quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jouw shit is mono, dus ik heb sowieso al een voorsprong. Bovendien zou jij dit in geen 1000 jaar kunnen maken.
ahum masteren? en volgens mij praat je nu poepquote:Je kan die troep van je niet eens fatsoenlijk masteren dus wat lul je nou man? Zelfs game muziek uit de jaren '80 is niet zo eentonig als die crappy tunes die je hier upload.
quote:Wees er maar lekker trots op dat je muziek maakt met PleeStation, maar laat het echte muziek maken aan de echte creatieveling over. Kom op kneus, de PS is toch geen format om muziek mee te schrijven??
britney spears heeft ook een recodring contract, ik kon er ook zo een krijgen overigens dus dat maakt je niet speciaal, ik heb het gewoon niet gedaan omdat ik hersendood word van dancequote:Bovendien heeft dit nummer mij een recording contract bezorgd, dus je kan lullen wat je wilt met je suffe 'game'muziek.
verder in de muziekbizz ? het is je gegunt!!quote:Volgens mij kun je het gewoon niet hebben dat jongere gasten zoals ik het verder gaan schoppen in de muziekbizz dan jij ooit zal doen, opa.
Dan weet meteen iedereen wie ik ben en daar heb ik geen behoefte aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:51 schreef denka het volgende:
Voor welke spellen heb je dan muziek gemaakt en laat die muziek dan ook eens horen..
mensen hoeven me niet te geloven, ik post mijn muziek niet omdat ik een mening erover wil horen, als dat het geval was postte ik het wel op een volwassen forumquote:Nu moet je niet komen van dat kan ik niet zeggen etc..etc..Want vind je het dan niet gek dat niemand je gelooft?
jawel, maar ik wil gewoon niet dat iedereen weet wie ik ben.quote:Als je toch voor spellen of iets anders muziek hebt gemaakt dan ben je er toch trots op of niet?
nee en neequote:Althans dat zou ik zijn en denk nog miljoenen anderen..Dus wat maakt het uit om te vertellen om welke spellen het gaat, in welke levels het te horen is etc..etc...De enige reden die ik kan bedenken dat je het niet wilt vertellen is dat je je ervoor schaamt of het is gewoon grootspraak dus bullshit...
omdat ik de pest heb aan dance en jongerenquote:Ieder zijn muziek, ieder zijn ding. Daar is niks mis mee..Ga lekker door, iedereen moet doen wat hij/zij leuk vindt. Kritiek moet je kunnen verdragen. Als de rest van de muziek allemaal zo simpel te maken is wat je aangeeft waarom maak je die dan niet? Als ik kijk naar al die artiesten die deze 'simpele' muziek maken, die verdienen wel grof geld. Dus als het zo simpel is waarom zou jij dan niet grof geld willen verdienen..
Dat is hun zaak dan, ik kom niet met een houding aanzetten die roept dat mijn muziek de shit is, wie lopen hier binnen met de opmerking dat "het zo en zo moet" terwijl ze volgens mij nieteens erover nagedacht hebben dat de muziek die ik hier heb neergezet jaren oud is.quote:Ik denk dat je met je houding hier in het topic meer mensen tegen je krijgt dan dat deze positief en relax zijn..
Geweldig dat je direct denkt te weten waar ik naar luisterquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Interresant voor dronken jongeren?
volgens mij heb jij niet helemaal door wat muziek inhoud en ga je teveel naar clubs.
Okay, wat voor muziek heb je het dan over?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Geweldig dat je direct denkt te weten waar ik naar luister![]()
En nee, veel van de electronische muziek die ik luister is niet bedoelt om op te dansen en hoor je al helemaal niet in clubs.
Waarom heb je daar geen behoefte aan, waarom wil je niet dat iedereen weet wie je bent? Waar ben je bang voor? Je zegt dat je er trots op bent wat is het probleem dan. Ben je bang voor fanmail of dames die zich aan je onderwerpen?? Geef nu eens een goed en duidelijk argument waarom je niet wilt dat mensen je 'artiestennaam' kennen, de muziek die je hebt gemaakt en de bijbehorende spellen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Dan weet meteen iedereen wie ik ben en daar heb ik geen behoefte aan
Waarom post je je muziek dan?? Ik denk dat iedereen die muziek maakt toch altijd benieuwd is naar de mening van iemand anders. Als je nooit feedback krijgt dan wordt je ook nooit beter. Maargoed je bent dus niet benieuwd naar de mening van iemand anders dan ben je de eerste artiest die dat heeft..quote:mensen hoeven me niet te geloven, ik post mijn muziek niet omdat ik een mening erover wil horen, als dat het geval was postte ik het wel op een volwassen forum
Waarom heb je de pest aan dance en jongeren. En waarom zou dance muziek of andere elektro muziek gerelateerd moeten worden aan dronken jongeren. Je generaliseert nogal...quote:omdat ik de pest heb aan dance en jongeren
Ah ik ga dat niet beluisteren want Aphex twin vind ik zowieso tering goedquote:
Omdat dat persoonlijk is, en ik ben hier niet op fok om mijn persoonlijke leven ten grabbel te gooien snappie, dat houd ik liever voor mezelf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef denka het volgende:
[..]
Waarom heb je daar geen behoefte aan, waarom wil je niet dat iedereen weet wie je bent? Waar ben je bang voor? Je zegt dat je er trots op bent wat is het probleem dan. Ben je bang voor fanmail of dames die zich aan je onderwerpen?? Geef nu eens een goed en duidelijk argument waarom je niet wilt dat mensen je 'artiestennaam' kennen, de muziek die je hebt gemaakt en de bijbehorende spellen.
Iets van "ik wil niet dat iedereen me kent" is geen argument. Er moet een reden zijn waarom dat je dat niet wilt..
ik kan allang beter, het is oude meuk maar het gaat om de melodieen, als ik een modern programma zou gebruiken kan ik met gemak figuren die nu swerelds beste trancemakers genoemd worden van de plank stoten, en ik weet hoe ongelovelijk arrogant dat klinkt, dat weet ik best, ik heb alleen de pest aan dat muziekgenre dus ik zal het nooit gaan doen.quote:[..]
Waarom post je je muziek dan?? Ik denk dat iedereen die muziek maakt toch altijd benieuwd is naar de mening van iemand anders. Als je nooit feedback krijgt dan wordt je ook nooit beter. Maargoed je bent dus niet benieuwd naar de mening van iemand anders dan ben je de eerste artiest die dat heeft..
zodat mensen die interesse hebben het eens kunnen horen, ze mogen best een mening geven maar mensen die met argumenten komen aanzetten dat het "zo en zo moet" of het gaan vergelijken met club muziek die kunnen beter rechtsomkeert want ik ga er nieteens meer op reageren nu.quote:Dus mijn vraag, waarom post je de muziek hier als je er al geen mening over wilt horen..
[..]
ik heb totaal niks met jongeren, en ik wil er niks mee te maken hebben, de jongeren van deze tijd hun interresses boeien mij geen reet, de muziek is zo simpel als rap (inclusief rap zelfquote:Waarom heb je de pest aan dance en jongeren. En waarom zou dance muziek of andere elektro muziek gerelateerd moeten worden aan dronken jongeren. Je generaliseert nogal...
deze tijd.quote:Ik merk dat je nogal wat frustaties hebt, wat is het probleem??
Het verhaal van jongeren kan ik me wel in vinden, ik vind de huidige jeugd nu ook niet je van het en erger me er ook vaak mateloos aan. Waar ik me niet in kan vinden is het tweede dikgedrukte stuk. Ieder individu ervaart muziek op zijn of haar manier en geeft er dus ook een eigen interpretatie aan. De een staat stil, de ander beweegt/danst en weer een ander doet iets anders..Dus om nu te zeggen dan trek ik de plug eruit vind ik wel erg ver gaan en je gaat dus mensen verplichten niet los te gaan en dus niet hun eigen expressie te geven aan de muziek..Dat is niet wat bij muziek hoort, muziek is universeel en de manier waarop mensen de muziek ervaren ook..Het zou precies zo zijn dat je enkel metal mag luisteren als je ook daadwerkelijk metal shirts draagt etc..etc..quote:ik heb totaal niks met jongeren, en ik wil er niks mee te maken hebben, de jongeren van deze tijd hun interresses boeien mij geen reet, de muziek is zo simpel als rap (inclusief rap zelf ) jongeren zijn aggressief, hebben totaal geen empathie, zijn kortzichtig en lui, en daar tussen staan zal ik nooit.
Als ik in een zaal zou staan en ik zag ook maar 1 jongere op mijn muziek dansen dan trekte ik meteen de plug eruit en ging ik naar huis.
melodische/sfeer Muziek is niet om op te dansen, klaar
nee ik zei dat ik niet mijn 'artiesten' naam ging geven, niet dat ik een 'artiest' was, het is gewoon de naam waaronder ik mijn muziek heb staan, ik vind die benaming "artiest" zelf zowieso klef en smerigquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:02 schreef denka het volgende:
Oja nog iets:
Je lokt zelf reacties uit met je antwoorden als:Ik ben een artiest
dus?quote:Ik heb game muziek gemaakt voor bekende spellen
ja ik had het in princiepe wel kunnen doenquote:Ik kon contracten tekenen
Ik zeg al niks meer hoor.quote:Vind je het gek dat mensen dan vragen stellen hierover en jij vervolgens hier geen antwoordt opgeeft..
Ik kan ook wel zeggen dat ik met u2 op het podium heb gestaan, profvoetballer bij ajax ben geweest en carmen electra heb geneukt![]()
Mijn tip:
Begin hier dan zelf niet over als je er toch geen toelichting over geeft, of zeg het maar geef dan ook info..
BG graag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
Ik vind je eigenlijk maar een sneu ventje, BJ.
dan neem je ook meteen de meest doorsnee muziek makende filmcomponist zeg..allemachtig..quote:Hans Zimmer
stuur mij er dan ook gelijk eenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:20 schreef PDOA het volgende:
Nou, ik ga maar weer eens verder met mijn nieuwe EP, die over een maandje of wat gewoon in de winkel te koop is. Ik stuur je wel promo'tje dan kun je je agressie weer botvieren op al die verderfelijke clubmuziek en Generation X.
-3 geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef BaajGuardian het volgende:
p.s.
[..]
dan neem je ook meteen de meest doorsnee muziek makende filmcomponist zeg..allemachtig..
quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:28 schreef cerror het volgende:
Dit is gewoon simpel midiwerk.
Tipje baaj klink eens op cerror's linkquote:
Ik heb ook een stereo nummer genaamd Best, wat luisterwaardig is.quote:Op maandag 11 december 2006 19:29 schreef PDOA het volgende:
Dan vergelijken we het met de muziek uit de jaren '90.
Heb je ook stereo tracks of alleen die mono shit?
Nou, uploaden dus!quote:Op maandag 11 december 2006 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb ook een stereo nummer genaamd Best, wat luisterwaardig is.
Was al upgeload maar ik zal het wel weer doen, moment.quote:
quote:Op maandag 11 december 2006 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Nee ik heb geen muziek gemaakt voor bekende spellen, ik heb ook geen vynil gehad, ik zei dat in een sarcastische bui omdat mensen gingen vergelijken met hedentijdse muziek met de belachelijke opmerking dat het "zo moest"
Relaxed melodietje, maar jammer genoeg nog steeds mono...quote:Op maandag 11 december 2006 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=Symhponhifi.mp3
Ik was over het algemeen sarcastisch na de opmerking van "zo moet het dus wel" dat vond ik namelijk echt een kutopmerking, Ik meende dat het stereo was trouwens, pak anders een stereo programma dinges watever erbij, tis de moeite waard voor al mn nummers, ik heb de meuk weer op mn hoofd (koptelephone) en ik vind het hoe vaak ik er ook naar luister behoorlijk goed hoor, mischien qua vergelijking niet met de hedendaagse ehm...........muziek, maar het melodisch aspect zeker wel, kun je niet ontkennen (en ik ben geen amateur trouwens, ik speel vanaf mn 12e synthesiser en maak vanaf mn 15e al met progje muziek)quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef PDOA het volgende:
[..]
Relaxed melodietje, maar jammer genoeg nog steeds mono...
Had wel wat meer dynamiek willen horen. Wat stereo effecten op die melodie bijvoorbeeld. Voor de rest wel aardig, hoewel ik op ACIDplanet en soortgelijke sites vaak betere dingen hoor van amateurcomposers.
En dit zeg ik niet om lullig te doen, maar je hebt jezelf zo zitten ophemelen hier dat ik toch wel iets beters had verwacht. Het was niet onaardig hoor, maar echt speciaal ook weer niet.
Jawel, maar geen commercieel bekende titels.quote:Op maandag 11 december 2006 22:27 schreef VandenBerg het volgende:
Als je niet bekend wil worden en niet met de eer wil strijken,waarom heb je dan in hemelsnaam je naam in de credits van die spellen laten zetten ? Waarom ? Je had ze toch kunnen uitleggen dat je totaal ongevoelig bent voor waardering ?
Dan had je al dit gezeik er niet over gehad.
Dus wat is de conclusie ? Je hebt geen muziek gemaakt die is gebruikt in spellen voor de ps1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |