Hmm, kippensoep!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:15 schreef Diaan73 het volgende:
witlof met ham en kaas... mjammie.
wij eten kippensoep met stokbrood en tonijn met stokbrood,op mijn verzoek.
En gellius.. ik zou een klacht indienen als ik jou was... geen gratis tas.HOe durven ze!!!
Toen je het vroeg was het al opquote:Op donderdag 7 december 2006 18:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, kippensoep!![]()
Enne scrut, ik vroeg hoe het was NIET wat het nu is!![]()
Toen jij aan het eten was, zat je toen te fokken?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen je het vroeg was het al op![]()
Nee, dat was toen ik aan het dweilen was, postzegels kocht en een brief postte.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Toen jij aan het eten was, zat je toen te fokken?![]()
Kijk, dus hoe was je eten?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ik aan het dweilen was, postzegels kocht en een brief postte.
Oh ja dat is heerlijk met lasagne!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Euh, afspoelen onder de kraan en in een vergiet laten uitlekken?
Wel blijven opletten bollekequote:Op donderdag 7 december 2006 18:39 schreef Oblivion het volgende:
Nee, John Lodge is niet goed hoor!
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat het Peter Frampton is.
quote:Scrutinizer schreef in het vorige topic - op donderdag 7 december 2006 @ 18:01:
Ik heb net een restje lasagne opgewarmd, dat is heel lekker met cola
Dito!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel blijven opletten bolleke
[..]
Ik had nog wel een heel leuk plaatje voor je opgezochtquote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Oblivion het volgende:
Alleen heb ik niet gelezen wat jij hebt geschreven, en weet jij niet meer wat je geschreven hebt...![]()
Wel als de vraag was: Wat eten jullie?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zegt niets over wat ik net gegeten heb.![]()
Eet smakelijk voor zo!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:47 schreef Gellius het volgende:
Het was nog mooier dan gisteren. Nu snel koken.
Ik kon 'm niet eens vinden.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:49 schreef Gellius het volgende:
Dat slijterijtje houden ze wel angstvallig op slot trouwens.
One step at the time Diaanquote:Op donderdag 7 december 2006 18:52 schreef Diaan73 het volgende:
hiiij llijlkt wel op Johny Depp... en nu ga ik weer liggen.... gaat even wat minder...
Geen idee, vind 'm net als Diaan op Johnny Depp lijken.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij heeft een rol in Southpark en zingt de titelsong.
Maar tissumniet. Zal ik dan die koiboi speciaal voor jou maar plaatsen?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Geen idee, vind 'm net als Diaan op Johnny Depp lijken.
Sterkte Diaan!
Nee hoor...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar tissumniet. Zal ik dan die koiboi speciaal voor jou maar plaatsen?
Yepquote:Op donderdag 7 december 2006 20:06 schreef brother52 het volgende:
Dan moet het Les Claypool van Primus zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |