haha, die 3 jaar gaan ze niet volhoudenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Uefa
Wie gaat er volgende week naar gent? Hang maar flink de beest uit zou ik zeggen.
Als je nou gewoon fan van Ajax was gebleven dan had je ook een keer een europees tripjequote:
Nee na dit gelezen te hebben:quote:
Durf ik niet meer naar buiten.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:00 schreef TerroRobbie het volgende:
We zijn de laffe aanvallen van Ajax op Jong Feyenoord en op Den Haag home niet vergeten.
quote:027. 1379 S-Two
Doe es niet zo spastisch. Die shit met Feyenoord speelde een grote rol in de voetbalwereld de laatste dagen, ook bij ons, dan mogen we het daar best over hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Idd Montana, oprotten met dat 010, wij zijn Ajax
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Doe es niet zo spastisch. Die shit met Feyenoord speelde een grote rol in de voetbalwereld de laatste dagen, ook bij ons, dan mogen we het daar best over hebben.
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef twi het volgende:
Je mag het er best over hebben, maar hier is het offtopic. Ergens anders dus
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een buscombi naar Gent lijkt me echt wreed ja
Tering, twi, begin jij nou ook al? Er mag heus wel iets over gezegd worden. Ik zeg ook niet dat we meteen het hele topic moeten volspammen.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef twi het volgende:
Je mag het er best over hebben, maar hier is het offtopic. Ergens anders dus
je moet ook de tegenstanders beschermen. als je als europese club feyenoord loot dan heb je gewoon een probleem. gegarandeerd winst (quote:Op donderdag 7 december 2006 19:22 schreef Panick het volgende:
Begrijp niet dat mensen de straf voor f'noord laag vinden......
Ik vind het niet meer dan logisch. Deze mensen hebben op eigen houtje, geheel buiten de club om kaarten gehaald en hebben stennis lopen schoppen.
In hoeverre kan je f'noord daar de schuld van geven?
Spuit 11quote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef LuukBes het volgende:
De Wereld Draait Door meldt dat Blind betrokken is bij een ernstig autoongeluk in A'dam, waar ie 3 maal de toegestane promilages op had (ingereden op stilstaande auto), hij wordt vervolgd.
Bestuurster van de andere auto zwaar gewond.
Johquote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef LuukBes het volgende:
De Wereld Draait Door meldt dat Blind betrokken is bij een ernstig autoongeluk in A'dam, waar ie 3 maal de toegestane promilages op had (ingereden op stilstaande auto), hij wordt vervolgd.
Bestuurster van de andere auto zwaar gewond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |