Ach, als we in de echte ranglijst maar bovenaan staanquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
We gaan dalijk de havenslaven en de matten nog inhalen voor de laatste plek om de Fair Play-Award. Oh wat geil.
Bloed, zweet en tranen Schelden, schoppen en slaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ach, als we in de echte ranglijst maar bovenaan staan
1+1 is toch 2 tegenwoordig, je weet toch dat het de kloon van DK is?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jij zit hier echt graag hé? Gloryhunter![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:03 schreef twi het volgende:
[..]
1+1 is toch 2 tegenwoordig, je weet toch dat het de kloon van DK is?
Verdediging is niet zo sterk als gezegd, Gomes redt alleen zovaak dat het niet opvalt. Tegen Vitesse hield hij ze al volledig op de been en nu misschien weer. Dat is dan $$$ weer 6 pnt ipv 0. Scheelt toch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:44 schreef twi het volgende:
Neuh, PSV kan op Gomes teren wanneer de rest het af laat weten. Laat de verdediging het afweten, staat Gomes er. Laat Gomes het afweten is de verdediging ongetwijfeld op peil om de wedstrijd voor de tegenstander aanvallend dood te laten bloeden.
Natuurlijk speelt PSV verdedigend soms een slechte wedstrijd. Vitesse en nu waren erg slecht. Over Bordeaux maar niet te spreken. Maar er zijn flink wat wedstrijden waar de tegenstander gewoon geen kans krijgt, waaronder wij begin november.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Verdediging is niet zo sterk als gezegd, Gomes redt alleen zovaak dat het niet opvalt. Tegen Vitesse hield hij ze al volledig op de been en nu misschien weer. Dat is dan $$$ weer 6 pnt ipv 0. Scheelt toch.
Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup herhaal herhaalquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup herhaal herhaal
Thanks, moest net pissen doe nu maar weer dicht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Aaaaaaaaaa
Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcup Aaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaax wint de wereldcupquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:06 schreef Cantona_No.7 het volgende:
1X maar den?
Je hebt hier ook niks te zoeken, datquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Thanks, moest net pissen doe nu maar weer dicht.![]()
Was te verwachten. Zal wel 0-1 blijven. Typisch.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:25 schreef Black-Death het volgende:
Jammer PSV pakt weer drie punten
Ze spelen niet eens anti voetbal meer, maar gewoon bar slecht. Het is dat de tegenstander aanvallend vaak te onmachtig is en Gomes goed staat te keepen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef denthemen het volgende:
godver, 0-2, dat is al de 3e uitwedstrijd achter elkaar die onverdiend gewonnen word, ANTI VOETBAL!!
Ik dacht dat Bin Laden met kerst een aanslag in Europa wilde plegen. Zoekt iemand de coordinaten even op?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:31 schreef Jasza het volgende:
Ongelovelijk weer 0-1, ik ga zelfmoordterrorist spelen op het veld in eindhoven een keer
Als die tyfus zuid-amerikanen maar is oppleuren daarquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef denthemen het volgende:
verpest een beetje mijn avond, 1 voordeel, straks is cocu weg, zal die irritante kutbelg ook weggaan, en zullen ze om plaats 5 strijden
En Gomes hopelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef denthemen het volgende:
verpest een beetje mijn avond, 1 voordeel, straks is cocu weg, zal die irritante kutbelg ook weggaan, en zullen ze om plaats 5 strijden
Ja vond het ook tever gaan. Ook gisteren was Danny continu het slachtoffer...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:01 schreef denthemen het volgende:
raoul heertje over Blind: Waarschijnlijk liep er een tyfushond over de weg of een kanker neger![]()
Wat een onzin. 3 keer op rij onverdiend winnen lijkt me niet mogelijk. Optisch tegen de verhouding in misschien, maar dat van PSV is echt geen geluk meer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:47 schreef denthemen het volgende:
godver, 0-2, dat is al de 3e uitwedstrijd achter elkaar die onverdiend gewonnen word, ANTI VOETBAL!!
Ach ja, als we morgen winnen is het nog lang niet over hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:09 schreef -Wolf- het volgende:
ik vind er zo geen zak meer aan die competitie.
Wat ik gewoon vervelend is is dat het al 3 jaar zo is dat PSV bijna altijd zaterdagavond al speelt. Je hobbelt steeds achter de feiten aan met zo'n gevoel van, PSV heeft gewonnen, we moeten winnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Ach ja, als we morgen winnen is het nog lang niet over hoor
Aan de andere kant heb ik wel spanning voor morgen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Riro het volgende:
[..]
Ach ja, als we morgen winnen is het nog lang niet over hoor
Dat ben ik opzich wel met je eens. Het is voor PSV gewoon een voordeel. Het voetbalt makkelijker, Ajax en AZ hebben morgen nu echt zoiets dat ze moeten winnen anders kunnen ze het echt helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik gewoon vervelend is is dat het al 3 jaar zo is dat PSV bijna altijd zaterdagavond al speelt. Je hobbelt steeds achter de feiten aan met zo'n gevoel van, PSV heeft gewonnen, we moeten winnen..
Ach, als je kampioen wilt worden dan moet je sowieso winnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Wat ik gewoon vervelend is is dat het al 3 jaar zo is dat PSV bijna altijd zaterdagavond al speelt. Je hobbelt steeds achter de feiten aan met zo'n gevoel van, PSV heeft gewonnen, we moeten winnen..
Is ook vervelend, maar die situatie is nou eenmaal zo dus het enige wat nu moet gebeuren is dat er het beste van gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb er wel heel veel zin in. 't kan nog steedsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb ik wel spanning voor morgen..
het is alleen zo vroeg. heb zin om uit te gaan en morgen om 10 uur aan het bier is ook weer zoiets...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef Riro het volgende:
Ik ook, maar heb er wel heel veel zin in. 't kan nog steeds
Hehe ben vanavond expres maar niet uit gegaan om voor het eerst sinds tijden weer eens niet brak/naar de klote bij Ajax aan te komen. Maar dat zal morgen ochtend idd wel weer fout gaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
het is alleen zo vroeg. heb zin om uit te gaan en morgen om 10 uur aan het bier is ook weer zoiets.... Hoewel ik dat in Praag ook deed.
.
goed dat je dat zegt ja. ff checken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef Riro het volgende:
Nou als je er morgen op tijd bent moet dat lukken lijkt me
Denkt iedereen om de nieuwe dienstregeling trouwens morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |