Ik ben geloof ik, als enige echte volbloed echte Jood, het helemaal eens met David.quote:
hoezo als enigequote:Op vrijdag 8 december 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik, als enige echte volbloed echte Jood, het helemaal eens met David.
Hou toch eens op met die 'geuzennaam' .
Op Fok! dan, bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
hoezo als enige![]()
google eens wat. Zijn er zat die het vreselijk vinden.
Ik ben ook volbloed Joods(doe er overigens niks aan maar ben het wel).quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik, als enige echte volbloed echte Jood, het helemaal eens met David.
Hou toch eens op met die 'geuzennaam' .
Daarom. Jaakke, ga eens wat nuttigs doen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:13 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik ben ook volbloed Joods(doe er overigens niks aan maar ben het wel).
Kijk je kan er wel mee stoppen, maar we blijven toch kkjoden voor de rest.En veel supporters houden die geuzennaam, dus krijg je niet weg.En ik denk dat er ook wel genoeg andere dingen zijn die belangrijker zijn.
Kijk toch is goed naar dat klassieke logo.... Dat heeft straalt kracht uit, traditie, onoverwinnelijkheid. Stuk beter, dan die smurf die we nu hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:35 schreef S-Two het volgende:
Van mij hoeft dat oude logo eigenlijk niet terug, en ik heb zelf ook helemaal niets met dat joden-gedoe, maar goed.. daarvoor zal ik wel te jong zijn, en te weinig wedstrijden bezoeken...
je bedoelt zondag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:25 schreef borisz het volgende:
Babel zal morgen wel spelen
En dat heb ik met de arena en met het bestuur,ik heb er helemaal niks mee.Ach is al te vaak gezegd nu, er zijn belangrijkere dingen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef Robar het volgende:
Ik heb dat "Joduh" eerlijk gezegd altijd een beetje kansloos gevonden
Ik heb er ook echt helemaal niets mee.
Het is ook iets puur persoonlijks.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
En dat heb ik met de arena en met het bestuur,ik heb er helemaal niks mee.Ach is al te vaak gezegd nu, er zijn belangrijkere dingen.
Zijn zeer veel supporters die zo denken, az is niet zo belangrijk als de dingen die ik aangeef.Dat is namelijk iets structureels, en az zondag is een momentopname.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Het is ook iets puur persoonlijks.
Voor iedereen is het anders en er zijn inderdaad veel belangrijkere dingen.
AZ dit weekend bijvoorbeeld
Tja, op evt 1 wedstrijd missen als ze gaat werpen zal het me worst zijn hoor..quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Die hork van Sneijder is weer zwanger.
Betekend dat we over 20 jaar weer wat Sneijdertjes hebben rondlopen in ons team.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef PLAE@ het volgende:
Jongens slecht nieuws
Die hork van Sneijder is weer zwanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |