Dat verzin je zelf, hè pyl?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:39 schreef pyl het volgende:
![]()
Vooruit, Diane de Poitiers, de maîtresse van Hendrik II, begenadigd tennister en liefhebber van Coca Cola, mits in de tweeliterverpakking.
Hij was gister weer eens op tv, op Canvas, ik heb nu eindelijk ook Flea van de RHCP herkend.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef Tokay het volgende:
[spuitelfmodus]Ah ja, die van The Big Lebowski. Die wist ik ook. Uiteraard.
Hmmm, meestal onthoud ik de naam van vrouwen zonder armen wel.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:49 schreef pyl het volgende:
Al vaker geplaatst, maar ja, een beetje contemporanist krijgt geen genoeg van haar.
[afbeelding]
Je hebt haar gisteren nog gezien, mét armen.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Hmmm, meestal onthoud ik de naam van vrouwen zonder armen wel.
Yep.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:53 schreef Z het volgende:
Julianne Moore.
Yepquote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef pyl het volgende:
Uhm ... The Shorts (Comment ça va?)?
Yepquote:Op donderdag 7 december 2006 14:05 schreef Treinhomo het volgende:
The shorts.
met één oog gaat het natuurlijk ook wat langzamerquote:Ik moet minder teruglezen...![]()
Lachen gaat wel, maar bij niesen pis ik bijkans in m'n broek.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef pyl het volgende:
Denk erom Treinhomo: vooral niet lachen!
M'n oog is alweer open.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
met één oog gaat het natuurlijk ook wat langzamer
Werd je voor een skinhead aangezien?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
M'n oog is alweer open.
'k heb wel een kleine week het idee gehad alsof ik een breedbeeldfilm op een normale TV zat te bekijken.
Ze zullen in Duitsland nog wel heel populair zijn, denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:10 schreef Tokay het volgende:
Wat zou er van die knaapjes zijn terechtgekomen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |