Oef, gelukkig maar. Pyl is trouwens de enige waarvan ik verwacht dat hij de naam van de violist kent.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik dan weer. We kunnen verder hoor!
Gelukkig.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:14 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik dan weer. We kunnen verder hoor!
D'rom. Ik denk: ik meld het even.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:18 schreef Tokay het volgende:
[..]
Gelukkig.Het topic bloedde zowat dood zonder jouw stralende aanwezigheid.
Je moet stralen pyl, dan gaat het beter.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef pyl het volgende:
Ik voldoe weer eens niet aan de verwachtingen.
Je weet toch wel wie het intro van Willie the Pimp speelde?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef pyl het volgende:
Ik voldoe weer eens niet aan de verwachtingen.
Uhm ...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Je weet toch wel wie het intro van Willie the Pimp speelde?
Neuh.quote:
Dat klopt, die is wit.quote:(Ik dacht aan Jean Luc Ponty, maar die is wit, bij mijn weten.)
Niet echt.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Werd je voor een skinhead aangezien?
quote:
Treinhomo! Held!quote:Hij sprak een van de mannen er op aan nadat er racistische opmerkingen waren gemaakt. Buiten werd hij opgewacht en door de groep door een ruit van een winkelpand gegooid.
quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Treinhomo het volgende:
Diana Ross.
Yepquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:15 schreef Tokay het volgende:
Alweer Lady Diana?
Tuurlijk, scrut...quote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was even dweilen en postzegels kopen.
Was het weer die dag in het jaar?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was even dweilen.
Het was weer zo'n dagquote:Op donderdag 7 december 2006 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was het weer die dag in het jaar?
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was weer zo'n dagZo'n dag dat je een geopende tweeliterfles cola van de tafel afmaait terwijl je je uitrekt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |