Nietus! Ik zeg niks, maar wilde het wel even weten...quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zow even klaar met rusten en slapen.... hoofdpijn is nog steeds aanwezig, en nog steeds krachtsverlies van mn armen/handen. Als die krachtsverlies blijft, moet ik weer naar de huisarts..... in ieder geval had de rechterarm na 24 uur over moeten zijn, dus vanmorgen rond half 9. Het blijft/voelt erg gek. Trillende handen/armen als je bijv. een vuist wil maken of heel simpel als ik mn bril goed op mn neus wil zetten.
Kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:
En Peacemanis erg lief voor me en verzorgd me goed. Gisterenavond werd ik inderdaad "even gek" van hem, maar ook van mijn ouders die erg bezorgd waren en tot bijna 12 uur bij ons in het ziekenhuis hebben gezeten. Als het aan hun drie had gelegen, had ik vannacht in het ziekenhuis gelegen, ik wilde zelf gewoon naar huis.
![]()
![]()
Gek, inderdaad. Ik heb nooit zoiets in m'n omgeving meegemaakt. Ik weet er ook maar een beetje vanaf hoe dat allemaal werkt en kan en wil ook niet speculeren over wat en hoe.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
Zow even klaar met rusten en slapen.... hoofdpijn is nog steeds aanwezig, en nog steeds krachtsverlies van mn armen/handen. Als die krachtsverlies blijft, moet ik weer naar de huisarts..... in ieder geval had de rechterarm na 24 uur over moeten zijn, dus vanmorgen rond half 9. Het blijft/voelt erg gek. Trillende handen/armen als je bijv. een vuist wil maken of heel simpel als ik mn bril goed op mn neus wil zetten.
Kan me helemaal voorstellen dat je daar een beetje gek van wordt. Maar je betekent veel voor hen, dus het is wel begrijpelijk.quote:En Peacemanis erg lief voor me en verzorgd me goed. Gisterenavond werd ik inderdaad "even gek" van hem, maar ook van mijn ouders die erg bezorgd waren en tot bijna 12 uur bij ons in het ziekenhuis hebben gezeten. Als het aan hun drie had gelegen, had ik vannacht in het ziekenhuis gelegen, ik wilde zelf gewoon naar huis.
![]()
![]()
Ik had die foto van meneer zelf al eens geplaatstquote:Op donderdag 7 december 2006 17:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nietus! Ik zeg niks, maar wilde het wel even weten...![]()
Oh...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had die foto van meneer zelf al eens geplaatst![]()
So? gaan we zitten wachten op elkaar?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is het toch niet leuk meer voor Tokay?
Was ze daar niet meer toe bereid? Dat is me even ontgaan danquote:Op donderdag 7 december 2006 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt Mademoissele weer bereid gevonden de nacht met je door te brengen?
Oké dan, John Lodge.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
So? gaan we zitten wachten op elkaar?![]()
Zou je vandaag wéér een gratis boodschappentas krijgen?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:45 schreef Gellius het volgende:
Nee, ik mag weer naar de c1000 zo! Jeuh!
quote:
Hoezo: gratis boodschappentas??quote:Op donderdag 7 december 2006 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou je vandaag wéér een gratis boodschappentas krijgen?
Niet gehad?? Opeisen!quote:
Ik heb helemaal geen gratis boodschappentas gekregen! Jij weer wel zeker Fotoloog? En dat terwijl je onze buurt zo verafschuwt.quote:
Ik moet er morgen weer doorheenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen gratis boodschappentas gekregen! Jij weer wel zeker Fotoloog? En dat terwijl je onze buurt zo verafschuwt..
Hm juist.Maar wij hebben al een onverwoestbare "ik steun aids" boodschappentas.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet gehad?? Opeisen!Zo'n grote, praktisch onverwoestbare, lime-groene, geen-fratsen-dat-scheelt boodschappentas. Reuze handig bij verhuizingen en om je ouwe kranten naar de papierbak te slepen.
![]()
Nu niet de hele tijd er zo tussendoor zitten te kwaken Diaan. Er zijn wel ergere dingen op de wereld. Zo heb ik geen gratis boodschappentas van de nieuwe C100 ontvangen. Ik bedoel maar! Er zijn altijd mensen die het slechter hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap ze ook wel hoor en vind het ook erg lief/goed bedoeld. Het steunt me ook heel erg.
Ik doe het inderdaad rustig aan, kan momenteel ook niet echt anders. Het zal zoiezo de komende weken wel even rustig aan doen, al vind ik dat wel moeilijk hoor. Dat zit niet echt in me. Maar zoals ik me nu voel, heb ik geen andere keus en is het ook geen probleem.
Aids kan niet genoeg gesteund wordenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:56 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hm juist.Maar wij hebben al een onverwoestbare "ik steun aids" boodschappentas.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik snap ze ook wel hoor en vind het ook erg lief/goed bedoeld. Het steunt me ook heel erg.
Ik doe het inderdaad rustig aan, kan momenteel ook niet echt anders. Het zal zoiezo de komende weken wel even rustig aan doen, al vind ik dat wel moeilijk hoor. Dat zit niet echt in me. Maar zoals ik me nu voel, heb ik geen andere keus en is het ook geen probleem.
En nu lekker, door Peaceman bereid, eten...![]()
Als we dan toch geen plaatjes raden...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
Nog erger! Er kan bij dat stelletje volgevreten grootkapitalisten niet eens even een gratis tasje vanaf! Het geld dat ik al niet naar hen toegedragen heb! Grmbl.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Oblivion het volgende:
C100 geeft ook geen gratis boodschappentas weg...![]()
Ik heb net een restje lasagne opgewarmd, dat is heel lekker met colaquote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als we dan toch geen plaatjes raden...![]()
Wat gaan jullie eten?
Dat komt omdat je bij de C100 shopt, en niet de C1000quote:Op donderdag 7 december 2006 18:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nog erger! Er kan bij dat stelletje volgevreten grootkapitalisten niet eens even een gratis tasje vanaf! Het geld dat ik al niet naar hen toegedragen heb! Grmbl.
Heet jij diaan?quote:Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb net een restje lasagne opgewarmd, dat is heel lekker met cola![]()
*mopper*quote:Op donderdag 7 december 2006 18:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat komt omdat je bij de C100 shopt, en niet de C1000![]()
Ik heb haar nog 2x op d'r bek geslagen,komt ze thuis zonder gratis boodschappentas van de C1000quote:Op donderdag 7 december 2006 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aids kan niet genoeg gesteund wordenHebben jullie ook meegedaan aan De Week van het Huiselijk Geweld?
quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:03 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2x op d'r bek geslagen,komt ze thuis zonder gratis boodschappentas van de C1000![]()
So?quote:
Als we dan toch geen plaatjes raden...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
So?
[..]
Als we dan toch geen plaatjes raden...![]()
Wat gaan jullie eten?![]()
De broccoli is in de aanbieding.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:08 schreef Gellius het volgende:
Ik zat te denken aan bieflapjes stroganoff met zelfgemaakte aardappelpuree. Ik ben nog niet uit de groenten.
Nee, nu opeens niet meer hè?quote:
Witlof met ham en kaas...quote:Op donderdag 7 december 2006 18:08 schreef Gellius het volgende:
Ik zat te denken aan bieflapjes stroganoff met zelfgemaakte aardappelpuree. Ik ben nog niet uit de groenten.
Ollie! Hoe vaart het?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:52 schreef OllieA het volgende:
@ Diaan en peaceman.
Heel veel sterkte en beterschap gewenst, en zo.
Hoe was je eten....?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |