SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door seto op 07-12-2006 17:51:30 (Nog waar ook :\')) ]
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef seto het volgende:
Alsof je nog niet kon raden dat Link dood gaat.
QFT QFTquote:Op donderdag 7 december 2006 17:32 schreef seto het volgende:
Alsof je nog niet kon raden dat Link dood gaat.
je toekomst is kansloos als je zo zit te huilen om een spelletjequote:Op donderdag 7 december 2006 17:41 schreef Shigeru het volgende:
Kan iemand dit topic op slot doen voor er meer 'slachtoffers' vallen? Ik denk dat het punt wel duidelijk is dat iemand die het verraadt een stelletje kansloze nerds is.
Nolquote:Op donderdag 7 december 2006 17:42 schreef rickwarrior het volgende:
[..]
je toekomst is kansloos als je zo zit te huilen om een spelletje
als je zo lang wacht op een spelletje moet je mischien is wat nuttigs gaan doen met je levenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:44 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Nol. Flikker toch op met je geblaat man. Als je gewoon fan bent van de serie en al een fokking lange tijd wacht op die game, dan word je hier pissed om ja.
Dan niet dork, ga maar verder met huilenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef Shigeru het volgende:
Sure en mijn achteroom is de paus.
je had dit topic gewoon nooit moeten openen manquote:Op donderdag 7 december 2006 17:46 schreef Shigeru het volgende:
Sure en mijn achteroom is de paus.
Ik kan dingen doen en me verheugen op iets tegelijk. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als jij dat niet kunt, zou ik maar eens een dokter opzoeken.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef rickwarrior het volgende:
[..]
als je zo lang wacht op een spelletje moet je mischien is wat nuttigs gaan doen met je leven
Ik hoopte eigenlijk op een massale uitscheldpartij richting Nino en Kabouter, omdat ze zo kansloos waren om het te spoilen. Hoe kon ik weten dat het hierop zou uilopenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
je had dit topic gewoon nooit moeten openen man
Jij komt zeker niet uit den haag , of wel soms ?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:48 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Ik kan dingen doen en me verheugen op iets tegelijk. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar als jij dat niet kunt, zou ik maar eens een dokter opzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan het ook![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef kcin22 het volgende:IddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan het ook![]()
(Simsfan88) I cheated on you more than 200 times! ARE YOU DA DADDY?!?!
(Simsfan88) [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XTD7FmMiy7o[/youtube]
(Simsfan88) ik heb denk ik zo'n 30 keer gecheat ofzo
(Simsfan88) maar dan wel in the sims :P
Mensen die zich enkel bezig houden met het spelen van games en dan ook nog helemaal gek worden en huilende topics openen als er gezegt wordt dat Link dood gaat..Die zijn pas KANSLOOS!!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:03 schreef Shigeru het volgende:
Kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |