
Behalve een doorweekte postbode
De grote!quote:Op maandag 11 december 2006 11:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou! Graag!Bij welke van je vijf kerstbomen moet ik gaan zitten?
![]()
Hmmmmm, àls het foto was, dan is hij wel heel erg van zijn route afgeweken!quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Gellius het volgende:
Dat ìs Fotoloog toch? Een doorweekte postbode, zo'n eenzame fietser met volle fietstassen en natte knieën in stadsdeel Oost?
Jummie!quote:Op maandag 11 december 2006 12:01 schreef Oblivion het volgende:
De grote!![]()
Trouwens ik heb er maar 3 staan.
Ik lette vroeger wel eens op op school.quote:Op maandag 11 december 2006 10:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja!Christophoor Henricus Didericus Buys Ballot
Wat een mod!!!![]()
Welnee! Meneer schreef.quote:Op maandag 11 december 2006 12:13 schreef Gellius het volgende:
'n Weer-meneer?
quote:
Inderdaad. Maar toch vinden kinderen het leuke boeken. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 11 december 2006 12:24 schreef Gellius het volgende:
De vraag is nu: waarom?
Nee.quote:
Geen fiets,auto !quote:Op maandag 11 december 2006 12:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat ìs Fotoloog toch? Een doorweekte postbode, zo'n eenzame fietser met volle fietstassen en natte knieën in stadsdeel Oost?
Jazeker!quote:Op maandag 11 december 2006 13:21 schreef fotoloog het volgende:
Toestanden......
quote:Op maandag 11 december 2006 14:15 schreef pyl het volgende:
Zijn dat de zusjes Bush?
Uitgesloten. Die ene is een prachtige begeerlijke vrouw en die ander is gewoon een meisje in kerstverpakking.quote:Op maandag 11 december 2006 13:32 schreef pyl het volgende:
Kom op, zeg Tokay! Dat geloof je toch zelf niet.![]()
Geil?quote:
Yeah, whatever.quote:
Dat zal best, tong. Maar ze is geen schaakster.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |