abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:52:23 #51
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44249729
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef denka het volgende:

[..]

Waarom heb je daar geen behoefte aan, waarom wil je niet dat iedereen weet wie je bent? Waar ben je bang voor? Je zegt dat je er trots op bent wat is het probleem dan. Ben je bang voor fanmail of dames die zich aan je onderwerpen?? Geef nu eens een goed en duidelijk argument waarom je niet wilt dat mensen je 'artiestennaam' kennen, de muziek die je hebt gemaakt en de bijbehorende spellen.
Iets van "ik wil niet dat iedereen me kent" is geen argument. Er moet een reden zijn waarom dat je dat niet wilt..
Omdat dat persoonlijk is, en ik ben hier niet op fok om mijn persoonlijke leven ten grabbel te gooien snappie, dat houd ik liever voor mezelf.
quote:
[..]

Waarom post je je muziek dan?? Ik denk dat iedereen die muziek maakt toch altijd benieuwd is naar de mening van iemand anders. Als je nooit feedback krijgt dan wordt je ook nooit beter. Maargoed je bent dus niet benieuwd naar de mening van iemand anders dan ben je de eerste artiest die dat heeft..
ik kan allang beter, het is oude meuk maar het gaat om de melodieen, als ik een modern programma zou gebruiken kan ik met gemak figuren die nu swerelds beste trancemakers genoemd worden van de plank stoten, en ik weet hoe ongelovelijk arrogant dat klinkt, dat weet ik best, ik heb alleen de pest aan dat muziekgenre dus ik zal het nooit gaan doen.
quote:
Dus mijn vraag, waarom post je de muziek hier als je er al geen mening over wilt horen..
[..]
zodat mensen die interesse hebben het eens kunnen horen, ze mogen best een mening geven maar mensen die met argumenten komen aanzetten dat het "zo en zo moet" of het gaan vergelijken met club muziek die kunnen beter rechtsomkeert want ik ga er nieteens meer op reageren nu.
quote:
Waarom heb je de pest aan dance en jongeren. En waarom zou dance muziek of andere elektro muziek gerelateerd moeten worden aan dronken jongeren. Je generaliseert nogal...
ik heb totaal niks met jongeren, en ik wil er niks mee te maken hebben, de jongeren van deze tijd hun interresses boeien mij geen reet, de muziek is zo simpel als rap (inclusief rap zelf ) jongeren zijn aggressief, hebben totaal geen empathie, zijn kortzichtig en lui, en daar tussen staan zal ik nooit.
Als ik in een zaal zou staan en ik zag ook maar 1 jongere op mijn muziek dansen dan trekte ik meteen de plug eruit en ging ik naar huis.
melodische/sfeer Muziek is niet om op te dansen, klaar.
quote:
Ik merk dat je nogal wat frustaties hebt, wat is het probleem??
deze tijd.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:02:06 #52
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44250049
Oja nog iets:

Je lokt zelf reacties uit met je antwoorden als:

• Ik ben een artiest
  • Ik heb game muziek gemaakt voor bekende spellen
  • Ik kon contracten tekenen

Vind je het gek dat mensen dan vragen stellen hierover en jij vervolgens hier geen antwoordt opgeeft..

Ik kan ook wel zeggen dat ik met u2 op het podium heb gestaan, profvoetballer bij ajax ben geweest en carmen electra heb geneukt

Mijn tip:

Begin hier dan zelf niet over als je er toch geen toelichting over geeft, of zeg het maar geef dan ook info..
  • Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
      vrijdag 8 december 2006 @ 14:09:29 #53
    118784 denka
    Vrijheid! Blijheid!
    pi_44250291
    quote:
    ik heb totaal niks met jongeren, en ik wil er niks mee te maken hebben, de jongeren van deze tijd hun interresses boeien mij geen reet, de muziek is zo simpel als rap (inclusief rap zelf ) jongeren zijn aggressief, hebben totaal geen empathie, zijn kortzichtig en lui, en daar tussen staan zal ik nooit.
    Als ik in een zaal zou staan en ik zag ook maar 1 jongere op mijn muziek dansen dan trekte ik meteen de plug eruit en ging ik naar huis.
    melodische/sfeer Muziek is niet om op te dansen, klaar
    Het verhaal van jongeren kan ik me wel in vinden, ik vind de huidige jeugd nu ook niet je van het en erger me er ook vaak mateloos aan. Waar ik me niet in kan vinden is het tweede dikgedrukte stuk. Ieder individu ervaart muziek op zijn of haar manier en geeft er dus ook een eigen interpretatie aan. De een staat stil, de ander beweegt/danst en weer een ander doet iets anders..Dus om nu te zeggen dan trek ik de plug eruit vind ik wel erg ver gaan en je gaat dus mensen verplichten niet los te gaan en dus niet hun eigen expressie te geven aan de muziek..Dat is niet wat bij muziek hoort, muziek is universeel en de manier waarop mensen de muziek ervaren ook..Het zou precies zo zijn dat je enkel metal mag luisteren als je ook daadwerkelijk metal shirts draagt etc..etc..
    Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
      vrijdag 8 december 2006 @ 15:12:42 #54
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44252392
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 14:02 schreef denka het volgende:
    Oja nog iets:

Je lokt zelf reacties uit met je antwoorden als:

• Ik ben een artiest
  • nee ik zei dat ik niet mijn 'artiesten' naam ging geven, niet dat ik een 'artiest' was, het is gewoon de naam waaronder ik mijn muziek heb staan, ik vind die benaming "artiest" zelf zowieso klef en smerig
    quote:
  • Ik heb game muziek gemaakt voor bekende spellen
  • dus?
    quote:
  • Ik kon contracten tekenen
  • ja ik had het in princiepe wel kunnen doen
    quote:
    Vind je het gek dat mensen dan vragen stellen hierover en jij vervolgens hier geen antwoordt opgeeft..

Ik kan ook wel zeggen dat ik met u2 op het podium heb gestaan, profvoetballer bij ajax ben geweest en carmen electra heb geneukt

Mijn tip:

Begin hier dan zelf niet over als je er toch geen toelichting over geeft, of zeg het maar geef dan ook info..
    Ik zeg al niks meer hoor.
    pi_44252648
    Ik vind je eigenlijk maar een sneu ventje, BJ.

Je kritiek op jongeren is erg eenzijdig en slaat als een lul op een drumstel. Ikzelf luister echt niet alleen naar 'simpele' muziek zoals techno of trance, maar luister ook naar bv Jerry Goldsmith, Howard Shore, Hans Zimmer en klassieke componisten zoals Erik Satie en Steve Reich.

Bovendien is electronische muziek helemaal niet zo makkelijk te maken als jij voordoet. Als dat zo was dan was iedere kneus die Magix Music Maker had gekocht nu miljonair geweest.

Je zegt dat je nieuwe nummers iedere trance-artiest de ruimte inblaast, maar vooralsnog heb ik alleen nog van die oude zooi gezien. Upload eens wat nieuws ofzo, dan zullen we wel zien of het zo goed is als jij zegt dat het is. Maar waarschijnlijk is dit toch tevergeefse moeite en kom je weer met de zoveelste smoes aanzetten.

Dus trek jij maar lekker de plug eruit als je iemand ziet dansen op jouw muziek. Je doet de aanwezigen er waarschijnlijk een groot plezier mee. Ik betwijfel sowieso of jij wel eens op het podium hebt gestaan... Op het podium red je het niet met je PlayStation hoor.

Nou, ik ga maar weer eens verder met mijn nieuwe EP, die over een maandje of wat gewoon in de winkel te koop is. Ik stuur je wel promo'tje, dan kun je je agressie weer botvieren op al die verderfelijke clubmuziek en Generation X.
      vrijdag 8 december 2006 @ 15:30:27 #56
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44252988
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
    Ik vind je eigenlijk maar een sneu ventje, BJ.
    BG graag.
      vrijdag 8 december 2006 @ 15:31:07 #57
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44253020
    p.s.
    quote:
    Hans Zimmer
    dan neem je ook meteen de meest doorsnee muziek makende filmcomponist zeg..allemachtig..
      vrijdag 8 december 2006 @ 15:37:40 #58
    118784 denka
    Vrijheid! Blijheid!
    pi_44253271
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
    Nou, ik ga maar weer eens verder met mijn nieuwe EP, die over een maandje of wat gewoon in de winkel te koop is. Ik stuur je wel promo'tje dan kun je je agressie weer botvieren op al die verderfelijke clubmuziek en Generation X.
    stuur mij er dan ook gelijk een
    Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
    pi_44253771
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
    p.s.
    [..]

dan neem je ook meteen de meest doorsnee muziek makende filmcomponist zeg..allemachtig..
    -3 geloofwaardigheid.
      vrijdag 8 december 2006 @ 18:45:36 #60
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44258190
    PDOA maak je eigen topic, het andere topic heb je ook al lopen verneuken met je "laten we het vergelijken competitie drang".
      maandag 11 december 2006 @ 17:40:49 #61
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44331540
    Ik moet even wat toevoegen, de muziek die ik hier dus heb neergezet is echt persoonlijk, mijn hele gevoel en wezen, leven, mijn ik, zit in de melodien de harmonie/balans van het geheel van elk nummer.
    Het is echt totaal niet te vergelijken en dat is de bedoeling dan ook nooit geweest, Nee ik heb geen muziek gemaakt voor bekende spellen, ik heb ook geen vynil gehad, ik zei dat in een sarcastische bui omdat mensen gingen vergelijken met hedentijdse muziek met de belachelijke opmerking dat het "zo moest"
    De muziek is van een levenslang verhaal dat ik heb geschreven, het boek Tc (de Time crafted) en willen jullie nog iets leuks weten? een van de Tmf logos is eigenlijk het Tc logo al ver voordat tmf het logo nam.
    (die met de 2 halve manen)

Maar goed ik postte deze muziek dus puur voor de mensen die interresse hadden in mijn muziek, dus laat ik jullie vriendelijk vragen niet meer te vergelijken met "moderne" watever muziek, ik heb deze muziek in midden jaren 90 gemaakt niet in dit jaar.

Voor degenen die nog geinterreseert zijn, op pagina 1 staan alle nummers die ik dusver heb geupload (even geen zin om meer muziek over te zetten op het moment, doe ik een andere dag wel weer)
      maandag 11 december 2006 @ 17:41:52 #62
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44331571
    p.s. natuurlijk zit er geen moderne opbouw in, maar de nummers zitten melodisch gezien zeer perfect inelkaar, geen enkele fout, alles staat zoals ik het wilde hebben
      maandag 11 december 2006 @ 17:42:59 #63
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44331613
    (Ik heb overigens wel nummers gemaakt voor minder bekende meuk trouwens )
      Moderator maandag 11 december 2006 @ 17:48:33 #64
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_44331818
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
    Dit is gewoon simpel midiwerk.
    quote:
    Op vrijdag 8 december 2006 09:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Okay, jou nummers graag.
    Tipje baaj klink eens op cerror's link
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      maandag 11 december 2006 @ 19:00:06 #65
    11502 nipeng
    The last ride is free
    pi_44334018
    Tja BG ik moet eerlijk zeggen dat ik jou ook wel wat vreemd vind reageren. Bepaalde punten die denka en PDOA noemen zie ik ook zo.

Wellicht komt het omdat jouw "hele gevoel en wezen" in de muziek zit dat jij soms wat (voor mij) vreemd reageert. Het kan ook zijn dat jij gewoon een rare snijboon bent. Ik weet het niet, ik ken je verder niet en heb ook geen behoefte om jou te be- of veroordelen.

Ik zou de mensen die zich ergeren aan jouw uitspraken en manier van posten willen verzoeken dit topic verder te negeren.
    pi_44334132
    Chiptune muziek noemen ze die stijl, luister maar eens wat tracks van user: cerror.
    Thought provoking, Mind challenging
    ...If MUSIC is your religion, DRONES are your only Altar...
    *BUILD DREAM MACHINES THAT HELP US WAKE UP*
      maandag 11 december 2006 @ 19:18:24 #67
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44334633
    Ik wens enkel dat mensen niet komen aanzetten met "vergelijkingen" om mijn muziek mee de grond in te willen boren als intentie, je kunt muziek gemaakt in de jaren 90 niet vergelijken met huidige muziek en ik post het niet om competitie op te zoeken, maar zoals gezegd geinterreseerden een kans te geven mij te aanschouwen in melodische vorm.
      Moderator maandag 11 december 2006 @ 19:21:35 #68
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_44334738
    .
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
    pi_44335004
    Dan vergelijken we het met de muziek uit de jaren '90.

Heb je ook stereo tracks of alleen die mono shit?
      maandag 11 december 2006 @ 19:49:35 #70
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44335773
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef PDOA het volgende:
    Dan vergelijken we het met de muziek uit de jaren '90.

Heb je ook stereo tracks of alleen die mono shit?
    Ik heb ook een stereo nummer genaamd Best, wat luisterwaardig is.
    pi_44336217
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb ook een stereo nummer genaamd Best, wat luisterwaardig is.
    Nou, uploaden dus!
      maandag 11 december 2006 @ 20:18:54 #72
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44336864
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 20:01 schreef PDOA het volgende:

[..]

Nou, uploaden dus!
    Was al upgeload maar ik zal het wel weer doen, moment.
      maandag 11 december 2006 @ 20:26:15 #73
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44337127
      maandag 11 december 2006 @ 20:26:29 #74
    118784 denka
    Vrijheid! Blijheid!
    pi_44337139
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
    Nee ik heb geen muziek gemaakt voor bekende spellen, ik heb ook geen vynil gehad, ik zei dat in een sarcastische bui omdat mensen gingen vergelijken met hedentijdse muziek met de belachelijke opmerking dat het "zo moest"

en nog volhouden ook..
      maandag 11 december 2006 @ 20:31:03 #75
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44337305
    Sarcasme heet dat, ik heb wel muziek gemaakt voor spellen niet voor spellen die commercieel aangeprezen worden of populair zijn.
    pi_44338321
    quote:
    Relaxed melodietje, maar jammer genoeg nog steeds mono...

Had wel wat meer dynamiek willen horen. Wat stereo effecten op die melodie bijvoorbeeld. Voor de rest wel aardig, hoewel ik op ACIDplanet en soortgelijke sites vaak betere dingen hoor van amateurcomposers.

En dit zeg ik niet om lullig te doen, maar je hebt jezelf zo zitten ophemelen hier dat ik toch wel iets beters had verwacht. Het was niet onaardig hoor, maar echt speciaal ook weer niet.
      maandag 11 december 2006 @ 22:14:27 #77
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44340452
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef PDOA het volgende:

[..]

Relaxed melodietje, maar jammer genoeg nog steeds mono...

Had wel wat meer dynamiek willen horen. Wat stereo effecten op die melodie bijvoorbeeld. Voor de rest wel aardig, hoewel ik op ACIDplanet en soortgelijke sites vaak betere dingen hoor van amateurcomposers.

En dit zeg ik niet om lullig te doen, maar je hebt jezelf zo zitten ophemelen hier dat ik toch wel iets beters had verwacht. Het was niet onaardig hoor, maar echt speciaal ook weer niet.
    Ik was over het algemeen sarcastisch na de opmerking van "zo moet het dus wel" dat vond ik namelijk echt een kutopmerking, Ik meende dat het stereo was trouwens, pak anders een stereo programma dinges watever erbij, tis de moeite waard voor al mn nummers, ik heb de meuk weer op mn hoofd (koptelephone) en ik vind het hoe vaak ik er ook naar luister behoorlijk goed hoor, mischien qua vergelijking niet met de hedendaagse ehm...........muziek, maar het melodisch aspect zeker wel, kun je niet ontkennen (en ik ben geen amateur trouwens, ik speel vanaf mn 12e synthesiser en maak vanaf mn 15e al met progje muziek)
    pi_44340936
    Als je niet bekend wil worden en niet met de eer wil strijken,waarom heb je dan in hemelsnaam je naam in de credits van die spellen laten zetten ? Waarom ? Je had ze toch kunnen uitleggen dat je totaal ongevoelig bent voor waardering ?

Dan had je al dit gezeik er niet over gehad.

Dus wat is de conclusie ? Je hebt geen muziek gemaakt die is gebruikt in spellen voor de ps1.
    Reich mir den Stengel, du Bengel !
    Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
    Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
    www.catsthatlooklikehitler.com
    pi_44341821
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
    .
    Wat hij zegt.
      maandag 11 december 2006 @ 23:13:39 #80
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44342773
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef VandenBerg het volgende:
    Als je niet bekend wil worden en niet met de eer wil strijken,waarom heb je dan in hemelsnaam je naam in de credits van die spellen laten zetten ? Waarom ? Je had ze toch kunnen uitleggen dat je totaal ongevoelig bent voor waardering ?

Dan had je al dit gezeik er niet over gehad.

Dus wat is de conclusie ? Je hebt geen muziek gemaakt die is gebruikt in spellen voor de ps1.
    Jawel, maar geen commercieel bekende titels.
      maandag 11 december 2006 @ 23:27:33 #81
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_44343292
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 22:14 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik was over het algemeen sarcastisch na de opmerking van "zo moet het dus wel" dat vond ik namelijk echt een kutopmerking, Ik meende dat het stereo was trouwens, pak anders een stereo programma dinges watever erbij, tis de moeite waard voor al mn nummers, ik heb de meuk weer op mn hoofd (koptelephone) en ik vind het hoe vaak ik er ook naar luister behoorlijk goed hoor, mischien qua vergelijking niet met de hedendaagse ehm...........muziek, maar het melodisch aspect zeker wel, kun je niet ontkennen (en ik ben geen amateur trouwens, ik speel vanaf mn 12e synthesiser en maak vanaf mn 15e al met progje muziek)
    Ik vond het ook wel een aardig melodietje, van het genre zelf hou ik niet zo, maar opzich klonk het wel aardig.
    Maar ik vind het een beetje raar topic. Je post een hele lading muziek op Fok!, vind je het dan vreemd dat er mensen op reageren en kritiek op leveren? Maakt niet uit wat je post, kritiek zal er zijn. Als je dan ook nog eens reageert alsof je daar niet tegen kunt, tsja..
    Persoonlijk staat vooral jouw arrogante houding me tegen. Alles wat jij heb gemaakt is perfect, en daar waar jij niet van houdt, dat is bagger. Ik dacht dat deze kortzichtigheid eigenlijk alleen nog maar voorkwam bij VMBO-jongeren.
    Let the beat control your body!
      dinsdag 12 december 2006 @ 11:42:54 #82
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44351730
    Kritiek mag hoor, maar iemand kwam aanzetten met "zo moet het wel" dat vind ik geen constructieve kritiek op muziek die ik heb gemaakt in de 90er jaren want als ik zou willen kon ik ook wel hedentijdse uitgaans muziek inelkaar zetten, of aphex twin achtige muziek, mn broertje is ook bezig met muziek en is ook erg goed erin, zijn genre is wel een beetje moderner overigens.

En die arrogante houding...ik zeg niet dat alles wat ik heb gemaakt perfect is, ik heb genoeg nummers waarvan ik denk 'waarom heb ik dat in godsnaam opgeslagen' want sommige nummers zijn echt om te janken, dus kom niet met dat soort onzin aanzetten.
      dinsdag 12 december 2006 @ 12:19:27 #83
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_44352744
    quote:
    Op donderdag 7 december 2006 18:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Voorgebakken synths en samples?! !! Ik maak echt elk detail in elk nummer zelf, niks ervan is een voorgebakken sample....
    Really ?
    Heb je zelf je moogs lopen instellen ?
    Ik hoor gewoon de default parameter-set hoor.
    Soit, je speelt er zelf wat noten mee, maar ik hoor nergens iemand die creatief bezig is geweest met het rewiren van z'n synths.
    quote:
    uberhaupt mensen die naar breezermuziek luisteren (welk juist wel voorgebakken sample bende is) zoals jijzelf hebben niks over dit genre te zeggen.

Makkelijk om te oordelen op leeftijd, ik luisteren naar breezer-muziek
    Ik denk dat jij nog nooit gehoord hebt van Shpongle, BT, OTT, Prometheus, Blue Planet Corporation etc.
    Ik denk dat je zelf helemaal geen verstand hebt van het genre dat je afdoet als "te makkelijk".

Het is toch te idioot voor woorden dat iemand zoals jij een genre afdoet als te makkelijk, terwijl je duidelijk laat merken dat je en geen muziek in dat genre kan maken, en dat je uberhaupt geen verstand van het genre hebt !
    quote:
    Ga alsjeblieft eens zelf aan de slag voordat je je smoel open trekt, en donder op mijn topics vol te spammen met je belachelijke geflame de godganse dag.
    Dan moet je geen domme uitspraken doen over dingen waar je geen verstand van hebt...
    Maar ik denk niet dat je zo lang je mond kan houden

Verder klinkt het hier weer als je standaard-verhaal :
    "ik ben zo ontzettend goed, ik had dit kunnen doen, ik kon dat doen, maar ik wou niet want dit en dat".
    Kortom het standaard BG-verhaal "Ik had zogenaamd vanalles kunnen doen maar op de een of andere manier zit ik 15 jaar later toch nog steeds werkeloos thuis".

[ Bericht 8% gewijzigd door Kiteless op 12-12-2006 12:24:54 ]
    -=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
      dinsdag 12 december 2006 @ 12:23:26 #84
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44352864
    Ik heb die tonen zelf ingesteld ja, dus wel.
    en verder heb ik geen zin in jou.
      dinsdag 12 december 2006 @ 12:26:36 #85
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_44352955
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 12:23 schreef BaajGuardian het volgende:
    Ik heb die tonen zelf ingesteld ja, dus wel.
    en verder heb ik geen zin in jou.
    Er is een verschilletje tussen je "tonen" instellen (die noemen we normaal "noten", BG ), en je synths zelf rewiren om er een eigen geluid uit te krijgen.

Frappant dat een groot 'artiest' als jij dat niet lijkt te weten.
      dinsdag 12 december 2006 @ 13:14:14 #86
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_44354323
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 11:42 schreef BaajGuardian het volgende:
    Kritiek mag hoor, maar iemand kwam aanzetten met "zo moet het wel" dat vind ik geen constructieve kritiek op muziek die ik heb gemaakt in de 90er jaren want als ik zou willen kon ik ook wel hedentijdse uitgaans muziek inelkaar zetten, of aphex twin achtige muziek, mn broertje is ook bezig met muziek en is ook erg goed erin, zijn genre is wel een beetje moderner overigens.

En die arrogante houding...ik zeg niet dat alles wat ik heb gemaakt perfect is, ik heb genoeg nummers waarvan ik denk 'waarom heb ik dat in godsnaam opgeslagen' want sommige nummers zijn echt om te janken, dus kom niet met dat soort onzin aanzetten.
    Misschien is het niet zo, ik ken je immers niet, maar het komt wel zo over. Een houding van "ik bepaal wel even wat goed en slecht is", en daar kan ik slecht tegen.
    Ik zie het zo: Muziek is emotie, en emotie is persoonlijk. Goede muziek roept bij iedere luisteraar de emotie op die de componist voor ogren had, slechte muziek roept geen emotie op.
    Wat de vorm van de muziek is, boeit me niet zo. Elk genre mag me verrassen, weliswaar heb ik met sommige genres meer, dan met andere, maar dat lijkt me logisch. Maar geen enkel genre is beter dan een andere, als je dat wel vindt, dan sta je in mijn ogen op hetzelfde niveau als een 'Hardcore4Life'-puber.
    pi_44355161
    quote:
    Op maandag 11 december 2006 23:13 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jawel, maar geen commercieel bekende titels.
    Goeie comeback

En wat is er tegen muziek waar jongeren op dansen en drinken ? Schijnbaar hebben ze plezier door die muziek.

Jou muziek daarentegen make's me a saaaaaaaaaaaad panda....

dinsdag 12 december 2006 @ 16:19:20 #88
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44360403
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 12:26 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Er is een verschilletje tussen je "tonen" instellen (die noemen we normaal "noten", BG ), en je synths zelf rewiren om er een eigen geluid uit te krijgen.

Frappant dat een groot 'artiest' als jij dat niet lijkt te weten.
    Waar staat dat ik dat niet bedoel? lees jij ff lekker beter ofzo.
    Ik heb zelf mijn tonen ingesteld ja, oftewel de bestaande tonen zo getweaked dat ze inderdaad een eigen geluid zijn zover dat mogelijk was, daarnaast zette ik ze ook neer ja, wat ben jij voor dom wijf zeg...
      dinsdag 12 december 2006 @ 16:21:05 #89
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44360464
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 13:38 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Goeie comeback

En wat is er tegen muziek waar jongeren op dansen en drinken ? Schijnbaar hebben ze plezier door die muziek.

Jou muziek daarentegen make's me a saaaaaaaaaaaad panda....

[afbeelding]
    Luister eens naar muziek van bijvoorbeeld de jaren 60 (van die bar muziek) daar zit sfeer in, wat voor sfeer zit er in dansmuziek...naar mijn mening totaal geen,echte muziek is sfeer, is gevoel, is origineel en eigen, alle dans muziek klinkt hetzelfde voor mij.
    Daarom.

en verder eet je maar bamboe.
      dinsdag 12 december 2006 @ 16:25:02 #90
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44360622
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 13:14 schreef Joppy het volgende:

[..]

Misschien is het niet zo, ik ken je immers niet, maar het komt wel zo over. Een houding van "ik bepaal wel even wat goed en slecht is", en daar kan ik slecht tegen.
    nee ik heb zelf totaal niks met jongeren muziek/dans muziek etc, ik vind dat zelf ook totaal geen muziek maar goed ik bedoel niet arrogant over te komen dat mijn muziek de beste is, ik heb genoeg prutnummers
    quote:
    Ik zie het zo: Muziek is emotie, en emotie is persoonlijk.
    ben ik het 100% mee eens
    quote:
    Goede muziek roept bij iedere luisteraar de emotie op die de componist voor ogren had, slechte muziek roept geen emotie op.
    hangt er van af hoe de muziek klikt, iedereen heeft opzich een eigen interpetatie van muziek maar sommige nummers hebben inderdaad zo erg een emotie erin dat je meteen weet waar het over gaat en dat ook letterlijk voelt
    quote:
    Wat de vorm van de muziek is, boeit me niet zo. Elk genre mag me verrassen, weliswaar heb ik met sommige genres meer, dan met andere, maar dat lijkt me logisch. Maar geen enkel genre is beter dan een andere, als je dat wel vindt, dan sta je in mijn ogen op hetzelfde niveau als een 'Hardcore4Life'-puber.
    Ik heb ook een tijdje hardcore geluisterd, wat zeg ik ik heb alle genres wel eens geluisterd zelfs r&b zelfs trance, sommige nummers zijn mooi, maar de bovenlaag (de tv laag zeg maar) is over het algemeen vreselijke pulp en ookal stoot dat sommige....jongeren..voor de borst, die muziek op tv is makkelijker te maken dan een zandkasteeltje.
      dinsdag 12 december 2006 @ 16:31:58 #91
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_44360897
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
    die muziek op tv is makkelijker te maken dan een zandkasteeltje.
    Eerst even duidelijk krijgen - ik heb een schurfthekel aan die muziek op tv.

Maar jij zegt dat het zo makkelijk te maken is, terwijl ik jouw muziek toch van een schrikbarend veel lager niveau vind, juist het nummer waarvan jij zei dat het op die commerciele troep moest lijken.

Dat je die commerciele troep niks vind, prima, ik ook niet.
    Maar zeggen dat het zo makkelijk te maken is terwijl het overduidelijk voor jou nog veel te hoog gegrepen is komt een beetje simpel over.
    pi_44361279
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 16:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Luister eens naar muziek van bijvoorbeeld de jaren 60 (van die bar muziek) daar zit sfeer in, wat voor sfeer zit er in dansmuziek...naar mijn mening totaal geen,echte muziek is sfeer, is gevoel, is origineel en eigen, alle dans muziek klinkt hetzelfde voor mij.
    Daarom.
    Aphex Twin is ook dansmuziek. Lekker hypocriet dus.

Misschien moet je oren laten uitspuiten ofzo. Alsof dansmuziek geen gevoel en sfeer heeft.
      dinsdag 12 december 2006 @ 16:44:55 #93
    36461 Joppy
    geen colaboy
    pi_44361411
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee ik heb zelf totaal niks met jongeren muziek/dans muziek etc, ik vind dat zelf ook totaal geen muziek maar goed ik bedoel niet arrogant over te komen dat mijn muziek de beste is, ik heb genoeg prutnummers
    [..]

ben ik het 100% mee eens
    [..]

hangt er van af hoe de muziek klikt, iedereen heeft opzich een eigen interpetatie van muziek maar sommige nummers hebben inderdaad zo erg een emotie erin dat je meteen weet waar het over gaat en dat ook letterlijk voelt
    [..]
    precies
    quote:
    Ik heb ook een tijdje hardcore geluisterd, wat zeg ik ik heb alle genres wel eens geluisterd zelfs r&b zelfs trance, sommige nummers zijn mooi, maar de bovenlaag (de tv laag zeg maar) is over het algemeen vreselijke pulp en ookal stoot dat sommige....jongeren..voor de borst, die muziek op tv is makkelijker te maken dan een zandkasteeltje.
    Waarom zou het ingewikkeld moeten zijn? Een relatief simpele melodie kan veel meer impact hebben dan een ingewikkeld in elkaar gezette compositie. Ieder kind kan ook een lijn trekken op een stuk papier, maakt dat van ieder kind dan ook een Mondriaan? (Hiermee vergelijk ik niet het grootste deel van de top40 met kunst, dat is iets met appels en peren)
    Vergeet ook niet dat jongeren hun smaak nog moeten ontwikkelen.
      Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 16:47:11 #94
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_44361508
    Wat is sowieso de definitie van dansmuziek? Ik hou zelf van britpop/indierock wat erg goed dansbaar is, maar is dat dan ook dansmuziek? Want die muziek zit echt wel goed in elkaar hoor, vette gitaarriffs, lekkere basloopjes en goede drums. Haal je niet gewoon dans en dance door elkaar?
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
    pi_44362452
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 16:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Daarom.

en verder eet je maar bamboe.
    Apke, verdiep je eens in die muziek. Het nadeel is dat je geen geld en geen vrienden hebt. Dan is het inderdaad saai om in je eentje in een club te staan waar de dj bewapend is met hitjes. Je vind dat geen echte muziek, terwijl er meer in zit dan het jouwe. Ik noem een baslijn, synth's, hi hats en noem het allemaal maar op. Jij hebt enkel een melodietje. 1tje welteverstaan.......big deal, geef me het progje dat je gebruikt en ik maak in 1 dag een betere plaat dan jij hebt gemaakt. ( dat meen ik, vertel me welk progje je gebruikt. )
      dinsdag 12 december 2006 @ 17:16:31 #96
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_44362501
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef PDOA het volgende:

[..]

Aphex Twin is ook dansmuziek. Lekker hypocriet dus.

Misschien moet je oren laten uitspuiten ofzo. Alsof dansmuziek geen gevoel en sfeer heeft.
    Aphex twin is geen dansmuziek eikel.
    En dansmuziek heeft geen sfeer.
      dinsdag 12 december 2006 @ 17:19:36 #97
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_44362606
    Way to go BaajGuardian, maak die andere users ook even duidelijk dat er wat draadjes in je hoofd missen !
    You go boy !
      Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 17:21:37 #98
    7566 crew  MaJo
    Mama van aapie
    pi_44362652
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb er toch echt een paar keer mensen op zien dansen
    26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
      dinsdag 12 december 2006 @ 17:22:53 #99
    129574 Kiteless
    pornsexgoddess
    pi_44362681
    Dansmuziek heeft geen sfeer
    Da's net zoiets als zeggen "rock is stom" - namelijk compleet subjectief dus onzin.

Alle blues lijkt op elkaar, rock is ook allemaal dodelijk saai, klassiek is allemaal gepingel, opera is allemaal gekrijs.
    Makkelijk he, alles over 1 kam scheren...

Maar ach, voor iemand met jouw mentale capaciteiten is dat misschien inderdaad een betere optie dan om je eens daadwerkelijk te verdiepen in iets voor je je onzinnige mening weer op de wereld loslaat.
    pi_44362701
    quote:
    Op dinsdag 12 december 2006 17:16 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij bent hier de eikel Apke, Aphex is keurige dansmuziek.

Je bent dus gewoon een muziek knoob !
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')