abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:44:30 #151
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44255728
Umbro of Le Coq Sportif misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:45:42 #152
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44255770
lotto
pi_44255784
Umbro mag van mij wel weer terugkomen.
pi_44255788
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
Umbro of Le Coq Sportif misschien?
Wat hebben ze bij Ajax Cape Town? Puma?
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:46:43 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44255801
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:45 schreef PLAE@ het volgende:

lotto
Lacoste.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:47:17 #156
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44255824
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Lacoste.
ey lotto is zo gek nog niet. Jarenlang Nederlands elftal gedaan in de jaren '90 hehe.
pi_44255847
Puma is oke
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:48:16 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44255866
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ey lotto is zo gek nog niet. Jarenlang Nederlands elftal gedaan in de jaren '90 hehe.
Toch liever niet, lekker Umbro terug, een echt voetbalmerk.
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:48:48 #159
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_44255889
ja vind lotto ook een paupermerk daar niet van.

Umbro is goed. In zo'n adidas shirt ga je me niet aantreffen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:48:56 #160
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44255896
Allebei halen die Laudrups
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:50:00 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44255938
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:46 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat hebben ze bij Ajax Cape Town? Puma?
Klopt, Ajax CT speelt met Puma, maar vind dat niet echt mooi staan.
pi_44255939
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verveel jij je?
Mwah... ik heb al foto's gepost van kokende Ajacieden en ik begin een discussie over de shirts, dus ja...

Maar ik vind de Adidas shirts wel prima eigenlijk, vooral de uitshirts zijn altijd wel mooi. Die lelijke strepen zijn er alleen Europees, dus dat valt wel mee vind ik.
Anders lijken mij Nike en Umbro ook wel prima.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44255960
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:48 schreef PLAE@ het volgende:

ja vind lotto ook een paupermerk daar niet van.

Umbro is goed. In zo'n adidas shirt ga je me niet aantreffen.
Er is wel een keer een Ajax-shirt van Adidas geweest die mij wel beviel:

Doorlopende baan, kraagje
pi_44256265
Adidas zuigt, terwijl de fashion van ze zo mooi is.

Ik ben wel een liefhebber van Kappa. Umbro vind ik ook oke, maar kan me niet voorstellen dat die terugkomt.
pi_44257210
Le Coq Sportif is mooiste, doen alleen bijna niet meer aan sponsoring dacht ik

Umbro was ok, maar beetje saai.

Adidas heeft in Chivu-tijdperk wel mooi shirtje gemaakt:

Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:36:24 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44257267
Zullen we de schrijver van dit stukje pulp:
De slechtste Fok!column ooit.
eens uitnodigen voor een bezoekje aan de Arena?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44257270

dit is t mooiste shirt wat ajax ooit gehad heeft. Het is nog te koop 80 pond op internet
check Voetbalshirts # 19: Seizoen is begonnen.
pi_44257288
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
dit is t mooiste shirt wat ajax ooit gehad heeft. Het is nog te koop 80 pond op internet
pi_44257297
Een van de mooiste idd Toma, maar zoals ik in dat topic al zei: hij is niet meer te koop op die site?
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_44257389
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:37 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Een van de mooiste idd Toma, maar zoals ik in dat topic al zei: hij is niet meer te koop op die site?
http://www.subsidesports.com/uk/store/product_details.jsp?pid=72057594037945121&cid=503&brc=&red=product_list.jsp?id=503,mid=-1,oby=,hos=0,srs=-1,txtSearch=,cmbPriceStart=-1,cmbPriceEnd=-1,page=0,brc=,
  vrijdag 8 december 2006 @ 17:57:43 #171
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_44257610
quote:
[afbeelding]

Jammer dat het XL is
Jawel, je keek.
pi_44257670
wel uber mooi shirtje ja
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_44258100
quote:
Laudrup: wie is wie op De Toekomst?
8-12-2006 De twee zonen van oud-Ajacied Michael Laudrup gelden als grote voetbaltalenten. Ajax zou de jonge Denen graag aan de jeugdelftallen toevoegen. Maar wie is wie?
Diverse media meldden dinsdag dat Mads Laudrup (17) een week stage bij de jeugd kwam lopen. Nu blijkt het echter niet Mads te zijn, maar zijn net 16-jarige broertje Andreas.
Andreas schijnt een nog groter talent te zijn dan Mads. Voetbal is er bij de Laudrupjes met de paplepel ingegoten. Michael's broer Brian speelde ook een jaar bij Ajax. Finn Laudrup, opa van Mads en Andreas, was international.
bron : http://www.at5.nl/sport.asp?newsid=23005

hoop dat ie goed is. De naam Laudrup doet me bij voorbaat al iets
Hopen dat Yari ook goeie voetballertjes kan kweken
pi_44258184
quote:
Haagse Joduh ?In het Haagse stadhuis hangt een megafoto van VanBarneveld met zijn dartpijlen. In eerste instantie is dat niet zo gek, totdat men wat beter oplet en ziet wat voor shirtje de ambassadeur van ADO Den Haag aan heeft. Barney is al een tijdje niet in het stadhuis geweest, maar is dit the return of the legend? Of hadden zijn pijlen iets hoger op de foto gemoeten? In ieder geval lijkt het erop dat de verantwoordelijke ambtenaren van de gemeente Den Haag niet erg uitgeslapen waren.
pi_44258513
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 18:45 schreef toma het volgende:

[..]

[afbeelding]
Derde keer dat deze foto voorbij komt.
Koning.
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:31:24 #176
131729 jna
pi_44259169
Goed bezig Toma, pas 3 keer langsgekomen
Jawel, je keek.
  vrijdag 8 december 2006 @ 19:34:57 #177
131729 jna
pi_44259291
quote:
Oud-Ajacied Steven Pienaar laat in een interview met de krant Metro weten dat hij in 2008 misschien het bijltje erbij neer zal gooien. De Zuid-Afrikaan zit momenteel in een dipje en vindt dat hij bovendien al veel te lang weg is van huis.

Pienaar praat openhartig over zijn moeilijke periode in Dortmund, zowel privé als sportief. “Mijn neefje Desmond en mijn beste vriend 'Poppi' zijn in een zeer korte tijd achter elkaar overleden. Ik heb het daarom ook moeilijk in Dortmund, en heb niemand om mee te praten,” zegt de 24-jarige middenvelder.

Tevens komt hij terug op zijn abrupte einde bij Ajax, dat hem in eerste instantie niet wilde behouden en later weer wel. “Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam Arena voetballen.”

Ondanks deze wens weet de speler niet of dat wel ooit zal gebeuren. Hij laat namelijk weten dat hij overweegt om vroegtijdig te stoppen. “Natuurlijk is het mooi dat Zuid-Afrika het WK in 2010 mag organiseren. Iedereen leeft er ontzettend naar toe. Ik mis alleen mijn familie en overweeg in 2008 te stoppen. Dan ben ik 26, maar ik ben al sinds mijn twaalfde weg bij mijn familie.”
Tjah
Jawel, je keek.
pi_44259425
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 19:34 schreef jna het volgende:

[..]

Tjah
Ach gossie...
pi_44259435
quote:

[..]

Tjah
pi_44259471
Lotto zou ik wel mooi vinden of diadora.
lollig
pi_44259620
quote:

[..]

Tjah
Hij wilde blijven, vervolgens kon Ajax niet aan zijn voorwaarden voldoen. Het leven van een profvoetballer is zwaar

Verder: Babel
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_44259844
Pienaar..
pi_44260070
Ben benieuwd naar die Laudrup
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:03:14 #184
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44260206
Ik vond Mads cooler klinken dan Andreas

Hebben Michael en Brian niet samen een stuk of 11 kinderen? Zou wel leuk zijn

1
2
3
4
5
6
7
8
9
              Laudrup

Laudrup - Laudrup - Laudrup - Laudrup

Laudrup             Laudrup
               Laudrup

Laudrup             Laudrup
               Laudrup
pi_44261280
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:03 schreef twi het volgende:
Ik vond Mads cooler klinken dan Andreas

Hebben Michael en Brian niet samen een stuk of 11 kinderen? Zou wel leuk zijn
[ code verwijderd ]
Hopelijk durft Ten Cate het dan wel aan om met een echte tien te spelen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:46:21 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44261536
Hij speelt dan met 11 tienen
pi_44261688
quote:
Van Gaal heeft vertrouwen in Waterreus

Louis van Gaal liet op de website van AZ weten veel vertrouwen te hebben in zijn nieuwe keeper Waterreus. “Hij maakt een hele goede indruk op me. Knap dat hij deze beslissing heeft genomen. Hij is dan wel 36, maar dat maakt voor een keeper niet uit. Dan moet het vooral goed tussen je oren zitten en dat is bij Waterreus zeker zo. Daarom heb ik heb er een goed gevoel bij.”

“Het wordt voor hem zondag een hele moeilijke eerste wedstrijd. Hij heeft vijf maanden niet gekeept, maar moet nu wel ineens weer tussen de palen gaan staan. En dat tegen een topploeg als Ajax, want dan gaan de situaties toch allemaal net even sneller dan tegen Excelsior.”

Van Gaal: Ajax past zich aan aan ons, wij niet

Louis van Gaal liet verder weten dat AZ zich nooit aanpast aan een tegenstander, ook tegen Ajax dus niet. “Want dat doen wij niet. Wij passen ons nooit aan. Iedereen past zich aan ons aan. Ajax ook, let maar op zondag.”

Van Gaal baalt over afwezigheid Sneijder en Perez

Op de persbijeenkomst vrijdag liet Louis van Gaal weten niet blij te zijn dat Sneijder en Perez zondag ontbreken bij Ajax tegen AZ. "Want als we nu zondag zouden winnen, dan krijg je weer het verhaal dat Ajax niet in zijn sterkste opstelling speelde. Het zijn twee fantastische voetballers, maar ook zij hebben hun zwakke punten. Had daarom liever gehad dat ze wel mee zouden doen."
Van Gaal haha
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44262401
Haha we zullen zien of Ajax zich aanpast. Maar thuis verwacht ik daar niets
pi_44262881
Dan stellen we Sneijder en Perez toch op .

En welk excuus heeft van Gaal dan wanneer ze verliezen? .
pi_44262910
Niks mis met aanpassen, toch? Eerder een teken van zwakte als je het niet kan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 8 december 2006 @ 21:33:00 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44262954
Ajax past zich meestal aan tegenwoordig. Ben er wel blij om. Als iets niet lukt op de ene manier, probeer je het op een andere. Zolang de intentie er maar is om te voetballen en zoveel mogelijk kansen te creeeren.
pi_44263268
quote:
[afbeelding]
Hoi Toma

TOF SHIRT!!!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_44266145
Iemand enig idee waar ik goeie foto's kan vinden van de tijd waarin de f-side nog érg aktief was? Dus nog vóór de arena

Heb er zelf nog wel 1 voor de liefhebber

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_44267805
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 21:43 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hoi Toma

TOF SHIRT!!!!!
Die is idd erg mooi.
pi_44267862
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=61254
quote:
Met enige regelmaat lopen er jonge voetballers stage bij Ajax, hopend opgenomen te worden in de jeugdopleiding van de club. Het zeskoppig gezelschap dat nu op de velden van de Toekomst rondloopt, droomt ook van een plaats bij Ajax.

Charlie Davies (USA), Andreas Laudrup (Denemarken), Fisnik Shala (Zweden), Ivan Čelikovć (Kroatië), Panagiotis Georgiou (Griekenland) en Stio Lopes Nogueira (Portugal) zijn uit alle windrichtingen naar Amsterdam gekomen om te proberen een plaats te verkrijgen in de wereldwijd bekende jeugdopleiding van Ajax. Vrijdag speelden ze alle zes mee in een onderling trainingspartijtje met de A-junioren en een gedeelte van Jong Ajax.

De lange Zweedse aanvaller Fisnik Shala

De jeugdopleiding van Ajax spreekt overal ter wereld tot de verbeelding van talentvolle jonge voetballers. Zo ook bij Charlie Davies, de twintigjarige spits van Boston College uit Boston, Massachusetts. De Amerikaan, aanvaller van het jaar in de ACC, een van de afdelingen van de universiteitscompetitie in de Verenigde Staten, werkt een stage van twee weken af bij de Amsterdamse club en Davies geniet van elk moment. De aanvaller speelde woensdag mee met Jong Ajax in een oefenduel tegen FC Lisse. Deze vrijdag scoort hij in het trainingswedstrijdje drie keer en laat zien over een arsenaal aan fraaie bewegingen te beschikken. Davies is met zijn twintig jaar de oudste van het groepje stagiairs en die extra jaren vertalen zich ook in een fysiek voordeel.

Charlie Davies aan de bal tijdens een trainingspartij op het kunstgrasveld van De Toekomst

Davies beschikt over de typerende Amerikaanse sportmentaliteit en koppelt een onvoorwaardelijke wil om te winnen aan een positieve instelling. Zo kent de Amerikaan de namen al van de meeste van zijn trainingsgenoten. ,,Ik leer dat snel en ik vond het belangrijk om dat soort dingen ook snel op te pakken'', zegt Davies. ,,Het is geweldig hier bij Ajax stage te lopen; het is zeer leerzaam en ik hoop van harte dat ik hier een contract mag tekenen. Het niveau is heel hoog en ik wil graag met de beste spelers samenspelen.''

Over ongeveer een week weet Charlie Davies of zijn droom uitkomt en hij de 'opvolger' wordt van John O'Brien als Amerikaan in het roodwit van Ajax.

Stio Lopes Nogueira uit Portugal speelde al een oefenduel mee met Jong Ajax

Een van de stagiairs is al gewend aan de nodige media-aandacht rondom zijn persoon, ondanks het feit dat hij pas 16 jaar oud is. Maar dat is niet zo gek als je achternaam op de rug heeft gestaan van shirts van wereldclubs als FC Barcelona, Real Madrid en Ajax. Andreas Laudrup is de jongste zoon van de legendarische Michael Laudrup, die zijn imposante carrière afsloot bij de Amsterdamse club en die later ooit eens verklaarde altijd spijt gehad te hebben dat hij nooit bij Ajax begonnen was.

Andreas Laudrup, die net als zijn oudere broer Mads Deens jeugdinternational is, doet in zijn manier van bewegen een beetje aan zijn beroemde vader denken, al valt uit die constatering alleen verder weinig af te leiden over zijn voetbalkwaliteiten. De jonge Laudrup voetbalt bij Deense club Lyngby, en reist zaterdag weer terug naar zijn vaderland. ,,Ik speel links of rechts op het middenveld'', vertelt Andreas na de trainingspartij. ,,Ik ben linksbenig, maar ik kan ook goed met rechts schieten.''

Andreas Laudrup (in oranje hesje) duelleert met Panagiotis Georgiou

,,Het is leuk om hier stage te lopen'', aldus Laudrup junior, die een eenvoudige doch krachtige aanbeveling van zijn vader had meegekregen. ,,Mijn vader heeft gezegd dat Ajax een heel goede club is. Ik hoop dan ook dat ik terug mag komen.''

Laudrup, Davies en ook de overige vier stagiairs Shala, Čelikovć, Georgiou en Nogueira genieten zichtbaar van hun tijd in de Amsterdamse voetbalschool; alle zes hopen ze dat de stage leidt tot een permanent verblijf bij Ajax. Trainer Sonny Silooy van de A-junioren had de groep enkele malen onder zijn hoede. ,,Er is wel een leeftijdsverschil tussen de stagiairs onderling en dat zie je ook in het verschil in lichamelijke kracht, maar het is voor die jongens wel leuk dat ze nu met zijn zessen kunnen optrekken. Zo hebben ze een beetje steun aan elkaar.''

Of de jonge talenten ook een plaats in de jeugdopleiding van Ajax krijgen, is vooralsnog ongewis. Velen zijn hen voorgegaan en velen zullen er nog volgen; jeugdige voetballers die dromen van een plaats bij Ajax. Maar in ieder geval hebben deze zes mee kunnen kijken in de wat misschien wel de beroemdste jeugdopleiding in de voetbalwereld is. En aan de lachende gezichten te zien na de trainingssessie, hebben ze met volle teugen genoten.
pi_44267881
We mogen met recht trots zijn op onze jeugdopleiding. Wat dat betreft zijn we nog altijd wereldtop.
pi_44267916
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:43 schreef -Wolf- het volgende:
We mogen met recht trots zijn op onze jeugdopleiding. Wat dat betreft zijn we nog altijd wereldtop.
En voor het echie zijn we binnen paar jaar ook weer wereldtop met die beleid hoor
pi_44268012
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 00:43 schreef -Wolf- het volgende:

Hoewel we al behoorlijk verwend zijn met jeugdspelers in de selectie, zou het leuk zijn als er dit seizoen weer een nieuwe naam bij zou komen.
Ik hoop op mijn plaatsgenoot (Maarssen) Vurnon Anita. Hij heeft, net als ik, ook bij VV Maarssen gespeeld.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44268104
Dat zijn aardig wat nieuwe jeugdspelers

Zou wel mooi zijn als het goeie talenten zijn, kunnen ze in de jeugd al wennen aan Ajax en de speelstijl.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_44268402
Ik wil Poep-on Shoe wel eens zien spelen nadat Ajax met 2-0 voorstaat, ipv Huntelaar dan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')