Van welke films moeten we die kennen dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:38 schreef peaceman het volgende:
![]()
Diana Bracho dus....
Al actief in films sinds 1949....
http://www.imdb.com/name/nm0102744/quote:Op donderdag 7 december 2006 15:48 schreef Tokay het volgende:
[..]
Van welke films moeten we die kennen dan?
Laatste update is van vanochtend, of je moet willen weten dat ze momenteel slaaptquote:Op donderdag 7 december 2006 15:50 schreef Gellius het volgende:
Is er al een Diaanupdate?
* Gellius noteert.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laatste update is van vanochtend, of je moet willen weten dat ze momenteel slaapt
Zorg je goed voor haar Peaceman?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laatste update is van vanochtend, of je moet willen weten dat ze momenteel slaapt
Néé Gellius, dan moet je zeggen: Ach, Diana Rigg weer 'ns!quote:Op donderdag 7 december 2006 15:52 schreef Gellius het volgende:
Ach, ms. Emma Peel weer 'ns?
Ik doe wat ik kan doen, maar probeer ook weer niet te bemoederend over te komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zorg je goed voor haar Peaceman?
Heeee, knap van jou!quote:
Mjah, ik ken niet veel namen, maar van deze mevroi wel, vind het namelijk een goede actrice!quote:
Ik las je mailtje pas vannacht, ik had ook niet geweten wat ik had moeten zeggen/schrijven. Het is te makkelijk om te zeggen dat je je niet zoveel zorgen moet maken. Natuurlijk maak je je enorm veel zorgen en schrik je je te pletter, even janken kan wel opluchten. Ik ken Diaan als een heel positief mens en dat zal haar zeker helpen bij haar herstel. Ik blijf positieve gedachten zenden naar jullie.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik doe wat ik kan doen, maar probeer ook weer niet te bemoederend over te komen.
Vooral gisteravond voelde ik me compleet machteloos toen die andere arm en dat been begonnen uit te vallen, maar nu haar been weer goed funcioneert en haar armen ietsje verbetering tonen zijn we allebei wel rustiger geworden (al was Diaan dat gister over het algemeen ook wel).
Maar goed, ik laat haar veel rusten en ben een klein uurtje geleden even wezen kijken hoe het ging. Veel meer kan ik niet doen.
Bizar gelig licht hier nu op de Marnixkade.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Hé, het regent hier (al de hele dag)
Spookyquote:Op donderdag 7 december 2006 16:17 schreef Z het volgende:
[..]
Bizar gelig licht hier nu op de Marnixkade.
Wil ik me graag bij aansluiten!quote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik had ook niet geweten wat ik had moeten zeggen/schrijven. Het is te makkelijk om te zeggen dat je je niet zoveel zorgen moet maken. Natuurlijk maak je je enorm veel zorgen en schrik je je te pletter, even janken kan wel opluchten. Ik ken Diaan als een heel positief mens en dat zal haar zeker helpen bij haar herstel. Ik blijf positieve gedachten zenden naar jullie.![]()
Thanx! We zijn stukken positiever als gister dat zeker. Wel hoop ik dat we niet nog zo'n avond als gister zullen meemaken. Dat was niks.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las je mailtje pas vannacht, ik had ook niet geweten wat ik had moeten zeggen/schrijven. Het is te makkelijk om te zeggen dat je je niet zoveel zorgen moet maken. Natuurlijk maak je je enorm veel zorgen en schrik je je te pletter, even janken kan wel opluchten. Ik ken Diaan als een heel positief mens en dat zal haar zeker helpen bij haar herstel. Ik blijf positieve gedachten zenden naar jullie.![]()
Obli is op dreef!quote:
quote:
quote:
Ik schrok me rot van die foto joh, wat een afgeleefd hoofd!![]()
Het leek mij meer een geëmigreerde zoon van Gerrit Zalm.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:39 schreef Tokay het volgende:
't Is vast een Amerikaanse muzikant.
Ik ook...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
O, ik weet het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |