Vooral als je achter glas met verwarming en een warme chocolade zit...quote:Op maandag 11 december 2006 09:19 schreef pyl het volgende:
Dat frisse briesje maakt het nèt aangenaam.
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 09:24 schreef Oblivion het volgende:
Vooral als je achter glas met verwarming en een warme chocolade zit...![]()
Nee, tenzij je bedoelt dat het treinverkeer in onze moerasdelta gewoonlijk sterk wordt beïnvloed door de weersomstandigheden. Dan wel.quote:Heeft meneer iets met treinen te maken?
Toch weet ik zeker dat je in - nou, ongeveer de tweede klas van de Middelbare School deze meneer bent tegengekomen hoor.quote:Op maandag 11 december 2006 09:34 schreef Oblivion het volgende:
Sorry pyl, ben niet zo bekend met "weer" mensen....
Meneer Fahrenheit? Meneer Celsius?quote:Op maandag 11 december 2006 09:38 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toch weet ik zeker dat je in - nou, ongeveer de tweede klas van de Middelbare School deze meneer bent tegengekomen hoor.
Met de rug in de wind is dat. Maar dat is ook al duidelijk te zien aan zijn haardos.quote:Op maandag 11 december 2006 09:56 schreef pyl het volgende:
Dit wordt een o-jaatje, met op het noordelijk halfrond een afwijking naar rechts.![]()
Ja!quote:Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
Buys Ballot?
Ah, die ken ik alleen van straatnamen...quote:Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
Buys Ballot?
quote:Op maandag 11 december 2006 10:09 schreef Gellius het volgende:
Ha Tong80! MS Powerpoint vandaag?
Zijstraat van het Gallileiplantsoenquote:Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, die ken ik alleen van straatnamen...![]()
Niet van De Wet Van?quote:Op maandag 11 december 2006 10:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, die ken ik alleen van straatnamen...![]()
Zo heette mijn middelbare school.quote:Op maandag 11 december 2006 10:01 schreef Misstique het volgende:
Buys Ballot?
Nope, we hebben duidelijk niet op hetzelfde niveau gezeten in het tweede jaar...quote:
Sjokking! DWVCHDBB (smdrndw,bhlzohnhlvdwehhrvh) moet dus dringend in het brugklasjaar ondergebracht worden.quote:Op maandag 11 december 2006 10:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope, we hebben duidelijk niet op hetzelfde niveau gezeten in het tweede jaar...![]()
JA! Zodat als mijn zoon hier spelletjes komt spelen, het antwoord weet!quote:Op maandag 11 december 2006 10:23 schreef Gellius het volgende:
Sjokking! DWVCHDBB (smdrndw,bhlzohnhlvdwehhrvh) moet dus dringend in het brugklasjaar ondergebracht worden.
Brit,filosoof/wetenschapperquote:Op maandag 11 december 2006 10:33 schreef pyl het volgende:
Nee, Obli, opdat je zoontje later zal beseffen waarom het voorspellen van het weer een hachelijke zaak is.![]()
Afijn, da's ook een weerkundige, Fotoloog? Een Fransman - zoals Gellius al vermoedde?
Je steekt je hoofdje naar buiten en voila!quote:Op maandag 11 december 2006 10:33 schreef pyl het volgende:
Nee, Obli, opdat je zoontje later zal beseffen waarom het voorspellen van het weer een hachelijke zaak is.![]()
Isaac Newton?quote:Op maandag 11 december 2006 10:43 schreef fotoloog het volgende:
Neuh,meneer heeft een wet op zijn naam staan.
Ierquote:
Een jongen van Jan de Witt denkt daar heel anders over, hoor Tokay. Trouwens, ben jij Fotoloog op weg hier naartoe tegengekomen?quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 11:35 schreef Tokay het volgende:
Behalve een doorweekte postbode en de immer opgewekte groenteboer ben ik niemand tegengekomen, pyl.
Zag je hem toevallig ook niet bij de slijter?quote:Op maandag 11 december 2006 11:35 schreef Tokay het volgende:
Behalve een doorweekte postbode en de immer opgewekte groenteboer ben ik niemand tegengekomen, pyl.
Ja, ik was mezelf altijd nat, Obli.quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 11:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ja, ik was mezelf altijd nat, Obli.
En jij?![]()
Gedver...quote:
Ik zal niet in detail treden, maar het regende érg hard Obli. En ik had geen regenkleding bij me.![]()
Nou! Graag!quote:Op maandag 11 december 2006 11:46 schreef Oblivion het volgende:
Kopje warme chocolademelk? Met slagroom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |